Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastavasta pukeutumisesta..

Vierailija
30.06.2016 |

Miksi kukaan mies tai nainen, nuori tai vanha haluaa pukeutua niin, että näkyy peppua, tissejä, reittä ym.
Eikö se ikinä ällötä?
Havahduin kun olin kavereideni kanssa piknikillä ja siinä lähistöllä olevat miehet katsoivat oikeudekseen sanoa minulle, että olen upea niin miksi ihmeessä piilottelen vartaloani vaatteiden alle.. Anteeksi mitä?
Olen naimisissa ja kotona pukeudun paljastavammin, mutta miksi kenenkään muun kuin aviomieheni tarvitsisi nähdä mimin tissivakoni tai puolet pepustani liian lyhyessä hameessa?
Herättääkö ajatuksia muissa? Minua tämä nykymuoti häiritsee, sillä en halua nähdä kenenkään paljasta peppua ruokakaupassa.
Sitä paitsi esim. ohut maximekko on paljon viileämpi vaihtoehto helteellä kuin pikkutoppi ja minihame. Kokemusta on:)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa hei ketjun aloittaja ja muut paheksujat sekä tykkäilijät vaikkapa Lähi-Itään tai Saudi-Arabiaan, siellä ei ole tätä ongelmaa eikä teidän tarvitse häiriintyä paljasta perseistä tai tisseistä missään!

En kyllä edelleenkään ole nähnyt paljasta persettä tai tissiä julkisilla paikoilla koko kesänä, pursiseuralla taas kyllä näkee ihan nakujakin (uimassa).

Me yksilönvapautta (sisältäen myös vapauden pukeutua) kannattavat feministit voidaan jäädä tänne länsimaihin nauttimaan vapaudestamme, heippa vaan!

Mä oon feministi myös, mutta mua nolottaa tyrkyt vilauttelijat.

Mua ei, asia ei kuulu mulle.

Hankkikaa elämä, olette häpeäksi koko naissukupuolelle.

Juuri ne naissukupuolen "sudet" tässä ketjussa kilpaa paheksuvat ja osa muka "ystävällisesti" vähän vaan tuntevat myötähäpeää.

Hyi! Sisaruus ja yksilönvapaus on minulle arvokasta ja olennaista myös feminismissä, ilman em. arvojen vaalimista maailmasta ei tule ikinä parempaa.

Tosin mun parempi maailma on luultavasti hyvin erilainen kuin sun, jolle toisten kyttäys ja paheksunta on normaalia.

Itse olen talouslibertaari ja arvoiltani liberaali, eli vastustan ihan kaikilla tasoilla tuollaista saatanan holhousta ja kyttäystä.

Vierailija
22/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä en itse pukeudu palastavasti koska en halua, niin en ole koskaan ymmärtänyt näitä joita häiritsee jos joku muu pukeutuu niin. Ei ahdista edes lihavat paidattomat miehet tai minishortseissa olevat lihavat naiset, ei myöskään timmit versiot. Siinäpähän ovat.

En myöskään ikinä alkaisi tekemään siitä pääsdäni itselleni mitään statussymbolia että "minäpäs oon TYYLIKÄS toisin ku noi horot vaikka ne saakin miehiltä huomiota!!!!++"

Antakaa toisten olla, omakin elämä muuttuu kivemman simppeliksi kun ei tarvitse murehtia toisten pakaroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjuja lukiessa tulee mieleeni outo ajatus, että ehkä musliminaisten peittävä vaatetus ei olekaan niin paha asia.

Vierailija
24/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto ja oman arvon tunto on syy tähän käyttäytymiseen. Tälläisiä ihmisiä ei tarvitse paheksua vaan sääliä.

Vierailija
25/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto ja oman arvon tunto on syy tähän käyttäytymiseen. Tälläisiä ihmisiä ei tarvitse paheksua vaan sääliä.

Kumpaan käyttäytymiseen?

Paljastavaan pukeutumiseen vai siitä suuttumiseen?

Vierailija
26/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä ketjussa se heikko itsetunto ja omanarvontunto tuntuu olevan ihan joillain muilla, kuin niillä vähän paljastavammin pukeutuvilla....

Itsevarmat ja itseään sekä muita rakastavat ihmiset eivät koe tarvetta kytätä ja paheksua muiden vaatevalintoja, ja tulla vielä anonyymisti nettiin hakemaan vahvistusta taivastelulleen muilta kaltaisiltaan luusereilta.

Vierailija
27/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ketjuja lukiessa tulee mieleeni outo ajatus, että ehkä musliminaisten peittävä vaatetus ei olekaan niin paha asia.

Mitä tarkoitat?

