Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apu paksuun kaulaan. mistä johtuu

Vierailija
30.06.2016 |

Kaulani on paksuuntunut muutaman vuoden sisällä. Se on lihaksikas ja tasapaksu. Kilpirauhasarvot hyvät.Kaula ultrattu, kilpirauhanen hiukan suurentunut. Olen aloittanut kahvakuulan muutamavuosi sitten ja liikun paljon, voiko se vaikuttaa kaulaan, olen lihaksikas. Painoakin olisi tarkoitus pudottaa 172 cm ja 78 kg mitat. Mikä kaulaani vaivaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula yleensä paksuuntuu iän myötä. Kai siihen vaikuttaa ainakin kaulan sivuilla sijaitsevien jänteiden kiristyminen, jota voi ehkäistä venyttelemällä kaulaa/niskaa päivittäin. Jotkut suosittelevat vielä käden pitämistä kaulan juurella venytellessä, jotta jänteet pysyvät venyttäessä kaulan sivuilla ja saavat kunnolla sitä venytystä. 

Kokeile googlata vaikka "facial workout for neck" tmv.

Vierailija
2/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
4/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. t. 5kymppinen nainen.

Vierailija
5/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein sama. Olen nyt veivannut hauiskääntöä ja dippiä muutaman vuoden. Käteni on omituisesti paksuuntunut ja siinä on alkanut näkyä suoniakin. Missä ihmeessä on vika?? Minultakin mitattiin kilpirauhasen arvot, mutta ne olivat normaalit.

Vierailija
6/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
7/10 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa nopeaa kaulan paksuuntumista pohdin, onko löytynyt vuosien aikana jotain selitystä ja hoitoa asialle?

Vierailija
8/10 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut kaulaa ohueammaksi niskajumpalla tai muulla?

Vierailija
9/10 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kilpirauhanen on suurentunut ja joudutaanko sille tekemään jotain jossain vaiheessa?

Vierailija
10/10 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaula on lihasta, niin hankala paksua lihasta on laihduttaa. Ehkä jos jättää treenaamisen 30 vuodeksi ja paastoa kuin keskiaikainen pappi saattaa onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi