Sano rehellisesti, ärsyttääkö sinua että miehet naisia fyysisesti vahvempina ajavat polkupyörällä kovempaa ja ohittelevat sinua pyöräteillä?
Asia sinällään on siis fakta, mutta ärsyttääkö se kuitenkin. Niin?
Kommentit (29)
Niin, no. Sehän on fakta, että nainen on kauniimpi kuin mies. Mitenhän paljon se miehiä ärsyttää ja aiheuttaa kateutta? Varmaan yhtä paljon kuin tämä pyörällä ohittelu.
Yksi ärsytyksen syy kyllä on: miehet ajavat pyörälläkin hengenvaarallisesti, ei vain autolla. Sotketaan menemään tuhatta ja sataa niissä kireissä trikoissa, yhtään välittämättä muiden turvallisuudesta. Muistaakseni Helsingissä miehet pyöräilivät kilpaa ja toinen tappoi jalankulkijan törmäyksessä. Taisi tulla sakkoja "liikenneturvallisuuden vaarantamisesta".
Vierailija kirjoitti:
Yksi ärsytyksen syy kyllä on: miehet ajavat pyörälläkin hengenvaarallisesti, ei vain autolla. Sotketaan menemään tuhatta ja sataa niissä kireissä trikoissa, yhtään välittämättä muiden turvallisuudesta. Muistaakseni Helsingissä miehet pyöräilivät kilpaa ja toinen tappoi jalankulkijan törmäyksessä. Taisi tulla sakkoja "liikenneturvallisuuden vaarantamisesta".
TÄMÄ!!! Ja kun ne perkuleet eivät voi edes hidastaa saati väistää oikealta tulevaa. Pelkäävät varmaan, että keskinopeus laskee liikaa, jos kovin joutuu hidastelemaan. Jarruthan pyörästä on poistettu aiheuttamasta turhaa ilmanvastusta!
Ei? Koska se nyt on aivan itsestäänselvyys, että mies on naista fyysisesti vahvempi. Poislukien toki jos verrataan jotain bodarinaista ja oikein hentoista pikkumies, mutta keskivertomiestä ja -naista nyt lähinnä vertasinkin.
Mikähän ihmeen pointti tässäkin taas oli? Kun ei ollut eka keskustelu, jossa aloittaja jostain syystä haluaa korostaa miehen fyysisempää vahvuutta. Itsetunto-ongelmia kenties?
Eihän sillä ole mitään väliä.
Pelasin vuosia sitten jotain lautapeliä ystävieni ja yhden heistä poikaystävän kanssa. Poikaystävä sai hillittömän raivarin hävitessään ja selitti loppuillan, miten hänen olisi pitänyt voittaa.
Me peniksettömät katsoimme huvittuneina vieressä, koska kyseessä oli vain lautapeli. Voitolla tai häviöllä ei ollut meille kenellekään muulle yhtään mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ärsyttää kun joutuu ohittelemaan sellaisia tyyppejä jotka eivät halua tulla ohitelluksi ja alkavat polkea kovempaa kun ohitan. Yksi tyyppi kerran polki ihan hulluna mun ohi kun ohitin sen, ja n. 10 metrin jälkeen hidasti taas, jolloin ohitin, jolloin sama toistui vielä kaksi kertaa...
Jos sillä oli intervallitreeni menossa.
Ärsyttää kyllä koska mielestäni miesten fyysinen ylivoima pitäisi kieltää tasa-arvon nimessä.
Lisäksi on epäreilua, etttä parrakkaasta ihmisestä tulee mieleen mies, vaikka parrakkaita naisiakin on!!!
Koen myös suurta vääryyttä siitä, että äänestäni minut tunnistaa naiseksi. Kielletään siis äänenmurroskin koska en kestä, että sukupuoleni tulee ilmi äänestä.
Voisi ottaa Pohjois-Koreasta mallia ja olla kaikki toistemme kopioita.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä ole mitään väliä.
Pelasin vuosia sitten jotain lautapeliä ystävieni ja yhden heistä poikaystävän kanssa. Poikaystävä sai hillittömän raivarin hävitessään ja selitti loppuillan, miten hänen olisi pitänyt voittaa.
Me peniksettömät katsoimme huvittuneina vieressä, koska kyseessä oli vain lautapeli. Voitolla tai häviöllä ei ollut meille kenellekään muulle yhtään mitään merkitystä.
Kyllä minä tiedän yhden nuoren naisen, joka ei pelaa lautapelejä koska niissä voi hävitä. Ilmeisesti sitten häviöllä on hänelle merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ärsyttää kun joutuu ohittelemaan sellaisia tyyppejä jotka eivät halua tulla ohitelluksi ja alkavat polkea kovempaa kun ohitan. Yksi tyyppi kerran polki ihan hulluna mun ohi kun ohitin sen, ja n. 10 metrin jälkeen hidasti taas, jolloin ohitin, jolloin sama toistui vielä kaksi kertaa...
Kerran yhdellä miehellä kävi luonnon päälle kun ohitin hänet KÄVELLEN. Minulla oli kiire töihin ja kävelin aika reipasta tahtia. Mies ei tykännyt kun kävelin ohi, joten hän lisäsi vauhtia ja kipitti saman tien ohitseni. On niissä miehen jaloissa kai voimaa sen verran enemmän että se onnistui, vaikka se mies oli pieni ja lyhytjalkainen. En alkanut kilpailla mutta nauratti kun kuvittelin miltä näytimme.
Ei ärsytä. Kyllä mä sitäpaitsi olen ohitellut miehiäkin, eikä miehet vaan mua. Että mitäs ne on sitte ollu?