Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis ja kiva nainen, mutta liian pitkä

Vierailija
30.06.2016 |

Olen viettänyt aikaa kauniin ja kivan, itseäni vähän nuoremman nuoren naisen kanssa. Hänen kanssaan on helppo jutella kaikesta ja hänen seurassaan viihdyn muutenkin.

Nyt sitten kuitenkin tapahtui niin, että nainen haluaisi olla enemmänkin kun vain ystävä. Sellainen juttu tässä vain on, että vaikka en mitenkään lyhyt mies olekaan, koska olen yli 180 cm, tämä nainen on minua pidempi. Kyllä minäkin hänestä pidän, mutta kun vaivaa se ajatus, että nainen on pidempi. Kun ihmiset tuijottavat ja salaa naureskelevat, jos sellainen pari on yhdessä, jossa nainen on pidempi.

Miten voisin sanoa tälle naiselle, että voitaisiin jatkaa edelleen vain ystävinä? En vain pysty seurustelemaan pidemmän naisen kanssa, mutta ystävänä voin jatkaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me salaa naureskella. 

Minä ainakin nauran päin naamaa! Mutta en pituuserolle vaan tuollaiselle idiootille. 

Vierailija
2/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pinnallinen ihminen. Jos oikeasti välittää toisesta niin pituudella ei ole mitään väliä. Tuskin siis sen kummemmin välität hänestä. Riittää kun sanot että et halua seurustella vaan olla pelkästään ystävä. Ei tarvitse sanoa mitään naisen pituudesta. Jos kysyy syytä niin sanot ettei hän vain ole sinun tyyppiäsi, mikä on totta. Mites on, seurustelisitko lyhytkasvuisen naisen kanssa? Vai onko hän sitten jo liian lyhyt sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmiset tuijottavat ja salaa naureskelevat

Vain sinun päässäsi.

Vierailija
4/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen - olen varmempi tästä kuin siitä, että maa kiertää aurinkoa.

Vierailija
5/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisessa vika oo, sä oot vaan liian lyhyt.

Vierailija
6/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua näyttäytyä mun äidin seurassa, koska se on mua vanhempi ja melkein 20cm lyhyempi. Kaikki ihmiset tuijottaa ja nauraa salaa kun ne näkee mun äidin. Aika noloo hei!

Kirjoituksesta päätellen olet itse just ja just täysi-ikäinen. Kuinka vanha tämä nuorempi tyttö sitten oikein on?

Vierailija
7/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdstäydy Ap ja unohda moist höpinät siitä, että naisen tulee olla heterosuhteessa aina se pienempi ja kenties heikompi. - Vai pelkäätkö, kuitenkin joutuvasi hänen nyrkkinsä ja hellan väliin?  Missä on sanottu, että parisuhteessa naisen tulisi olla aina miestä lyhyempi? - Mitä tällä saavutetaan, muuta, kuin ylläpidetään ikiaikaista kielikuvaa siitä, miltä "tavis" parin tulee näyttää. Sen sijaan, että huomattaisiin keskittyä enempi niihin puoliin suhteessa, joille on mahdollista tehdä jotain, kuten päättää yhdessä, mihin lähteä viettämään yhteistä lomaa. Tai mitä herkkuja sitä voisi valmistaa yhdessä Ja tai vaikka keskustella päivän tapahtumista     

Vierailija
8/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Tämän palstan perusteella yksikään nainen ei koskaan alkaisi suhteeseen itseään lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
9/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka on naistaan lyhyempi, näyttäytyy mun silmissäni todella seksikkäänä. Siinä miehessä on pakko olla jotain pintaa enemmän kun pidempi nainen on hänet huolinut.

Vierailija
10/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muutama sentti haittaa? Ei yhtään mitään. Ei sitä pituuseroa naisen hyväksi voi kuitenkaan kovin paljon enempää olla.

Vierailija
11/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rahani menevät lyhyelle miehelle.

Vierailija
12/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka on naistaan lyhyempi, näyttäytyy mun silmissäni todella seksikkäänä. Siinä miehessä on pakko olla jotain pintaa enemmän kun pidempi nainen on hänet huolinut.

Juuri näin! Minun lyhyenläntä mieheni ei kelvannut ennen juuri kenellekään naiselle, mutta kun minä pitkä ja kaunis nainen kelpuutin, niin nyt muutkin naiset kuolaavat häntä kun kuljemme yhdessä :) Olen iloinen miehen saamasta huomiosta. 

Vierailija
13/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, lyhyt nainen, jolle oma pituus, anteeksi siis lyhyys, on kompleksi ja päivittäinen harmin aihe. Säälittävää.

Vierailija
14/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuin 177cm, mutta mulla on lähes 10cm itseäni lyhempi mies. Hyvin menee, ei sitä edes muista enää. Te olette molemmat - sinäkin - sen verran keskivertoa pidempiä, ettei tuo edes enää herätä huomiota. Te olisitte "se pitkä pari" joka tapauksessa.

Vierailija
15/22 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et oikeasti pidä tuosta naisesta tai sitten et ole vielä tajunnut kuinka paljon hänestä pidät (yleistä miehille). Rakastuneelle ei ole toisen pituudella mitään merkitystä. Joko annat naiselle nyt heti pakit, tai sitten tapailet rauhassa ja katsot miten tunteet kehittyvät. Jos ne kehittyvät riittävän lämpimiksi niin kirjoitat seuraavaksi palstalle avauksen, jossa ihmettelet miten olet voinut ikinä ollakaan niin dorka että ihan tosissasi mietit toisen pituuden merkitystä!

Harkitse tarkasti, jos oikeasti tästä naisesta pidät. Harmillisen monelle mieskaverilleni on käynyt niin, että ovat päästäneet sen oikeasti kiinnostavan naisen menemään jonkin typerän yksityiskohdan vuoksi (omasta mielestäni typerin oli epätasaiset hampaat!), ja hakanneet päätä seinään myöhemmin, kun tunteita onkin kehittynyt vaikka nainen on siinä vaiheessa ollut jo mennyttä. Tiedän kolme tapausta, joista yhdessäkään mies ei enää saanut naista itselleen - tietenkään.

Vierailija
16/22 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/22 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Minun lyhyenläntä mieheni ei kelvannut ennen juuri kenellekään naiselle, mutta kun minä pitkä ja kaunis nainen kelpuutin, niin nyt muutkin naiset kuolaavat häntä kun kuljemme yhdessä :) Olen iloinen miehen saamasta huomiosta. 

Meillä tismalleen sama :)

Vierailija
18/22 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun mies on mua sellaset 3-4 cm lyhyempi. Kun lähdetään baanalle, laitan aina 10cm korkkarit. Ai niin, hänhän on mua yli 10 v vanhempikin :) Eikä mun ulkonäössä ainakaan kun olen laittautunut ole mitään vikaa. Tästä yhtälöstä koituu se, että ihmiset miettivät, että kukahan tuo mies on :)

Vierailija
19/22 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salainen haaveeni on että nainen olisi niin pitkä että halatessamme voisin painaa pääni suoraan rintojen väliin yhtään kumartumatta. Eli on siinä pituudessa puolensakin :P

Vierailija
20/22 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen kuuluu olla pidempi ja voimakkaampi.Ymmärrän sua hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä