MITÄ MULLE KÄY?
Oon 11v ja pelaan sellaista peliä kuin moviestarplanet. Siell tutustuin yhteen kuvaan tyyppiin ja juteltiin sen kaa skypessä ja siellä se kerto että yks kurapoiika on kauhee huijjari ja valehtelua. Kun kävin kertoo sille kurapoiijalle et se oli sanonu näin, ni se kurapoiika meni kertoo sille haukkujalle sen mitä mä olin sille kertonu. Sit se haukkuja tuli huutaa mulle siitä snapchatissa ja sit sanoin et nyt tiiän miks kukaa ei tykkää siitä. Se otti kaikista mun haukkumisiata kuvat ja sano et tekee musta kunnianloukkaus ilmotuksen! Mikä ois suunnille se mun "tuomio"/sakko tästä? Vai onko se mikään? Vanhemmat sanoo että ei tuu mitään?! (se haukkuja on 14v)
Kommentit (3)
Juu unohda, itsensä tekee pelleksi jos lähtee tuollaisesta edes tekemään numeroa, mutta sinulle ei ainakaan varmuudella tule mitään seuraamuksia, 95 % varmuudella ei edes "nuhtelua" tai muuta yhteydenottoa poliisilta.
Vierailija kirjoitti:
Juu unohda, itsensä tekee pelleksi jos lähtee tuollaisesta edes tekemään numeroa, mutta sinulle ei ainakaan varmuudella tule mitään seuraamuksia, 95 % varmuudella ei edes "nuhtelua" tai muuta yhteydenottoa poliisilta.
Tarkoitan, luulen että poliisilla vain nauravat tälle sun uhkailijalle ja muodon vuoksi saattavat sanoa että soo-soo... Mutta en usko että edes näin. Ole huoletta vain. :)
Kunnianloukkaus on väärän tai sellaisen tiedon esittämistä toisesta ihmisestä, joka voi aiheuttaa tälle ihmiselle vahinkoa. Eli jos olet vain toistanut tälle "kurapoiijalle" sen mitä tämä haukkuja kertoi, etkä lisäillyt siihen omiasi, ei siitä koituisi sinulle seuraamuksia vaikka olisit rikosoikeudellisen vastuun iässäkin eli 15-vuotias. Tuollaisella asialla voi aina uhkailla, mutta usko pois, ei poliisi tee asialle mitään.