Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ENSIKOIDEN PIRTEÄ MAANANTAI!+++++

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Suurenmoiset onnittelut Jojolle ja Viiperolle!!! ♥ Kylläpä aloititte viikon hienosti! :) Jojo, laskisin sinuna 28 päivän mukaan, koska neuvolassakin lasketaan niin. Se tarkentuu sitten np-ultrassa noin viikolla 12. Tervetuloa odotuspuolen Enskapinoon, sinne mahtuu, kun juuri muutama onnellinen haki esikoisnyyttinsä ja NapNapillakin alkaa olla h-hetket käsillä![/color]

[color=darkorchid]Aurora, pahoittelut ikävääkin ikävämmistä uutisista. Tosi outoa, että tuota ei aleta heti tutkia, koska kyllä niitä rakkuloita pitäisi ymmärtääkseni näkyä ultrassa... Mulla ainakin näky jossain kp 7 paikkeilla montakin rakkulaa, joista sitten alettiin jotakin/muutamaa kasvatella ns. johtofollikkeliksi. Eli siellä pitäisi näkyä monta rakkulaa, mutta normaalisti vain yksi niistä kypsyy loppuun saakka kerran kuussa. Minä en ainakaan voisi vain odotella puolta vuotta, joten jospa kannattaisi tosiaan käydä yksityisellä tai sitten vain toisella gynellä kysymässä mielipidettä. Tsemppiä![/color]

[color=deeppink]Terveiset muuten neuvolasta! Verenpaine ja hemoglobiini oli edelleen tosi hyvät ja pissassa ei ollut valkuaista. Painoa oli tullut jo 3,5kg lähtöpainosta, mutta ei kuulemma ollut mitenkään hälyyttävää... Pitää kyllä tarkkailla vähän noita syömisiä, ettei levähtäisi ihan muodottomaksi! Mutta mikä parasta, vaavin sydänäänet kuului tosi hyvin heti kun täti alkoi kuunnella ja pikkuinen potkaisi dopleriin kerran oikein lujaa! :) Täti kyselikin, että joko olen tuntenut kuplia vatsassa... Vielä ei ole tuntunut mitään, mutta josko parin viikon kuluttua jo tuntuisi?! Täytyy alkaa kuulostella!

Vilkutuksia kaikille Enskoille!

-Q- ja -q- 15+0[/color]

Vierailija
22/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa plussa-aallosta tulla oikea hyökyaalto tätä vauhtia!

Hyviä uutisia lääkäristä: miehen simpat on ok ja mun verikokeet ok. Olin ovuloinut viime kierrossa! :) Nyt vaan pyrkimään tuon alloon kyytiin!

Auroralla sen sijaan kurjempia uutisia! Mun mielestä toi lääkärin ajatus puolen vuoden odottamisesta kuulostaa tosi oudolta. Munkin mielestä siellä pitäisi munasoluja näkyä... Kävitkö yksityisellä gynellä? Kuulostaa siltä, että pitäisi tutkia vähän tarkemmin tuota asiaa. Oisko sun mahdolista mennä lapsettomuuden hoitoon erikoistuneelle gynelle? Ja vielä ((((lohtuhalaus))))

D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussan saaneille, Ykkösope, Jojo, ja Viipero. Wau, mikä plussalaiva saatiin helmikuulle. Hienoa ja ihanaa lueskella tämmöisiä¿

Auroralle voimia ja tsemppiä oikein kovasti.

Ajattelin, että yksi vaihtoehto on varata vielä soittoaika gynellesi, jos haluat hänen kanssa vielä keskustella esim. aikatulusta ja tulevista mahdollisista hoidoista tai ovulaation todennäköisyydestä tässä ¿odottelu¿ ajalla. Voihan olla että kaikelle löytyy hyvä selitys. Kaikkea kun ei osaa kysyä vastaanotolla, jos jotakin yllättävää ja mykistävää pläjähtää kasvoille. Soittoaika ei välttämättä maksa ylimääräistä. Niin ja tuolla clomisteissa saattavat tietää asioista ja aikatauluista lisää¿ en tiedä, kunhan pohdin tässä vaihtoehtoja, kun luin kurjia uutisiasi.. mutta voimia kovasti.

Minä täällä kokkailen itselleni canneloneja, ihan vaan säilykepurkista. Sain ne kerran tuliaisiksi ranskasta, miehellä kun on tapana tuoda aina tuliaisia, mutta ne voivat olla vaikka purkkiruokaa tai hammastahnaa ei siis mitään turhaa tai kallista. :)

Kömpiäiselle myös tsemppiä. Tuo sinun sissimeininki asenne on kyllä ihailtavaa.

Plussa tuulia kaikille!

Niin ja kiitos plussanneille, että pidätte meitä muita ajan tasalla. Vaavikuulumiset kun rohkaisevat kovasti kulkemaan perässä.

nellamaija

Vierailija
24/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Kivaa, kun Jo-jo ja oliko joku muukin jo saanut viivoja aikaan!

Mä kävin tässä illalla gynellä ostamassa vähän mielenrauhaa, vaikka eihän se mitään oikeen osaa vielä varmalla sanoa tässä vaiheessa. Eli siis kaikenlainen pieni " röhnävuoto" silloin sun tällöin on kuulemma raskauden alkuvaiheessa ihan normaalia. Voi olla siis, että kaikki jatkuu ok, tai sitten ei. No, tän mä olin jo tietenkin lukenut noin kymmenestä paikasta netissä ;) Gyne sitten vielä kurkkasi ja tunnusteli ja kohtu oli suurentunut niinkuin pitääkin hiukan. Ultra härvelillä katsoi, että raskaus on kohdun sisällä, joku sentin mittanen tyyppi siellä kait oli, mutta siitähän ei veilä kukaan tiedä mitään, mikä se " möykky" on, eli mitään elonmerkkejä ei kuulemma voikaan vielä (rv 6+0) nähdä tässä vaiheessa. Että parin viikon päästä jos menee uudestaan, pitäis jotain sykettäkin olla havaittavissa.

Arvokkaaksi tulee, nytkin meni about 100e, mutta jos kaikki jatkuu entisellään, taidan mennä uudelleen sit parin viikon päästä :) No, toivottavasti tyyppi pysyy matkassa ja lakkaa " röhnimästä" ja aiheuttamasta mulle kaikenmaailman mielenvaivaa!

Toivottavasti saadaan paljon plussa-enskoja pian kasaan! Plop plop!

Vierailija
25/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs se melkoisen plussa-aallon pamautti kerralla, Amy, Jojo ja Viipero... Onnea kaikille vielä kerran=)

Joo, yksityisellä gynellä kävin, olen käynyt samalla jo 9 vuotta. Mutta hänen mielestään olen vielä niin nuori kun vasta 27 tulee kohta täyteen, että aikaa on odotella. Taitaa olla se vuoden kriittinen raja hänelläkin tähtäimessä. Eli jos ei vuoteen kuulu, niin sit hoidetaan. Eli en tosiaan ovuloin lainkaan, munasoluja ei kypsy. Gyne kyllä sanoi että soita jos alkaa mennä hermot jonkun kuukauden päästä kun/jos tulosta ei synny niin sitten katsotaan lääkitystä?! Mutta voiko se puhelinsoiton perusteella antaa lääkityksen, vai pitääkö eka tarkastaa jotenkin etten varmasti ovuloi. Etten syö lääkkeitä " turhaan" . Onko jollain tietoa, sitä nyt tarvittaisiin??

Mies sanoi että varataan aika toiselta lääkäriltä ja mennään kuuntelemaan se mielipide tässä kuukauden sisällä, ei kuulemma ala vuotta odottelemaan:)) Onneksi se hössöttää mukana ja kannustaa..

Kiitos kaikille kannustuksesta ja *iso halaus*

Vierailija
26/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä vihlaisukipuja alkuraskaudessa kuulema on, että kyllä mä ainakin olisin aika varma tuosta plussasta.Hormonin määrä voi olla vielä vähäinen niin siksi voi olla haamu.

Mutta hirmuisesti onnea ja liimaa masuasukille! Toivotaan nyt että se oli ihan oikea plussa eikä mikään kummitus.

On täällä ollut kovat plussatuulet, toivottavasti jatkuuvat perjantaille asti ni jos ite pääsis mukaan.

Onne myös muille plussanneille!!!!

Vierailija
27/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se amy joka oli sitä greippimehua litkinyt. Jos, niin se taisi olla hyvä konsti. Ite oon tässä pari viikkoo syöny ihan greippejä joka päivä. Ne oli vissiin hyväki limoille tai jotain. Ja jalat pystyyn ja tyyny pepun alle petihommien jälkeen, näitä meillä yritetään.

Mitäs konsteja muita olisi...??? Eihän sitä tiedä onko näistä mistään mitään apua , mutta voi vaikka ollakin...kaikkea aion kokeilla...

Vierailija
28/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso kiitos kaikista onnitteluista ja tsemppaamisista! Olette ihana ja tärkeä tuki! Teen vielä ylihuomenna testin, koska tädinhän piti tulla vasta huomenna. Toivon niiiin paljon että plussa vahvistuisi! Menkkajomotusta tosiaan on ja välillä kovempaakin, mutta mieli vähän huojentui teidän rohkaisuista, ja kävin lisäksi odotuspuolella lukemassa samaisesta aiheesta. Mutta tosiaan kuulostellaan vielä pari päivää, annan sitten sen jälkeen lasketun ajan!

Jos jotakuta kiinnostaa tietää, niin myös minä litkin tässä kierrossa tuota legendaarista greippimehua kp1->ovulaatioon, ja sen jälkeen viikon verran puoli lasia punkkua/ilta :D

Ykkösope, mullakin tuli parilla pyyhintäkerralla tänään vaaleanrusehtavaa vuotoa.... Hmm..toivottavasti on harmitonta. Tarrasukkia masuasukille, myös JoJon ja Amyn masuun!!

++++++++++++++++++++++ PÖLYÄ KAIKILLE, TULKAAHAN MUKAAN AALTOON ++++++++++++++

Vierailija
29/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kiitos tästä tiedosta ja huomenna menen kauppaan ostamaan punaviiniä ja lisää greippejä!!!!

Muutkin vaan greippejä syömään tai juomaan, tuntuu auttavan monilla. Varmuudesta viis, mutta jos uskoa hommaan löytyy niin siitä vaan, minä ainakin aion jatkaa niiden syömistä..jos nyt ei tärppää.

Lämmöt vielä korkealla 37,2. Ollut oviksesta asti...Toivotaan ettei putoo.

Monta päivää ennen menkkoja niiden pitäisi pudota jos putoo???? vai onko se vasta menkka-aamuna.tiedättekö???????

Vierailija
30/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lämmöt oli viime kierrossa ylimmillään just sinä aamuna kun menkat alkoi, ja vasta seuraavana päivänä putosivat. Voi tietysti olla yksilöllistäkin. Tässä kierrossa en ees uskaltanu mitata enää parina viime päivänä kun pelkäsin et jos tippuvat :D

Vierailija
31/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos, eli ei kannata mittailla kun vasta jos täti on myöhässä perjantaina.

Pitänee koittaa rauhoittua ja pudota pilvilinnoista niin ei pety niin pahasti. Vaikka sitä tietää että voi kestää kauankin ennen kuin tärppää, niin sliti sitä aina odottaa.Ja mieskin nyt intissä kesään asti ni ei edes pysty pupuilemaan niin ahkerasti kun haluaisi. Mutta onneksi ovikset sattunut vielä viikolopuille, siksi toivo elää...! Pysyisivät ees siinä v.lopulla!

Mutta hirveesti plussatuulia kaikille! ja Onnea kaikille plussaneille!

Vierailija
32/32 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin päivittää tuota esittelylistaa, toivottavasti meni kaikki oikein!

Plussanneet: voisittekö vastata siihen esittelypinoon (tällä päivämäärällä), niin mun olisi helpompi päivittää teidät sinne! Kiitti!