Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastavasta pukeutumisesta..

Vierailija
30.06.2016 |

Miksi kukaan mies tai nainen, nuori tai vanha haluaa pukeutua niin, että näkyy peppua, tissejä, reittä ym.
Eikö se ikinä ällötä?
Havahduin kun olin kavereideni kanssa piknikillä ja siinä lähistöllä olevat miehet katsoivat oikeudekseen sanoa minulle, että olen upea niin miksi ihmeessä piilottelen vartaloani vaatteiden alle.. Anteeksi mitä?
Olen naimisissa ja kotona pukeudun paljastavammin, mutta miksi kenenkään muun kuin aviomieheni tarvitsisi nähdä mimin tissivakoni tai puolet pepustani liian lyhyessä hameessa?
Herättääkö ajatuksia muissa? Minua tämä nykymuoti häiritsee, sillä en halua nähdä kenenkään paljasta peppua ruokakaupassa.
Sitä paitsi esim. ohut maximekko on paljon viileämpi vaihtoehto helteellä kuin pikkutoppi ja minihame. Kokemusta on:)

Kommentit (46)

41/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa peittävästi pukeutuvat naiset!! Onneksi on helmiäkin joukossa, joilla reidet ja pakarat paistavat kunnolla!! Inhottaa mummumatamit, joilla ei pakaran kaarta näy koskaan!

No, tämä kaksikymppinen mummumatami kyllä pukeutuu peittävästi, mutta ei se ei tarkoita, että minulla olisi säkki päälläni. Kyllä vartalonmuodot erottuvat (tietyllä tavalla paremminkin) esim. mekoissa oikein hyvin.

Vierailija
42/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itse olen pari kymppinen ja nätti, mutta en ikinä voisi pukeutua tissit ja perän paljastaviin vaatteisiin. Pukeudun siististi ja naisellisesti, mutta peittävästi. Tykkään käyttää mekkoja ja hameita, mutta mua harmittaa kun nykyaikana kaikki on niiiiiin lyhyitä. (Yleensä puoleen reiteen, vaikka en ole mikään 170 senttinen). Midi-mittaisia helmoja haluaisin käyttää, mutta koska olen lyhyt ne on mittasuhteiltaan väärän laisia.

Ne jotka haluavat pukeutua paljastavasti, hakevat tietysti huomiota olemuksellaan. Parempiakin keinoja varmasti löytyisi, mutta kyllä kai se puolipaljas perä vetoaa miesten eläimelliseen puoleen voimakkaammin kuin tyylikkäästi pukeutunut kaunis nainen. Omalla pukeutumisella voi toki myös vaikuttaa siihen minkä laisten ihmisten kiinnostuksen kohteeksi päätyy. :)

Sori, mutta sä olet juuri niitä totaalisen tyhmiä iineitä, joilla ei ole mitään muuta valttikorttia ja annettavaa kuin näennäinen siveys.

Pää kumisee niin kovasti tyhjää, ettei jää muita vaihtoehtoja.

Väärän laiset ihmiset minkä laisissa paikoissa vaan vit tuttavat, voisi vat ampua itsensä kuu hun.

Maailma tarvitsee enemmän älyk käitä naisia, ei typ eriä moraalin vartijoita.

Aivan. Itsehän annat itsestäsi niin älykkään vaikutelman että! Omituinen yleistys, että "siveellisesti"pukeutuva nainen olisi tyhmä (voisi melkeinpä luulla asian olevan päin vastoin). Itse en ainakaan ole. Opiskelen yliopistossa ja äo:ni on normaalia korkeampi. Pukeudun kauniisti ja peittävästi, koska koen oloni mukavaksi näissä vaatteissa ja haluan antaa itsestäni hyvän kuvan. Rannalla on ok olla pylly paljaana ja vaikka yläosattomissa, mutta kaupungilla kulkiessa takamuksen paljastavat mikroshortsit on aika vastenmielinen näky. Voit toki pukeutua miten haluat, mutta varmasti tiedät mitä kanssa ihmiset asustasi ajattelevat (tietystikkään et luonnollisesti välitä muiden mielipiteistä). Minkälaisen kuvan kuvittelette itse antavanne keikkuessanne hyllyvät ja hytkyvät kehon osat näkyvillä pitkin turuja ja toreja? Seksikkään?Kauniin? Älykkään? Vai ihanko tarkoituksella haette negatiivista reaktiota?

Sinulta sen negatiivisen reaktion ainakin saa. :( Kuulostat todella kurjalta ihmiseltä. Taitaa sinun päiväsi kulua arvostellen muita ja nostaen itsesi muiden yläpuolelle. Hämmentävää luettavaa, toivon sinulle parempaa huomista

Kerrohan toki mikä on se odotettu reaktio? Vai oletatko ihmisten vaan kulkevan laput silmillä huomaamatta jotain niin provosoivaa, kuin esim. housuista roikkuvat pakarat? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itse olen pari kymppinen ja nätti, mutta en ikinä voisi pukeutua tissit ja perän paljastaviin vaatteisiin. Pukeudun siististi ja naisellisesti, mutta peittävästi. Tykkään käyttää mekkoja ja hameita, mutta mua harmittaa kun nykyaikana kaikki on niiiiiin lyhyitä. (Yleensä puoleen reiteen, vaikka en ole mikään 170 senttinen). Midi-mittaisia helmoja haluaisin käyttää, mutta koska olen lyhyt ne on mittasuhteiltaan väärän laisia.

