Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä pariskunta/perhekavereita joiden kanssa vietätte paljon aikaa?

Vierailija
30.06.2016 |

Onko näitä ystäväperheitä paljon vai vähän? Näettekö tyyliin joka viikonloppu, kerran kk:ssa vai harvemmin? Mitä teette näiden ystäväperheiden kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Minulla on kavereita, miehellä on kavereita, lasten kautta on tullut hyvänpäiväntuttuja, joita näkee perhekerhossa jne., mutta mitään kaveriperhettä ei ole enkä sellaista kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, seuraan.

Vierailija
5/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaottele kavereita heidän siviilisäätynsä tai perhetilanteensa mukaan. Kavereita on, läheisiä nähdään lähes viikottain ja joitakin kerran tai kaksi vuodessa. Monia siltä väliltä.

Vierailija
6/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monet meidän kavereista seurustelee keskenään ja porukalla nähdään usein.

Vierailija
7/8 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - onneksi. Kummallakin on omat ystävänsä ja tottakai niihin on tutustuttu ja tutustutettu, mutta kukaan miehen naispuolisista ystävistä/tuttavista ei ole ollut sellainen, jonka kanssa kokisin haluavani tutustua paremminkin.

Parhaillaan miehellä on kaksi kaveriaan kylässä ja minä, kuten näkyy, futisleskenä surffailen täällä. Puhtaasti helpottunut olen siitä, ettei tarvitse noiden kavereiden vaimojen kanssa yrittää väkisin viettää aikaa.

Vierailija
8/8 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olisi kiva että olisi kaveripariskuntia, mutta ei ole. Tai siis toki niitä on mutta ei vietetä yhdessä aikaa. Ainoa pariskunta kenen kanssa tuli vietettyä aikaa paljon, erosi pettämiskohujen saattamana.. Ikävä tilanne siis kaikille meille.

Toista mukavaa pariskuntaa (joissa siis nainen on mun kaveri) nähdään ehkä kerran vuodessa. Ehkäpä sekin on jotain.. :) Mutta minusta olisi kivempi viettää enemmänkin aikaa, eikä aina niin, että minä, mies ja miehen kaverit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi