+++++ENSIKOIDEN PIRTEÄ MAANANTAI!+++++
Kommentit (32)
Olin tuossa vkonlopun aikaa kirjoittelematta, mutta kävin kyllä lukemassa pinot.
Vkl meni kivasti! Lauantaina kävin hieman ostoksilla. Löysin housut (en kuitenkaan ostanut niitä " tseppihousuja" , joista täällä oli puhetta). Olin oikeastaan hakemassa siskon pojalle 4v syntymäpäivälahjaa. Atte täytti eilen 4 ja oli kovasti odottanut juhlia ja lahjoja varmasti myös :O)... Pienelle lapselle tollaiset päivät ovat tärkeitä..
Oma napa: Aloitin tikkutelun tänään kp 11/27-29. Näytti haaleaa viivaa.. Jatketaan ne 5pv ja katsotaan, milloin lh-taso nousee. Ollaan kyllä miehen kanssa pidetty huolta, että simpat ovat hollilla jos ovis tapahtuisi ykskaks yllättäen... Olisi niin ihanaa jos tärppäisi tästä kierrosta!
Jojo: NIIN PALJON ONNEA plussa uutisista!!!!! Me muuta hypätään följyyn toivottavasti hyvin pian!
Hyvää alkuvkoa enskat!
- JP -
JoJo plussasta!! :) Mikä rv menossa? On se aina niin ihanaa " kuulla" noin ihanat uutiset.
Itsellä kp 8 menossa, nyt on taas yritys kova, jos tässä kuussa tärppäisi, sais ehkä vielä vauvelin tälle vuodelle :)
Olimme lauantaina ristiäisissä, olimme saaneet kunnian tulla kummeiksi :) Tyttö sai nimeksi Anni Olivia. Nukkui koko kasteajan, tuskin inahtikaan :)
PALJON PLUSSA-SÄTEITÄ KAIKILLE!!!!!!!
:) L.
lähti tämä viikko ja maanantai pirteästi käyntiin JoJon piirtäessä hormooneillaan viivoja tikkuun. ONNEA JoJo!!! Onnea oikein paljon!
Minulla 6 tabua Teroja vielä tätä kuuria, eli olen etsimässä kovaa vauhtia ämpäriä, johon ens viikon alussa istahdan enkä varmaan voi tulvaltani ylös noustakaan. No, pitää vaan kiskoa tietokone ja nettipiuha siihen ääreen, ni mikäs siinä;) Ei sentään. On minulla ennenki ollu pari kertaa tällasia mahtikiertoja eikä niitten jälkeiset menkat ainakaan kovin pahasti oo mieleen jääny, eli ehkä en ole istunut saavissa viikkoa.
Sain eilen siskoltani vanhoja Vauva-lehtiä ison läjän. Niissä onkin lukeminen:)
ja ihan ajallaan. Voin sentään lohduttautua sillä, että kierrot tuntuvat säännöllistyneen. Siirryn takavasemmalle odottelemaan 4. yrityskierron pupuiluhetkiä.
Paljon onnea Jojolle ja plussatuulia muille!
Tänne tätsy ei ole vielä eksynyt...mutta ei se tosin vielä taida niin myöhässäkään olla (kp 28/27-32...tai jottain sinne päin). Plääh...olen varma, että se tänne meillekin löytää taas=( No jos löytää, niin se on vaan laitettava uutta yritystä sitten kehiin=)! Nyt pitäisi alkaa opiskelutehtävien tekoon..en millään jaksaisi, kun ulkonakin on noin mukava ilma! Mutta kai se on pakko ne tehtävät vääntää, että joskus sitten valmistuisinkin=)
Paljon onnea JoJolle plussauksesta=)!!! Ihana asia! Ja kaikille tädin yllättämille hirmuisesti tsemppihaleja!
lastenhuoneen sisustusta uuteen taloonne:))
Ihana kuulla tuollaisia uutisia, kun itsellä ei odotettavissa tuota plussaa IKINÄ:( Tai ainakin nyt tuntuu siltä. Eli tänään oli gynelle aika. Tutkittiin ja ultratiin. Eipäs löytynytkään yhtään munarakkulaa minusta, kun eikös niitä pitäisi olla siellä useita pieniä kypsymässä ja odottamassa " vuoroaan" vai onko mulla väärää tietoa? No, jokatapauksessa minulla oli tyhjää täynnä. Ja kerroin että ovistestit eivät ole näyttäneet mitään menneinä kuukausina eikä siis ihmetellyt lainkaan asiaa tilanteesta johtuen. Sanoi että odottele rauhassa puolisen vuotta, jos ei ala luonnostaan kehittyä niin soittele sitten niin aloitetaan lääkitys. Siis täytyykö mun tosiaan odottaa vielä puoli vuotta jos vaikka jotain siellä sisällä alkaisi kasvaa?! Onko muilla kokemusta samaisesta asiasta ja mikä lääkitys auttaa ja kuinka nopeasti saattaa saada tuloksia??? Nyt täällä töissä pitäisi pystyä jotenkin olemaan, koitan kokoajan nieleskellä kun itku kurkussa....
Suuret onnittelut Jojolle plussasta!! Säteilehän meille muillekin! :)
Pahoittelut Auroralle..Toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin eikä sun tartte odotella puolta vuotta. Miten sä päädyit gynelle, onko sulla ollut epäsäännöllinen kierto tmv.? Mulla on nimittäin lievä paniikki just sen takia, että kierto huitelee 39/24:ää¿Raskaana en ole, menkat vaan on kadonneet. En tiedä, miten kauan tässä kannattaa odotella¿.Ajattelin,että jos tulee kp 50 täyteen ja kahdet menkat jää välistä, tarttee munkin mennä tutkittavaksi.
Sori, kun en ole vielä saanut aikaiseksi lisätä esittelypinoon itseäni. Mistä mä sen ny löydän?
Johku ja mystisesti kadonnut täti
Mä menin ihan vaan kontrolliin kun edellisestä papakokeesta taas jo vuoden verran. Eli ihan normaali rutiinikäynti oli ja kerroin siinä samalla että pillerit heitetty nurkkaan 4kk sitten. Ja katsoi sitten että onko kaikki kunnossa, ja sit selvisi tää juttu:(
Tosin halusin mennä muutenkin käymään, kun ei ole sitä ovisplussaa vielä ikinä testiin tullut ja kierrot heitellyt 25-37 päivään...
*Aurora Alakuloinen*
Ihania uutisia taas!!! Huisin paljon onnea!
tartutahan plussatuulet meille muillekin! !
Vielä perjantaihin asti pitäisi piinata...toivotaan parasta pelätään pahinta...
Jee,tuleehan niitä plussia. Kaikki muutkin perässä vaan.
Jojolle vielä oikein paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! :)
Aurora: Sulla oli ikävämpiä uutisia:( Mä en kyllä kestäis puolta vuotta vaan odotellen. Jos tietää mikä on vikana, ni luulis et se asia yritettäin korjata. Varsinkin vauvakuumeisella. Eihän tässä nyt kukaan jaksa ootella. No mutta, toivottavasti alkaa jotain tapahtumaan sinussa, ja tulis se ovis sieltä itsestään:)
Elina-1985 piinailutsemppiä!+++++++++++++++++++
Ketäs muista nyt piinailee??
Mulla kp 21/28... En ees oikein piinaile, ku jotenki tuntuu et nyt ei kyllä vielä tärpänny. Jääny niin vähäiseks pupuilut ettei oo tosikaan. Siis kun normaalisti pupuillaan aika tiiviisti.
Nyt lähen aamupalalle. Juu, luitte oikein. Heräsin vasta äsken :D
Mies on töissä ja mä vaan nukuin. Mut sit joku puhelinmyyjä lastenkirjakerhosta herätti mut. En nyt kuitenkaa vielä viittiny liittyä.
Heipatihei. Plussatuulia kaikille! ++++++++++++++++++
Kyllä tää on tosiaan outoa olla tässä ite onnittelujen kohteena! Lisbet kyseli viikoista, yritinkin tossa kysellä et laskenko nyt sit 28 vai oletetun 31 päivän mukaan?!? Jos noista ekan mukaan ni nyt on 4+4 tai sit oman kierron mukaan 4+1. Kertokaas joku miten toi menee :-)
Aurora, kyllä se nyytti teillekin vielä suodaan, usko pois! Hyvä että sait selvyyden tohon asiaan. Lähetän ++++sädetykset sulle! On se kyllä kiva päästä tekemään sitä lastenhuonetta :-) Te ootte jo ihanan pitkällä siinä rakentamishommassa!