Ne jotka haluavat pukeutua paljastavasti, hakevat tietysti huomiota olemuksellaan. Parempiakin keinoja varmasti löytyisi, mutta kyllä kai se puolipaljas perä vetoaa miesten eläimelliseen puoleen voimakkaammin kuin tyylikkäästi pukeutunut kaunis nainen. Omalla pukeutumisella voi toki myös vaikuttaa siihen minkä laisten ihmisten kiinnostuksen kohteeksi päätyy. :)

Sori, mutta sä olet juuri niitä totaalisen tyhmiä iineitä, joilla ei ole mitään muuta valttikorttia ja annettavaa kuin näennäinen siveys.

Pää kumisee niin kovasti tyhjää, ettei jää muita vaihtoehtoja.

Väärän laiset ihmiset minkä laisissa paikoissa vaan vit tuttavat, voisi vat ampua itsensä kuu hun.

Maailma tarvitsee enemmän älyk käitä naisia, ei typ eriä moraalin vartijoita.

Aivan. Itsehän annat itsestäsi niin älykkään vaikutelman että! Omituinen yleistys, että "siveellisesti"pukeutuva nainen olisi tyhmä (voisi melkeinpä luulla asian olevan päin vastoin). Itse en ainakaan ole. Opiskelen yliopistossa ja äo:ni on normaalia korkeampi. Pukeudun kauniisti ja peittävästi, koska koen oloni mukavaksi näissä vaatteissa ja haluan antaa itsestäni hyvän kuvan. Rannalla on ok olla pylly paljaana ja vaikka yläosattomissa, mutta kaupungilla kulkiessa takamuksen paljastavat mikroshortsit on aika vastenmielinen näky. Voit toki pukeutua miten haluat, mutta varmasti tiedät mitä kanssa ihmiset asustasi ajattelevat (tietystikkään et luonnollisesti välitä muiden mielipiteistä). Minkälaisen kuvan kuvittelette itse antavanne keikkuessanne hyllyvät ja hytkyvät kehon osat näkyvillä pitkin turuja ja toreja? Seksikkään?Kauniin? Älykkään? Vai ihanko tarkoituksella haette negatiivista reaktiota?

Lässynlässyn läpätilää.

En itse pukeudu paljastavasti, eikä mun yli 175cm pitkä ja alle 60 kiloinen runko hylly mihinkään suuntaan, mutta vastustan kaltaistesi harjoittamaa muiden ihmisten kyttäystä, paheksuntaa ja porukalla taivastelua sekä oman "siveellisyyden" typerää korostamista.

SE on vastenmielistä, hävetkää.

Uskallan väittää, että hyllyy, ellet sitten ole lähes rasvaton ja täysin muodoton.

Mikähän tässä nyt oikeasti on vastenmielistä. Onkohan sun mielestä itsensäpaljastajatkin vaan viattomia täyspäisiä kavereita, joilla on täysi oikeus pukeutua niin kuin haluavat?

Kyllä ihmisillä täytyy olla oikeus olla näkemättä muiden kaduntallaajien paljaita kehonosia jotka normaalisti on totuttu peittämään vaatteilla. Muuttakaa vaikka johonkin nudistiyhteisöön, jos toisten karvaperseet ei häiritse teidän silmää.

Tosissasi väität, että kadulla näkyy paljaita perseitä ja tissejä, jopa karvaperseitä?

Asutkohan itse parhaillaankin nudistiyhteisössä?

Missäköhän tynnyrissä sinä elät, jos et todella ole nähnyt pari viime kesää "muodissa" olleita perseshortseja kenenkään yllä? Kyllä, kyseisen tyyppisissä housuissa pakaran ala osa ihoineen karvoineen päivineen on näkyvillä. Pakara on se pyöreä kehonosa takapuolellasi, kahden pakaran välissä on peräaukko, josta tulee säännöllisin väliajoin ulostetta.

Olen nähnyt ehkä pari kertaa viime kesinä, tänä kesänä en ole nähnyt tai en ole ainakaan kiinnittänyt huomiota.

Henkilökohtaisesti en pidä niitä tyylikkäinä, kuten en pidä yhtään minkäänlaisia shortseja, mutta ei mua kiinnosta tai häiritse, jos ja kun muut ihmiset haluavat shortseja käyttää.

Kuten sanoin, pukeudun itse varmaan peittävämmin kuin kukaan tässä ketjussa, mutta en ole silti viemässä muiden vapautta pukeutua miten tykkäävät.

Voisinhan mä alkaa muka kamalasti paheksumaan "tyrkkyjä" suomalaisnaisia, kun julkeavat kulkea julkisilla paikoilla hiukset vapaana ja olkapäät paljastaen, mutta mua ei aidosti kiinnosta.

Aikuisen ihmisen pukeutuminen on yksityisasia, jokaisella meillä on omat arvomme mitä ehkä ilmennämme pukeutumisellamme - tai sitten ei, mutta se on henkilökohtaista eikä liity muihin ihmisiin, muut ihmiset saavat pukeutua miten tykkäävät.

Kukaan meistä ei ole pukeutumisen perusteella mitenkään parempi ihminen tai nainen.

Kummallista, että toisille siveä pukeutuminen on jokin syy ylentää itseään ja paheksua muita.

Vierailija
44/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole itsensäpaljastelija. Mulla on vaan niin hemmetin kuuma. Talvella on ihanaa.

Vierailija
45/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ne tarkoitti, että voit pukeutua johonkin lakanaa istuvampaan asuun, että halatissa näytät tantalta. Sanoivat sen vain kauniimmin.

Ei tyylikäs pukeutuminen ole tissivaon paljastusta.

Vierailija
46/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt ja isorintainen. Paidat on tehty normaalimittaisia ajatellen eli mittasuhteet ovat minulle pielessä. Niinpä kaula-aukot ovat varsin anteliaita. Minua se ei haittaa, koska mielestäni olen hyvän maun rajoissa. Varsinkin kun ei ole kummoisia sääriä mitä näytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan