Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ilmiannan pettäjän vaimolleen? o

Vierailija
30.06.2016 |

Ajattelin narauttaa yhdelle naiselle että mulla on ollut jo tosi kauan suhde hänen miehensä kanssa. En halua että paljastusta liitetään minuun. miten tekisin sen?

sähköposti nimettömänä? tekstiviesti?

vinkkejä tänne

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti missä ajat ja paikat.

Vierailija
2/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstari prepsidista? Miksi olet jatkanut tapailua kauan mutta nyt yhtäkkiä paljastat miehen vaimolleen?

Vierailija
4/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vaimolle kuuluu?

5/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstari prepsidista? Miksi olet jatkanut tapailua kauan mutta nyt yhtäkkiä paljastat miehen vaimolleen?

Koska tämä provo pitää lähes päivittäin tehdä tänne uudestaan ja uudestaan; "tehtäväni on kertoa vaimolle/petetylle, hän ansaitsee tietää ja blablabla"

6/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää. Millä keinolla vain. Vaikka savumerkeillä, jos et muuta keksisi. Kirje? Maili nimettömästä osoitteesta? 

Mutta laita ihmeessä jotain todistetta mukaan, koska joskus oikeasti löytyy naisia, jotka valehtelevat saadakseen parin eroamaan. 

Vierailija
7/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotkeennu toisten elämään, voivat elää vaikka vapaassa suhteessa. Sekin olisi valmiiksi kirjoitettua.

Vierailija
8/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat prepaid liittymän ja lähetät vaimolle viestin. 

9/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille kuppa. Kyllä vaimo sen huomaa aikanaan.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
10/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet oikeudeksesi sekaantua toisten parisuhteeseen, mutta sinusta ei ole kuitenkaan naista tehdä sitä omalla nimelläsi? Jos ei ole, niin jättäisin asian sikseen. Jos kerrot vaimolle se ei silti tarkoita että he välttämättä eroavat. Tai jos eroavat, että mies haluaisi olla kanssasi. Oletan kuitenkin, ettet ole kertomassa asiasta hyväsydämmisyyttäsi.

Vierailija
11/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen se vaimo niin laita ihan vaan tekstiviesti. Kerrot pääpiirteissään tapahtunut ja vähän jotain todisteen tapaista ettei mene sitten miehen kanssa jankkaamiseksi.

Minä todella arvostaisin sitä että saisin tietää ja sinäkin hyötyisit hommasta : saisit sen jälkeen pitää miehen itselläsi.

Kun sinulle näyttää sekundaksi paljastunut kelpaavan.

Vierailija
12/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tekstiviesti prepaidista tai luo ylimääräinen facebookptofiili ja lähetä sillä. Minä haluaisin tietää kuten varmaan suurin osa vaimoista. Oma mieheni oli aikoinaan varattu kun aloimme tapailemaan ja annoin hänelle vaihtoehdoiksi :

- meidän suhteen loppumisen

-tai että jättää vaimonsa

Sanoin ihan suoraan että jos meidän suhde jatkuisi niin tarvittaessa soitan itse vaimolle.

Onko miehellä lapsia? Onko pitkä suhde takana?

Vierailija
13/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on takana aina se sama juttu. Mies on lempannut sivusuhteen naisen ja tämä eri motiiveista haluaa a) saada itselleen huomiota ja miehen takaisin b) aiheuttaa miehelle ja sen vaimolle eripuraa ja ikävyyksiä, siis kostaa. Yleensä molemmat vaihtoehdot yhtä aikaa. True love.

Vierailija
14/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei vaimo tiedä sinusta? Monilla on nykyään sopimuksia missä molemmat tai vain toinen saa panna muita joko jatkuvasti tai väliaikaisesti. Jotkut kertovat sitten panoistaan avoimesti kumppanille ja toiset eivät ota asiaa sen enempää esille. Minullakin seksisuhde varattuun ja vaimo tietää meidän puuhistamme.

Vierailija
15/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä huudetaan kilpaa että mitäs jos sillä on "avoin suhde"... No voi ollakin mutta eiköhän todennäköisyys sille ole alle 1%. Ollaan juuri ongelman ytimessä eli puolisot sulkevat silmänsä pettämiseltä..

Olen ollut pari vuotta suhteessa varatun kanssa ja miettinyt, että olisikohan vaimon syytä tietää. Tiedän, että usea vaimon "ystävä"kin tietää asiasta jotain mutta kukaan ei mene sitä tälle kertomaan.

Jos laitat viestin, laita sellainen missä on todisteet. On ihan turha laittaa tekstiviestiä, missä lukee että puolisosi pettää.

Ja joo, kyllä ite todellakin haluaisin tietää jos mieheni pettää. Vaikka ei rysän päältä kiinni

Jäisikään. Asiat ovat yleensä juuri niin kuin miltä ne näyttävät..

Vierailija
16/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut nettimiehen avopuolisolle tekstiviestin, koska tämä nettimies halusi uskotella minulle olevansa poikamies ja että on kiinnostunut tapailemaan.

Minusta tekstari on se, jolla saa kiinni. Jos sitten asiaa on, niin kannattaa ehkä laittaa, mistä meiliosoitteesta on laittamassa sähköpostia. Sähköpostiohjelmasta riippuen voi tuntemattomasta meiliosoitteesta tuleva meili ohjautua vaan roskalaatikkoon. Samoin fb:ssä viestit menee muut-kansioon, joten ei käyttäjä niitä huomaa. Mäkin siis tuohduksissani (kun sain selville, että mies oli valehdellut), laitoin ensin avovaimolle fb-viestiä, mutta tajusin sitten, että eihän hän saa viestiäni.

Minusta nämä "ehkä heillä on avoin suhde" -kommentit ovat huvittavia. No jos heillä on, niin tuskinpa viestistä on mitään haittaa?:)

Vierailija
17/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jokainen näistä jotka yllyttävät kertomaan, saa vielä itse kokea sen miltä tuntuu saada sellainen viesti.

Vierailija
18/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että jokainen näistä jotka yllyttävät kertomaan, saa vielä itse kokea sen miltä tuntuu saada sellainen viesti.

Jos asiat olisi niin huonosti että mies pettäisi, niin olisin hyvin kiitollinen jos joku sen minulle kertoisi. Lähtisi ukko samoin tein niskaperseotteella ovesta ulos ja kamat perässä

Vierailija
19/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EP kirjoitti:

Älä sotkeennu toisten elämään, voivat elää vaikka vapaassa suhteessa. Sekin olisi valmiiksi kirjoitettua.

Hänhän on sotkeentunut jo mitä intiimimmällä tavalla.

Vapaita suhteita ei ole kovinkaan paljon ja heidän sattuisi olemaan sellainen niin mitä kertominen siinä tapauksessa haittaisi tai muuttaisi?

Vierailija
20/25 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuntuisi paskalta, mutta silti haluaisin tietää.

En ole jänöjussi joka pitää päätään pensaassa enkä halua pettäjän kanssa elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi