vastaan hetken aikaa tarotkorteilla
Ihan huvin ja harjoittelun vuoksi. Eli laita viestiisi:
- sukupuolesi
- ikäsi (noin suurinpiirtein)
- joku pieni lisätieto jos haluat (voi auttaa)
ja tietysti kysymyksesi! :D Kiitos.
Kommentit (53)
Nainen 30 vuotta, avoliitossa ja kaksi lasta, työtön.
Nainen, 30 v, käsityöharrastus.
Ovatko tuntemukseni sisäisestä puhdistautumisesta ja uudistumisesta totta? Saanko apua prosessiin?
Opiskelija 24v:
Kortti rakastavaiset: Ratkaisuvaiheeseen saapuminen. On tehtävä tärkeä päätös puntaroimalla aitoja mielihaluja eikä velvollisuuksia. Raju asennemuutos johtaa onnellisempaan aikaan. Onnellinen ihmissuhde joko yksityis- tai työelämässä. Toinen kortti toipuminen: Tarve vetäytyä syrjään, tilaisuus levätä ja järjestää ajatuksensa. Seesteinen välivaihe, jonka aikana voit suunnitella strategioita. Sairaalakäyntejä, mutta ei välttämättä oman sairauden tähden.
Nainen 24 v, tällä hetkellä yksinäinen ja tylsistynyt. Oisko rakkautta luvassa ?:
Jonkin sortin tappio ja menetys. Saatat joutua palaamaan lähtöruutuun uudestaan, sillä nykyinen tiesi johtaa pelkkiin kärsimyksiin. Toinen kortti sauvojen ritari: Epäitsekäs ystävä tai rakastaja. Luonteeltaan äkkipikainen ja lempi tai viha syttyvät hänessä herkästi. Tämä ritari voi myös merkitä kodinvaihtoa.
Lähteä vai jäädä?
1: Olen pitkään ollut epävarmassa suhteessa mieheen, joka ei ole koskaan ilmaissut mitenkään, että haluaisi minusta enempää. Itselläni paljon tunteita ja salaisia toiveita, että juttu muuttuisi oikeaksi seurusteluksi ja välillä uskoa siihen, että merkitsisinkin miehelle enemmän...että olisin joku spesiaalitapaus.
Olen ottanut etäisyyttä aiemminkin.
Nyt uskon miehellä olevan myös toisen naisen.
Onko tämä se hetki kun on aika repäistä itseni irti?
2: Tuleeko elämääni uusia ihmisiä vai korjaantuvatko vanhat suhteet?
3: Ulkomaalainen mies, vähän taiteilijatyyppi. Olisiko kuitenkin minua varten?
4: Yleistilanne: Miten taistella masennusta vastaan? Saada uskoa elämään? Onko toivoa luvassa? Kannattaako edes elää?
Nainen, 32 v.
Tapahtuuko työelämässä muutoksia lähiaikoina?
Nainen 30 v. parisuhteessa ja 3 lasta.
Miltä taloudellinen tilanteeni näyttää lähitulevaisuudessa?
Nainen, 21. Aloitan opinnot syksyllä. Olen tällä hetkellä tyytyväinen elämääni, asiat tuntuvat olevan tasapainossa.
Olisi mukava kuulla rakkauselämän ja terveyden (erityisesti mielenterveyden) tulevaisuudesta.
Kiitos! :)
Hei kaikki!
En ehdi täällä enää kaikille vastailemaan ja alkaa olla aika vaikeaakin kun on monta kysymystä yhtä aikaa. Ne keitä oikeasti kiinnostaa ja haluaa jonkun vastauksen niin voi laittaa mulle sähköpostia osoitteeseen: tarotharrastaja@luukku.com
Vastailen ihan mielelläni kun ehdin ja paremmin se toimiikin kun saa rauhassa keskittyä. Ja on tosiaan ihan vaan harrastus niin ei tarvitse pelätä, että rupean jotain rahastamaan. :D Ihan mielenkiinnosta tätä teen ja vastaan tosiaan sitten kun on paremmin aikaa.
Ja tämä nimimerkki "Rakkauden kaipuuta ja masennusta", niin älä nyt ainakaan toivoa menetä hyvä ihminen. Laita mulle viestiä niin vastaan paremmin kun ehdin.
Tsemppiä ja mukavaa kesää kaikille! <3
Vierailija kirjoitti:
Ihan huvin ja harjoittelun vuoksi. Eli laita viestiisi:
- sukupuolesi
- ikäsi (noin suurinpiirtein)
- joku pieni lisätieto jos haluat (voi auttaa)ja tietysti kysymyksesi! :D Kiitos.
-nainen
-kolmekymppinen
-tuleeko aviomiehelläni olemaan tulevaisuudessa suhde toiseen naiseen?
Nainen 21,5 vuotta
Haluaisin tietää pääsenkö opiskelemaan nyt syksynä?
Saanko selvitettyä omia ongelmiani?
Nainen, 25, opiskelut kutsumusalallani päättyvät ensi keväänä. Töitä toivon löytäväni työharjoittelun kautta, mutta miten on rakkauselämän laita? Olen ollut sinkkuna vuosia, en ole aikoihin edes ihastunut. Onko asiaan luvassa muutosta lähitulevaisuudessa...?
Nainen
31v
Tuleeko tuore (6kk) parisuhteeni kestämään tämän hetkisen karikon yli?
Nainen 27. Tällä hetkellä mielessäni on erityisesti elämäni tarkoituksen löytäminen, ennen kaikkea työ/opiskelumielessä.