Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tiesit että tämä on se oikea?

Vierailija
30.06.2016 |

Oliko tietty asia mitä mies/nainen teki tai sanoi, tietty yhteinen hetki tai matka vai tajusitko pikkuhiljaa? Ja kuinka kauan olitte ehtineet seurustella?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä samalla hetkellä kun näin mieheni ensimmäisen kerran. Oltiin toki muutama päivä kirjoiteltu ennen ensimmäisiä treffejä ja kun tuo ajo mua vastaan treffipaikan läheisyydessä niin mun ainoo ajatus oli että "voi ei😍, siinä se nyt sit on". Mies jollaista en uskonut olevan olemassakaan. Ihminen jolla on samanlainen sielu kun mulla <3

Vierailija
22/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse siis suhteemme naisosapuoli ja pienet asiat ensimmäisten viikkojen ja kuukausien kuluessa osoittivat minulle että lempeämpää ja turvallisempaa miestä tuskin on olemassa.

Se, miten hän kohteli koiriani, kuinka hän leikki naapurin lasten kanssa ja helli sukulaislapsia ottaen kainaloon katsomaan piirrettyjä, auttoi puolituntemattomia pienissä asioissa, kuten piti ravintolassa ovea auki muillekin kuin minulle, päästi lapsen edelleen vessajonossa, juoksi perään kun kaupassa kassajonossa edellämme ollut asiakas oli unohtaa iltasanomat kassan pakkauspäätyyn.. niistä minä tiesin.

Mulla tuli oikeasti kyynel silmään kun luin tän! :D Ihana mies. Ja ihanaa, että olet osannut huomata nämä seikat hänessä. :)

Hahah :D onnenkyynel jos toinenkin on vuosien varrella minullakin vierähtänyt :)

En ole koskaan ollut "pahojen poikien" perään vaan aikanaan pohdin että millaisen aviomiehen itselleni ja isän lapsilleni toivoisin saavani. Ja kyllä tärkein kriteeri valinnassa on ollut tuo muiden itsen edelle laittaminen. Jos mies on hyvä lapsille ja eläimille ja kohtelee niitä hellästi niin silloin hänessä tuskin voi olla mitään perustavanlaatuista pielessä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse siis suhteemme naisosapuoli ja pienet asiat ensimmäisten viikkojen ja kuukausien kuluessa osoittivat minulle että lempeämpää ja turvallisempaa miestä tuskin on olemassa.

Se, miten hän kohteli koiriani, kuinka hän leikki naapurin lasten kanssa ja helli sukulaislapsia ottaen kainaloon katsomaan piirrettyjä, auttoi puolituntemattomia pienissä asioissa, kuten piti ravintolassa ovea auki muillekin kuin minulle, päästi lapsen edelleen vessajonossa, juoksi perään kun kaupassa kassajonossa edellämme ollut asiakas oli unohtaa iltasanomat kassan pakkauspäätyyn.. niistä minä tiesin.

Mulla tuli oikeasti kyynel silmään kun luin tän! :D Ihana mies. Ja ihanaa, että olet osannut huomata nämä seikat hänessä. :)

Hahah :D onnenkyynel jos toinenkin on vuosien varrella minullakin vierähtänyt :)

En ole koskaan ollut "pahojen poikien" perään vaan aikanaan pohdin että millaisen aviomiehen itselleni ja isän lapsilleni toivoisin saavani. Ja kyllä tärkein kriteeri valinnassa on ollut tuo muiden itsen edelle laittaminen. Jos mies on hyvä lapsille ja eläimille ja kohtelee niitä hellästi niin silloin hänessä tuskin voi olla mitään perustavanlaatuista pielessä! :)

No mun valinta noi peksit huomioiden meni täysin metsään. Sain narsistin joka ei tapaa lastaan eron jälkeen. Oikeasti ei ollut lapsen kanssa aviossa ollessakaan mutta uskottelin niin itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi