****SYYSKEIJUT MAANANTAIHIN****
Kommentit (2)
Luin eilistä pinoa, pahoittelut sinulle sunmom, toivotaan, että se on vaan harmitonta vuotoa, pidän sinulle peukkuja ja toivon parasta. bdbdbdbd.
Tervetuloa anmari79 (saatan muistaa merkin väärin) olit eilen illalla kirjoitellut ensimmäistä kertaa.
Viime päivinä työt on vienyt minulta lähes kaikki voimat, joten ei ole pahemmin minua näkynyt täällä kirjoittelemassa, mutta nyt siis vietän ruhtinaallista päivän vapaata ja huomenna palaan taas töiden pariin, joten kiirettä siellä.
Omasta olosta sen verran, viikonloppuna minulla oli pääkipuja taasen, mutta lauantaina niin kovia, että jouduin jopa panadolin syömään ja sillä kyllä viimein helpotti. Perjantaina oli valkovuoto hetken aikaa niin runsasta, että itsekin hämmennyin, mutta senhän kuuluukin lisääntyä, minulla sen määrä vaihtelee kuitenkin voimakkaastikin. Nippailuja alavatsalla oli perjantaina enemmän kuin taas moneen päivään, varmaan kohtu taas kasvaa. Alaselkä kipuja tai jomotusta on tämän tästä, mutta ovat siedettäviä, eikä siis läheskään niin kovia kuin menkoissa. Mielialat tuntuvat välillä heittävän kärrynpyörää, minulla on välillä huono-omatunto ihmeellisistä asioista tai sitten meinaa herkästi tulla tippa linssiin asiasta kuin asiasta, joka minulle on todella omituista, saatan myös loukkaantua sanomisista huomattavasti herkemmin kuin aikaisemmin. Vatsa tuntuu jo itseni ja miehen mielstä hieman pyöristyneen ja kasvu on tapahtunut ihan viikon sisällä. Hengästyn herkästi pikkumatkankin kävelemisestä. Ja autossa nopeat liikkeet ja kuoppainen tie tuntuvat jotenkin pahalta vatsan pohjassa, aivankuin silloin tuntuisi sellainen jännä hieman hölskyvältä tuntuva liikehdintä vatsassa, mutta se ei tule vatsalaukusta eikä johdu siitä että vatsa olisi nestettä täynnä, tämä on hieman erilainen tunne, oletteko muut huomanneet? Kaiken kaikkiaan minulla on aika hyvä olo, ainakin kun saan nukkua sen 11-12 tuntia yössä, välillä melkein unohtaa olevansa raskaana.
vauva06 rv11+0(mukavaa uusi viikko)
[color=deepskyblue] Reissu pohjoiseen on tehty ja ihan kohtuullisesti meni pojankin puolesta. Hieman oli matkalla kitinää, mutta onko se kumma, kun ajomatkaa oli 3.5h suuntaansa.
Omaa (.): matka tuliaisina pohjoisesta sain mukaana pahanolon. Uskon, että automatka sai aikaan jälleen öllötyksen. Meno matkalla tuntui hieman öllötystä, mutta paluu matkalla se sai kunnolla otteen ja vieläkin on ello-olo. Massu on niin iso, että vieraisilla kysyttiin la:ta ja epäiltiin kaksosia. Kuulema on niin iso maha jo (kommentoijalla itsellä 10-v kaksoset). Huomenna olis neuvola ja alkaa jo aika lailla jännittään. Tänään pitää varata np-ultra, toivottavasti saa vielä jonku hyvän ajan että mieski pääsis. Olen lykänny ajan varaamista, mutta ei se auta uskallettava on :)
Tänään ohjelmistossa ei ihmeitä, pyykinpesua reissun jälkeen ja paluu arkeen :)
Oona, poika ja sintti 10+1 [color=deeppink][size=5]♥ [/color][/size] (eilen paukkui kympit :) )