Minä, ketjun "räyhääjä" itseasiassa kuljen hiukset peitettynä ja maata viistävissä, suorissa ja isoissa takeissa.

Silti mua todella ällöttää ap:n ja kaltaistensa kyttäys ja paheksunta, en hyväksy sellaista enkä kiinnostu muiden paljastelevasta pukeutumisesta - heillä on vapaus ja oikeus siihen.

Vierailija
28/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä ketjussa se heikko itsetunto ja omanarvontunto tuntuu olevan ihan joillain muilla, kuin niillä vähän paljastavammin pukeutuvilla....

Itsevarmat ja itseään sekä muita rakastavat ihmiset eivät koe tarvetta kytätä ja paheksua muiden vaatevalintoja, ja tulla vielä anonyymisti nettiin hakemaan vahvistusta taivastelulleen muilta kaltaisiltaan luusereilta.

Ai täälläkö keskusteltiinkin "vähän paljastavammasta pukeutumisesta". Itse otin kantaa minishortsi-tissitoppi -asukokonaisuuksiin. Ei mua haittaa jos vähän säärtä näkyy tai että vaate on tyköistuva rinnuksen kohdalta.

Huomaa kyllä kielenkäytöstä minkälaiset "luuserit" puhuu tämän aika kyseenalaisen muodin puolesta.

Vierailija
29/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa hei ketjun aloittaja ja muut paheksujat sekä tykkäilijät vaikkapa Lähi-Itään tai Saudi-Arabiaan, siellä ei ole tätä ongelmaa eikä teidän tarvitse häiriintyä paljasta perseistä tai tisseistä missään!

En kyllä edelleenkään ole nähnyt paljasta persettä tai tissiä julkisilla paikoilla koko kesänä, pursiseuralla taas kyllä näkee ihan nakujakin (uimassa).

Me yksilönvapautta (sisältäen myös vapauden pukeutua) kannattavat feministit voidaan jäädä tänne länsimaihin nauttimaan vapaudestamme, heippa vaan!

Juuri ne naissukupuolen "sudet" tässä ketjussa kilpaa paheksuvat ja osa muka "ystävällisesti" vähän vaan tuntevat myötähäpeää.

Hyi! Sisaruus ja yksilönvapaus on minulle arvokasta ja olennaista myös feminismissä, ilman em. arvojen vaalimista maailmasta ei tule ikinä parempaa.

Tosin mun parempi maailma on luultavasti hyvin erilainen kuin sun, jolle toisten kyttäys ja paheksunta on normaalia.

Itse olen talouslibertaari ja arvoiltani liberaali, eli vastustan ihan kaikilla tasoilla tuollaista saatanan holhousta ja kyttäystä.

Myötähäpeän tunteelle ei voi mitään, sen miten sen ilmaisee tai jättää ilmaisematta voi. "Paras" vilauttelu minkä mä oon nähnyt oli mies munasillaan pöydän päällä kerrostalon ikkunassa. Kukaan ei voi sanoa et se oli vain yksilönvapautta.

Vierailija
30/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itse olen pari kymppinen ja nätti, mutta en ikinä voisi pukeutua tissit ja perän paljastaviin vaatteisiin. Pukeudun siististi ja naisellisesti, mutta peittävästi. Tykkään käyttää mekkoja ja hameita, mutta mua harmittaa kun nykyaikana kaikki on niiiiiin lyhyitä. (Yleensä puoleen reiteen, vaikka en ole mikään 170 senttinen). Midi-mittaisia helmoja haluaisin käyttää, mutta koska olen lyhyt ne on mittasuhteiltaan väärän laisia.

Ne jotka haluavat pukeutua paljastavasti, hakevat tietysti huomiota olemuksellaan. Parempiakin keinoja varmasti löytyisi, mutta kyllä kai se puolipaljas perä vetoaa miesten eläimelliseen puoleen voimakkaammin kuin tyylikkäästi pukeutunut kaunis nainen. Omalla pukeutumisella voi toki myös vaikuttaa siihen minkä laisten ihmisten kiinnostuksen kohteeksi päätyy. :)

Sori, mutta sä olet juuri niitä totaalisen tyhmiä iineitä, joilla ei ole mitään muuta valttikorttia ja annettavaa kuin näennäinen siveys.

Pää kumisee niin kovasti tyhjää, ettei jää muita vaihtoehtoja.

Väärän laiset ihmiset minkä laisissa paikoissa vaan vit tuttavat, voisi vat ampua itsensä kuu hun.

Maailma tarvitsee enemmän älyk käitä naisia, ei typ eriä moraalin vartijoita.

