Axl Smith on uhri.
Axl Smith on uhri, Axl Smith ei kuulu vankilaan.
WT:t, menkää itseenne.
Kommentit (22)
No ainakin ihmettelen niitä muijia jotka lähtevät kenen tahansa kämpille nussimaan.
Kuka oot Niina? Tunnetko salaperäistä mystistä Trevööriä? Kerro jotain sisäpiiritietoa!
Vierailija kirjoitti:
No ainakin ihmettelen niitä muijia jotka lähtevät kenen tahansa kämpille nussimaan.
Ja mä taas ihmettelen niitä jätkiä, jotka päästävät kenen tahansa muijan kotiinsa ja uittavat munansa siinä.
Eihän ne mitään random yhden illan juttuja olleet. Aksu lämmitteli ja treffaili kaikkia. No ehkei Maisaa.
Vierailija kirjoitti:
A) Axl ei ollut kuka tahansa vaan tunnettu ja hyvämaineinen henkiö
B) Mitä kaikkia rikoksia saat kohdistaa henkilöön koska hän suostuu nussimaan kanssasi? Ryöstö, pahoinpitely tai murha ei sentään liene OK?
PS Mene Axl v*ttuun
Juu ehkä omasta mielestään ja muiden sekopäiden kuten ap. Herran insta on hupaisaa katsottavaa, pelkät positiiviset kommentit pysyy ja muut poistetaan :D Vitsailee pakomatkastaan ulkomaille ym. oksettavaa. Ei kadu sitten yhtään ja uhriutuu itse.
Vierailija kirjoitti:
Juu ehkä omasta mielestään ja muiden sekopäiden kuten ap. Herran insta on hupaisaa katsottavaa, pelkät positiiviset kommentit pysyy ja muut poistetaan :D Vitsailee pakomatkastaan ulkomaille ym. oksettavaa. Ei kadu sitten yhtään ja uhriutuu itse.
Hän ei ilmeisesti ymmärrä ettei kuvaaminen luvatta ollut kohteille ok. Uskook hän itse ettei se ole mahdollista vaan että naisille kuvaaminen oli ihan ok mutta halusivat vain satuttaa häntä, koska oli tapa tehdä se?
Olisiko se hänelle ihan ok päätyä jonkun naisen vastaavalle nauhalle?
Ja vaikka olisikin niin eikö tajua, että kaikille se ei ole ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä taas ihmettelen niitä jätkiä, jotka päästävät kenen tahansa muijan kotiinsa ja uittavat munansa siinä.
Niin minäkin. Ihmettelen tasapuolisesti sekä jätkiä että muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) Axl ei ollut kuka tahansa vaan tunnettu ja hyvämaineinen henkiö
B) Mitä kaikkia rikoksia saat kohdistaa henkilöön koska hän suostuu nussimaan kanssasi? Ryöstö, pahoinpitely tai murha ei sentään liene OK?PS Mene Axl v*ttuun
Lopetas jo toi lapsellinen kiukuttelu.
On. Ai minkä? No itsensä, joku suomitv-julkku, jonka mukaan en olisi lähtenyt.. Näitä miljoona kun hakee ulkoisesti ja ehkä toinenkin. Tai miljardi. Mutta jakoon 30 kybänen mies panoja whatsapparissa??!??! Onnea! Itsensä uhri, oksettavan tyhmä ja tyhjä. Vrt. 100v sitten tossa iässä oltiin raivattu peltoa ja kasvatettu muksuja. Katsokaa ne oikeuskuvat. Toivon, että napsahtaa linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oot Niina? Tunnetko salaperäistä mystistä Trevööriä? Kerro jotain sisäpiiritietoa!
Ninnukka nunnukka
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702282200077989_vi.shtml
Alkaa tulla lisää tietoa muista haippirinkiläisistä ja heidän puheistaan
höpöhöpö.