Katkeran suloista
Erosin tylsästä pitkästä suhteesta n. vuosi sitten. Tuntuu kuin olisin ollut syväjäädytettynä 15 vuotta. Olen erittäin tyytyväinen eroon. Ihastuin nuorempaan mieheen ja nyt en saa häntä pois mielestäni. Kaverit sanovat että hän vaan käyttää hyväksensä minua ja soittaa/viestittää kun hänelle sopii. Ja näin se varmasti onkin..Emme ole harrastaneet seksiä, ainakaan vielä. Tunnen suurta vetovoimaa häntä kohtaan..Enkä tiedä miksi. Haluaisin pyristellä itseni irti ja välillä se on onnistunutkin mutta myöhemmin taas huomaan ikävöiväni häntä. Vihaan itseäni tämän vuoksi. Kaipaan hänen suudelmia ja kosketusta. Mikä minua vaivaa??
Hän on sanonut että kanssani on hyvä olla ja haluaa nähdä minua ym ym..Mutta toimii kuitenkin päinvastoin. Välillä tuntuu, että hän välttelee minua tai suorastaan pelkää. Myöhemmin hän pyytelee anteeks käytöstään.
Yritän jatkuvasti saada häntä pois mielestäni ollessani vihainen, mutta myöhemmin huomaan leppyneeni ja haluavani häntä lähelleni..Minulla on ollut muitakin keiden kanssa olen ollut treffeillä ja jokainen haluaa nähdä uudestaan. Yksi sanoo olevansa ihastunut minuun, toinen rakastunut ja kehuukin jatkuvasti maasta taivaaseen. Exäkin haluaa takaisin, mutta minä en. Haluan vain sitä joka ei halua minua.
Kellään ollut vastaavaa tilannetta elämässään?