Aivan. Itsehän annat itsestäsi niin älykkään vaikutelman että! Omituinen yleistys, että "siveellisesti"pukeutuva nainen olisi tyhmä (voisi melkeinpä luulla asian olevan päin vastoin). Itse en ainakaan ole. Opiskelen yliopistossa ja äo:ni on normaalia korkeampi. Pukeudun kauniisti ja peittävästi, koska koen oloni mukavaksi näissä vaatteissa ja haluan antaa itsestäni hyvän kuvan. Rannalla on ok olla pylly paljaana ja vaikka yläosattomissa, mutta kaupungilla kulkiessa takamuksen paljastavat mikroshortsit on aika vastenmielinen näky. Voit toki pukeutua miten haluat, mutta varmasti tiedät mitä kanssa ihmiset asustasi ajattelevat (tietystikkään et luonnollisesti välitä muiden mielipiteistä). Minkälaisen kuvan kuvittelette itse antavanne keikkuessanne hyllyvät ja hytkyvät kehon osat näkyvillä pitkin turuja ja toreja? Seksikkään?Kauniin? Älykkään? Vai ihanko tarkoituksella haette negatiivista reaktiota?

Lässynlässyn läpätilää.

En itse pukeudu paljastavasti, eikä mun yli 175cm pitkä ja alle 60 kiloinen runko hylly mihinkään suuntaan, mutta vastustan kaltaistesi harjoittamaa muiden ihmisten kyttäystä, paheksuntaa ja porukalla taivastelua sekä oman "siveellisyyden" typerää korostamista.

SE on vastenmielistä, hävetkää.

Uskallan väittää, että hyllyy, ellet sitten ole lähes rasvaton ja täysin muodoton.

Mikähän tässä nyt oikeasti on vastenmielistä. Onkohan sun mielestä itsensäpaljastajatkin vaan viattomia täyspäisiä kavereita, joilla on täysi oikeus pukeutua niin kuin haluavat?

Kyllä ihmisillä täytyy olla oikeus olla näkemättä muiden kaduntallaajien paljaita kehonosia jotka normaalisti on totuttu peittämään vaatteilla. Muuttakaa vaikka johonkin nudistiyhteisöön, jos toisten karvaperseet ei häiritse teidän silmää.

Vierailija
31/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tuntuu hyvältä ajatukselta niin senkus muutat musumaahan.

Tänne niitä kivikautisia pukeutumiskoodeja ei tarvitse tuoda.

Vierailija
32/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi haluan sanoa, että onpa kurjaa että ap:lle on käynyt näin. Päätäthän toki itse siitä, mitä päällesi kulloinkin pistät. 

Mutta se, että kesällä pukeutuu ns. paljastavasti (lue: sään mukaisesti) on myöskin ihmisten aivan oma asia. Ihmiskehossa ei ole mitään hävettävää tai irstasta.

Vierailija
33/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itse olen pari kymppinen ja nätti, mutta en ikinä voisi pukeutua tissit ja perän paljastaviin vaatteisiin. Pukeudun siististi ja naisellisesti, mutta peittävästi. Tykkään käyttää mekkoja ja hameita, mutta mua harmittaa kun nykyaikana kaikki on niiiiiin lyhyitä. (Yleensä puoleen reiteen, vaikka en ole mikään 170 senttinen). Midi-mittaisia helmoja haluaisin käyttää, mutta koska olen lyhyt ne on mittasuhteiltaan väärän laisia.

Ne jotka haluavat pukeutua paljastavasti, hakevat tietysti huomiota olemuksellaan. Parempiakin keinoja varmasti löytyisi, mutta kyllä kai se puolipaljas perä vetoaa miesten eläimelliseen puoleen voimakkaammin kuin tyylikkäästi pukeutunut kaunis nainen. Omalla pukeutumisella voi toki myös vaikuttaa siihen minkä laisten ihmisten kiinnostuksen kohteeksi päätyy. :)

Sori, mutta sä olet juuri niitä totaalisen tyhmiä iineitä, joilla ei ole mitään muuta valttikorttia ja annettavaa kuin näennäinen siveys.

Väärän laiset ihmiset minkä laisissa paikoissa vaan vit tuttavat, voisi vat ampua itsensä kuu hun.