Dioko se tota listaa päivittelee? Mä kun saan selvyyden et miten noi viikot lasken ni sit mut voi päivittää sinne, ku sit kai tiedän sen arvioidun la:n. Ja täytyy vissii kuitenki tehä viel toinen testi vaikka viikon päästä tai jotain, ku ei tätä meinaa uskoo. Ull-Maij:n testausenkkoihin en ehkä kuitenkaan kykene :-)
JoJo
ja vaaviliimaa ja tarrasukkia:=)
pahoittelut Auroralle huonosta kohtelusta *halaa*.
Moi Keinis, Dio, Jessica, marinda, fio ja muut enskatutut:=)
täällä mennään kp25/26 (21), toiv. täti tulee pijan, että pääsee uuteen kiertoon!!!! Eikö Jessicalla ole muka piinailtavaa??!!
-mooli
kaikki Enska-kamut!
Onnea Jojolle, hienoa että saadaan vielä joku plussa helmikuulle!
Voi Auroraa, toi kuulosti kyllä aika oudolta. Olet ihan oikeassa että kyllä siellä pitäis niitä rakkuloita olla ootilla ja kasvamassa, ja näkyvät tosiaan ultran kuvissa oikein hyvin (jos niitä siis on). Mutta mä en kyllä osaa yhtään sanoa mitä lääkityksiä tai hoitoja vois ajatella, kun itse olen niin etuoikeutettu että gyne kehui rakkuloitani oikein " mehevän kokoisiksi" . Toivottavasti joku muu osaa auttaa? Mutta toi puolen vuoden odotus tuntuu todella oudolta! Kävitkö yksityisellä gynellä? Ehkä nyt olisi ainakin aika käydä yksityisellä puolella ja pyytää sieltä apuja. Tsemppiä! Varmasti jollain lääkityksillä apu löytyy!
Mooli mooli, enpä osaa oikein sanoa onko piinailtavaa vai ei? Ja oletko ihan 110 % varma että itselläsi ei olisi mahiksia piinailla? Mulla on kyllä aivan tädin tuloa enteilevät fiilarit ollu jo pari päivää. Pms-oireista ei valitettavasti oikein voi erehtyä...
Mulla menee varmaan helpolla tonne viikonlopulle ennen kuin täti löytää kylään. Tylsää.
Mutta kaikille piinailijoille peukutusta ja tädin vaivaamille voimia!
- Jessica -
ONNEA JoJo plussasta! Ihana uutinen!
Pahoittelut myös tädin yllättämälle..
Voi nyt en osaa muuta sanoa, kädetkin tärisee, siis omaan napaan... En myöskään malttanut odottaa, vaan testasin aamulla - haamun!! Ihan selvästi se toinen viiva näkyi, ei tarvinnu tihrustaa ees. Ja se oli siinä heti ku 3 min kuluttua testin aloittamisesta katoin. Apua, ei voi olla totta... tai siis voi... Kp 29/29, pelottaa että jos se onkin vaan kemiallinen raskaus?! Maha on menkkamaisesti kipeä, voiko se olla raskausoire vai tuleeko täti sittenkin? Auttakaa..
OIKEIN PALJON ONNEA JOJOLLE JA VIIPEROLLE MYÖS.
Oikein paljon tarrasukkia ja kaikkea tarvittavaa mukaan ( eli meidät muutkin =))
Aurooralle tsemppiä ja iso hali! Toisaalta hyvä että syy löytyi mutta, puli vuotta kuullostaa kamalalta. Itse en meinaa edes kuukautta jaksaa odottaa. Kannattaa varmaan kysäistä yksityisen puolelta (ellette siellä sitten jo käyneet) jos niillä olisi ripeämpi aikataulu.
Tsemppiä.. ja plussa tuulia kaikille.
Täällähän on varsinainen plussakausi meneillään, kun vähän ajan sisään näin monta tärpännyttä! Saanko vielä kysäistä, monennesta yrityskierrosta te plussasitte? (näkyisihän se varmaan esittelylistalta, mutta käy helpommin näin..)
Pää ihan sekaisin kaikesta vauva-aiheisesta, kun hankin halvalla ison nipun vauva- ja kaksplus -lehtiä, ja olen nyt viikonlopun ajan lueskellut niitä. Tuntuu vaan niin kamalalta, kun ei edes vielä pääse yrittämään! Varmaan pitäisi minunkin pyöriä vähän vähemmän tällä palstalla, ettei tulisi hypetettyä aivan liikaa näistä asioista. Parin kuukauden päästä voin sitten VIHDOIN tosissani innostua, kun heitetään ehkäisy hiiteen :)
plussasin 2. yrityskierrosta, vaikka 6v söin pillereitä :)
Nyt pelottaa kun on niin kovat menkkajomotukset.. Testasinkohan liian aikaisin (kp 29/29) Tuun ihan hulluksi kun en uskalla yhtään iloita:´( Kommentoikaa jos jollain tietoa..?
...MAHTAVA VIIKON ALKU! Onnea JoJo ja Viipero!!!!! Voi kuinka ihania uutisia tälle päivälle! :)
Auroralle osanotoa nuivasta gynestä. Sinuna ehkä menisin hakemaan toisen mielipiteen gyneltä, koska luulisi, että jotain munarakkuloita olisi tuossa kierron vaiheessa normisti näkynyt... Ja kun et ole sitä ovisplussaa saanut, vaikuttaisi vähän siltä, että et ehkä ovuloi luomusti. Toisaalta voihan se olla, että nyt vaan tässä kierrossa ei ovista ole, mutta silti. Rauhoittaa se ainakin mieltä, vaikka tulisi turha reissu... Tsemppiä sinulle kovasti ja toivottavasti asia selviää!
Jessicalle piinistsemppausta, toivotaan että olet väärässä pms-tuntemustesi kanssa! :)
Moolille terkkuja ja toivotellaan se täti sitten sinulle, että pääset pian bongailuun taas! :)
[color=red]Eli ihanhirmuisesti onnea JoJo ja Viipero!!![/color] Tarrasukkia uusille masukeille mukaan! Kylläpäs nyt sitten lähtikin meidän venho vetelemään kunnon aaltoa - tulkaa pian muutkin mukaan... Ja viipero, eiköhän kaikenlaiset jomotukset oo ihan normaalia alkuraskautta. Kyllä mullakin on vihlonut ja pistellyt ja ollut menkkamaista painetta alavatsalla. Mutta ainakaan vielä ei ole lorahtanut ;o)
[color=DarkGreen]Auroralle lohtuhali[/color] *rutistaa* Olipa omituinen gyne, jos vielä käski odotella puoli vuotta ennen kun alkaa hoitaa. Itse saattaisin käydä toisella. Toivottavasti kuitenkin apu löytyy - ennemmin tai myöhemmin!
Rouva kömpiäinen jaksaa olla postiivisella mielellä - jatka samaan malliin!
Pahoittelut tädin yllättämille ja ovisbongareille tsemppiä ja viivoja tikkuun! Piinailijoille pitkää pinnaa!
Itse sain aamulla soitettua neuvolan ja sain ajan vasta kahden viikon päähän. Silloin rv 7+4. Ja vaikka kerroin pitkästä kierrostani, niin laskevat sen 28 päivän mukaan. Sanoi vain, että saattaa sitten ultrassa tarkentua. Ultra meillä vasta rv 12-13, joten taidan käydä yksityisellä jo aiemmin tarkistuttamassa, että jotain elämää masussa on, sillä nyt en ole siitä ollenkaan varma: oireita ei edelleenkään muuta kuin nuo arat rinnat ja väsymys. Kävi tosiaan mielessä, josko vielä varmuudeks testais. Saa nähä viittinkö.
Pirteetä viikkoa kaikille!
-Amy ja EkaVekara rv5+4
En malttanut odottaa enää vaan testasin tänään aamulla: KAKSI VIIVAA!!! Eikä tarvinnu edes tihrustaa, kyllä se toinenkin näkyi ihan selvästi ja ihan sallitun ajan sisällä! En voi uskoa tätä! Olen raskaana!! :-O
Nyt varmaan sallitte omanapaisuuteni :-D Pitäskös mun nyt sitten laskea ne viikot sen 28 päivän mukaan vai oman oletetun kiertoni mukaan? Kun Amyko se tossa sanoi että neuvolassa se lasketaan ton 28 päivän mukaan?!?
Täytyy nyt täällä töissä vaan olla niiku ei oliskaan... mites muut piinailijat? Lisää plussauutisia enskoilta kaivataan!!
Seko-JoJo ;-)