Tiedättekö, mikä v*tuttaa eniten?
Se, että mies lähtee aamulla 6.30, palaa töiden ja harrastusten jälkeen kotiin n. klo 20. Sitten illalla kehtaa naureskella että "onpa täällä epäsiistiä". Ja mulla kotona jatkuvasti sotkevat 1,5- ja 3-vuotiaat lapset, joiden kanssa meinaan jo muutenkin hajota! >:(
Kommentit (8)
Oisit ottanut työttömän miehen. Sitten se vois siivota ja hoitaa kotia.
Jättäisin tollasen itsekkään sian jos ei muuta tapojaan
Tiedän, se että loma on ohi:(
Meilläkin mies lähtee aamuisin 5-6 välillä, käy kotona syömässä, lähtee taas ja tulee 20-21 illalla takas. Mulla neljä lasta kotona kun oon vapaalla tai yövuoroissa....
Näin tein yks päivä. Tyttöystävä oli keittiössä menin hänen luokseen ja takaapäin otin hänet syliini. Suuteliin kaulaa ja hieroin hänen rintojaan. Kannoin hänet sänkyyn, riisuin hänen pikkupöksynsä suutelin reisiä ja menin hänen suulleen, suudeltiin kiihkeästi. Hieroin etumustani hänen häpyään vasten ja sanoin "menen lenkille".
Etkö voisi ajatella joskus toisinpäin.... Sä saat olla kaiket päivät kotona, ja tehdä mitä haluat! et tarvitse raataa töissä.
Luuletko että se on herkkua töissäkäynti ja elättää kotona"makoilijaa"?
Ja kyllä, olen kotiäiti, lasteni iät ovat 1v, 2v, 6v ja 8v. Osaan arvostaa mieheni raatamista töissä, ja minä osaan myös oman hommani kotona, ei ole raskasta vaan ihanaa kun saamme tehdä mitä mieleen juolahtaa päivisin!
Eniten vituttaa kaikki ja vielä enemmän vituttaa olla selvinpäin.
Milloin miehellä loma? Lähde sinä silloin vastaavaksi ajaksi pois kotoa. Eiköhän muutaman päivän kokeilu jo opeta jotain.