Aivan. Itsehän annat itsestäsi niin älykkään vaikutelman että! Omituinen yleistys, että "siveellisesti"pukeutuva nainen olisi tyhmä (voisi melkeinpä luulla asian olevan päin vastoin). Itse en ainakaan ole. Opiskelen yliopistossa ja äo:ni on normaalia korkeampi. Pukeudun kauniisti ja peittävästi, koska koen oloni mukavaksi näissä vaatteissa ja haluan antaa itsestäni hyvän kuvan. Rannalla on ok olla pylly paljaana ja vaikka yläosattomissa, mutta kaupungilla kulkiessa takamuksen paljastavat mikroshortsit on aika vastenmielinen näky. Voit toki pukeutua miten haluat, mutta varmasti tiedät mitä kanssa ihmiset asustasi ajattelevat (tietystikkään et luonnollisesti välitä muiden mielipiteistä). Minkälaisen kuvan kuvittelette itse antavanne keikkuessanne hyllyvät ja hytkyvät kehon osat näkyvillä pitkin turuja ja toreja? Seksikkään?Kauniin? Älykkään? Vai ihanko tarkoituksella haette negatiivista reaktiota?

Lässynlässyn läpätilää.

En itse pukeudu paljastavasti, eikä mun yli 175cm pitkä ja alle 60 kiloinen runko hylly mihinkään suuntaan, mutta vastustan kaltaistesi harjoittamaa muiden ihmisten kyttäystä, paheksuntaa ja porukalla taivastelua sekä oman "siveellisyyden" typerää korostamista.

Uskallan väittää, että hyllyy, ellet sitten ole lähes rasvaton ja täysin muodoton.

Mikähän tässä nyt oikeasti on vastenmielistä. Onkohan sun mielestä itsensäpaljastajatkin vaan viattomia täyspäisiä kavereita, joilla on täysi oikeus pukeutua niin kuin haluavat?

Kyllä ihmisillä täytyy olla oikeus olla näkemättä muiden kaduntallaajien paljaita kehonosia jotka normaalisti on totuttu peittämään vaatteilla. Muuttakaa vaikka johonkin nudistiyhteisöön, jos toisten karvaperseet ei häiritse teidän silmää.

Tosissasi väität, että kadulla näkyy paljaita perseitä ja tissejä, jopa karvaperseitä?

Asutkohan itse parhaillaankin nudistiyhteisössä?

Vierailija
34/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä naisen täytyy saada pukeutua kuin objekti jos haluu" miehille ei edes myydä mitään perseshortseja...

Vierailija
35/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jokainen pukeutuu miten lystää. Jos muiden pukeutuminen häiritsee, ei kannata kyylätä.

Makuja kun on monia..joku haluaa paljastaa ja joku peittää. Ei oo muiden vilkkuvat pakarat tms minulta pois .

Ei tarvitse kyylätä kun jotuu näitä paljaita takapuolia ja tissejä näkemään.

Esim. Tänään apteekissa odotin penkillä vuoroani ja käänsin päätäni vasemmalle ka tadaa, siinä seisoi joku nainen puolet pepusta paljaana suoraan nenäni edessä..

Ap

Juu ei, ei seisonut. Jos sinua häiritsee ihmisten vapaus pukeutua miten haluavat niin muuta sinne missä näitä vapauksia ei ole. Sovit hyvin joukkoon.44

Vierailija
36/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn läpätilää.

Tosissasi väität, että kadulla näkyy paljaita perseitä ja tissejä, jopa karvaperseitä?

Asutkohan itse parhaillaankin nudistiyhteisössä?

Missäköhän tynnyrissä sinä elät, jos et todella ole nähnyt pari viime kesää "muodissa" olleita perseshortseja kenenkään yllä? Kyllä, kyseisen tyyppisissä housuissa pakaran ala osa ihoineen karvoineen päivineen on näkyvillä. Pakara on se pyöreä kehonosa takapuolellasi, kahden pakaran välissä on peräaukko, josta tulee säännöllisin väliajoin ulostetta.

Vierailija
37/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini pillastui :D

Vierailija
38/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toteudu tasa-arvo taas ei.. aina miehiä sorretaan; missä ovat perseshortsit, tiukkaakin tiukemmat topit?? Miksi miehet joutuvat tyytymään lättäpaskakenkiin takapuolta korostavien stilettojen sijaan? Miehillä ei ole läheskään samoja vapauksia kuin naisilla :(

Vierailija
39/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulta sen negatiivisen reaktion ainakin saa. :( Kuulostat todella kurjalta ihmiseltä. Taitaa sinun päiväsi kulua arvostellen muita ja nostaen itsesi muiden yläpuolelle. Hämmentävää luettavaa, toivon sinulle parempaa huomista

Vierailija
40/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeän tunteelle ei voi mitään, sen miten sen ilmaisee tai jättää ilmaisematta voi. "Paras" vilauttelu minkä mä oon nähnyt oli mies munasillaan pöydän päällä kerrostalon ikkunassa. Kukaan ei voi sanoa et se oli vain yksilönvapautta.

Mitäs jos et vaikka kurkkis muiden ikkunoista sisään? Teikäläisillä selkeästi on jotain ongelmia rajojen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä