Potta puhtaaksi astianpesukoneessa !!!
Olemme aina pesseet potan astianpesukoneessa muiden astioiden seassa ja puhtaaksi on tullut.
Miten te pesette pottanne?
Kommentit (44)
En nyt ainakaan astoiden sekaan sitä laittaisi, enkä kyllä pesisi edes astianpesukoneessa
Joo, pesukoneen alatasolle potta ja ylätasolle joulukinkku kypsymään. Avot!
Fillarin rattaat ja ketjut puhdistuvat tosi hyvin astianpesukoneessa myös.
Luin niksi-Pirkasta että juoksulenkillä hikeentyneen lippalakin voi pestä tiskikoneen ylähyllyllä. Kokeilin ja toden totta! Puhdasta tuli ja lippis säilytti hyvin muotonsa! =D
Vierailija kirjoitti:
Luin niksi-Pirkasta että juoksulenkillä hikeentyneen lippalakin voi pestä tiskikoneen ylähyllyllä. Kokeilin ja toden totta! Puhdasta tuli ja lippis säilytti hyvin muotonsa! =D
Joo, on kokeiltu ja toimii.
Tosin lakki kutistui numeroa pienemmäksi.
meillä on oma potanpesukone. kerran meinas mies laittaa vessaharjankin sinne, mutta sain onneksi estettyä. kyllähän sen kaikki tietävät, että kattilassa se harja kuuluu keittää tiskiharjan ja muiden harjojen kanssa.
Minä en laita pottaa astianpesukoneeseen mutta kyllä siteen laitan! Sitten kuivatan sen pihalla ja on taas valmiina käyttöön!
Vierailija kirjoitti:
Minä en laita pottaa astianpesukoneeseen mutta kyllä siteen laitan! Sitten kuivatan sen pihalla ja on taas valmiina käyttöön!
Just ton takia mä siirryin käyttämään kuukuppia. Se kun kuivuu siellä astianpesukoneessa ja voi ottaa heti ohjelman pyörittyä käyttöön, eikä tarvitse odotella puolta päivää sitä kuivumista.
Mitä uusavuttomia mammoja täällä on. Eikö teillä ole potanpesu- ja siteenpesuria muka erikseen? Köyhät.
Mulla on toinen astianpesukone jossa pesen kengät jotka voi pestä, kumisaappaat yms. Toisessa taas astiat. Ei helvata, ei kai nyt kukaan pesepottaa, koiran ja kissan kippoja astianpesukoneessa. Yks pesukone on jonne tulee vaan astiat.
Samaan pesukoneeseen meillä laitetaan joka sukupolven vermeet: lasten potat ja tutit, meikäläisen kuukuppi ja mummon tekohampaat. Myös miehen avannepussit menee samoilla vesimaksuilla ja puhdasta tulee!
Meillä on kertakäyttöpotat käytössä, kun ei jakseta pestä, että siitä vaan viherpiipertäjät ja muut hipit alapeukuttamaan tätäkin kommenttia. Kierrätetään kyllä asiallisesti ne käytetyt eikä todellakaan heitetä sekajätteeseen vaan maitotölkkien yms kanssa pahvinkeräykseen. Onkos kellään kokemusta niistä biohajoavista kertakäyttöpotista?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kertakäyttöpotat käytössä, kun ei jakseta pestä, että siitä vaan viherpiipertäjät ja muut hipit alapeukuttamaan tätäkin kommenttia. Kierrätetään kyllä asiallisesti ne käytetyt eikä todellakaan heitetä sekajätteeseen vaan maitotölkkien yms kanssa pahvinkeräykseen. Onkos kellään kokemusta niistä biohajoavista kertakäyttöpotista?
en oo kuullukaan noista. pitää alkaa googlettaa. kokemuksia kellään?
meillä ei oo lainkaan pottaa käytössä vaan poika tekee asiansa suoraan kattilaan. se on sit aina helppo kiehauttaa levyllä puhtaaksi
Vierailija kirjoitti:
meillä ei oo lainkaan pottaa käytössä vaan poika tekee asiansa suoraan kattilaan. se on sit aina helppo kiehauttaa levyllä puhtaaksi
Kiehautat pojan puhtaaksi? =0
Jaaha :D