Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden säilytys / varastointi?

26.01.2006 |

Miten vaatteet tulisi säilyttää / varastoida, jotta ne pysyisivät hyvänä mahdollista pikkukakkosta varten? Esikoinen kasvaa hirmuista vauhtia ja joka pyykkikoneellisesta tuntuu siirtyvän jotain säilytettäväksi. Olen silittänyt varastoitavat vaatteet ja laittanut äitiyspakkauslaatikkoon. Onko hyväksi, jos vaatteet on viikattuna ko. laatikossa sellaisenaan vai pitäisikö ne olla esim. muovipussissa ja sitten vasta laatikossa? Ajatus on, että kun laatikko on täysi, se viedään lämpimään varastoon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei ole, mutta ihan kuin olisin joskus kuullut, että jos vaatteet silittää ja viikkaa säilytystä varten, niin vaatteet kärsisi siitä. Toki vaatteet pitää olla puhtaita, mutta jos säilöö varsinkin pitkiä aikoja, niin vaatteisiin saattaa jäädä jälkiä tosta viikkauksesta.

Ja muovipussi kai ei ole hyvä, ainakin jos jotain kastemekkoa tms säilöö, niin se pitäisi säilyttää kangaspussissa (esim. tyynyliina).

korjatkaa jos olen väärässä, muakin kiinnostaisi tietää, teenkö mä oikein!

Vierailija
2/2 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin kosteutta krs-talon varastossa, mutta täysin muuttumattomana (myös hajuttomana) säilyivät.

Mutta kangas tai silkkipaperi voi olla parempi vaihtoehto. Meidän suvussa kiertänyt kastemekko on ap. pahvirasiassa ohuissa silkkipapereissa, eikä se ole edes kellastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla