Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen epärehellisyys

Vierailija
01.07.2016 |

Ongelmana on mieheni epärehellisyys. Hänellä on ulosottovelkaa ja kertoikin minulle siitä, kun lyöttäydyimme yhteen vuosia sitten. Hän sanoi, että summa on pieni ja hoidettu pois päiväjärjestyksestä vuodessa. Olen jo pidempään pyytänyt saada nähdä tiedot veloista (meillä on 2 pientä lasta ja siis yhteinen talous), mutta on kierrellyt asiaa ja valehdellut, ettei ole saanut kuitteja eikä hän tiedä paljon velkaa on jne. Nyt selkä seinään laitettuna sanoo, että velka olikin hänen tietämättään kasvanut korkoa tuhansia euroja. Hänelle ei siis oltu kerrottu koroista vaan perintätoimisto on pitänyt laskuja pöytälaatikossa tahallaan kasvamassa korkoa...just Joo. Ja edelleenkään en ole saanut nähdä virallista summaa velasta. Meillä on ennenkin ollut ongelmia luottamuksen suhteen. Hän on aiemmin jättänyt vuokria maksamatta minulle kertomatta jne. Mies on kykenemätön hoitamaan laskujaan ja silloin Tällöin löytyykin Pino maksamattomia laskuja isännän jäljiltä. Olen yrittänyt luottamuspulasta huolimatta auttaa ja tsempata miestäni, mutta nyt on jo voimat vähissä. Suhteemme voi muutenkin huonosti (kaikenlaista on ollut, mutta niistä sitten toiste...) ja tuntuu, ettei ole paljoa minkä vuoksi taistella. Olen ihan hukassa, mitä tehdä? Kuinka itse toimisitte? Kaipaan ainoastaan asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omakohtainen kokemus vastaavanlaisesta mutta sitä en tässä kerro. Neuvoja annan.

Onneksi teillä ei vielä ole yhteistä omistusasuntoa, äläkä sellaiseen suostu.

Käytännössä tuollainen holtiton rahankäyttö ja raha-asioiden salailu ei parane, voisi nimittää krooniseksi sairaudeksi.

Järkevintä muuttaa erilleen. Tällöin molemmilla olisi omat asunnot, sinä hakisit elatustuen kelalta(ei hän pysty elatusapua maksamaan) ja mahdollisesti saisit myös asumistuen.

Jos jatkatte yhdessä asumista, jää sinulle kaikki vastuu laskuista, et voi luottaa että hän niitä hoitaa. Haluatko tosiaan että tämä aikuinen mies on kolmas lapsesi jota täytyy vahtia raha-asioissa ?

Jos pystytkin päivittäiset raha-asiat hoitamaan, niin lasten kasvaessa haluatte varmaan myös lomamatkoille, lapset harrastuksiin jne. Miten onnistuu..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla