Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päänsärkyä, huonovointisuutta, huimausta...

01.07.2016 |

Mahtaiskohan täältä löytyy ketään kellä ois ollu noita samoja oireita +silmien valoarkuutta, väsymystä ja saunan jälkeen oon kerran pyörtyny ja jos en pyörry nii sydän lyö epämääräsen lujaan tahtiin. Ja tätä on siis jatkunu reilun kuukauden verran. Haen siis tosiaan täältä "kohtalotovereita" sen takia kun kävin terveyskeskuksessa ja siellä ei osattu auttaa ja käskettiin päivystykseen missä jonotin pari tuntii ilman et pääsin ees lääkärille(ja siis omasta tahdostani jätin päivystyksessä jonottelun väliin ku ei päässy vastaanotolle ja tän päänsäryn kanssa ei innosta jonotella turhaa) ja tähä loppuu nyt lisäks et tv on jätetty kokonaa pois elämästä näitte pääkipujen ja silmien valoarkuuden takia ja puhelinta tulee käytettyy ehkä 20-60min päivässä (ja toi 60min jos täyttyy ni oon puhunu puhelimessa en pysty naputella puhelinta noin pitkää aikaa päivän sisää) ja tietokonetta en käytä ollenkaan. Jaa päivässä tavotteena olla ulkona raittiissa ilmassa 3-4 tuntia aurinkoisina päivinä ulkoilu rajottuu yleensä terassilla valolta piileskelyyn tai takapihalla treenaamiseen koska siellä ei aurinko paista, muina päivinä kuljen aurinkolasit tai lippis päässä ettei valo häikäse kauheesti silmiä.. Toivottavasti joku pystyis vähä ohjastaa et mistä tää VOIS johtua. (Suvussa on verisuonitauteja laaja valikoima)

Kommentit (5)

1/5 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen kohonnut pulssi taitaa kuulua asiaan. Ainakin olen kuvitellut niin ja ole päätellyt sen johtuvan, kun veri tasaa kehon lämpöä. Minulla on monta minuuttia saunan jälkeen pulssi todella koholla, alunperin huomasin sen uimahallilla, kun ennen uintia seurasin pulssia ja sen jälkeen tuli kotisaunassakin tarkistettua.

Valonarkuudet ja muut kuvaamasi ovat mm. migreenin oireita. Pyörtymisen syy kai olisi syytä selvittää silloin kun se tapahtuu.

Vierailija
2/5 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky kuulostaa migreeniltä.

Saunan jälkeen pyörtyminen useimmiten johtuu siitä että verenpaineet jo valmiiksi matalat etkä ole juonut riittävästi ja kun kuumassa ihon pintaverenkierto lisääntyy niin verenpaineet laskee niin paljon että taju lähtee.

Vierailija
4/5 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla suolan puutetta?

Vierailija
5/5 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitysniska?