Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perätila ja neuvolan naurettava käskopelointi

Vierailija
30.06.2016 |

Vauvani on viihtynyt perätilassa jo viikolta 25. Joka kerta neuvolassa käsikopeloivat ja tulivat siihen lopputulokseen, että hienosti on vauva raivotarjonnassa. Itse olen kyllä sanonut, että ylävatsassa tuntuu aika selvästi pää ja vain alhaalla tuntuu potkut, mutta aina inttävät että totta kai raivotarjonnassa. Jopa sydänäänet kuuluivat aika ylhäällä, mutta silti aina merkkasivat äitiyskorttiin, et RT.

Nyt rv 35 ja neuvolalääkäri ultrasi, ja sanoi että perätilassa on ja on ollut jo varmasti pidemmän tovin. Käännösyrityksestä kieltäydyin, joten nyt sitten vain sovitaan sektiopäivä. Lääkäri sanoi, että aika usein terveydenhoitajat neuvolassa arvioivat perätilat raivotarjonnaksi et senkin takia ultrataan lopussa.

En oikeasti ymmärrä miksi ihmeessä neuvolassa kokeilevat niin kovasti tarjontaa jos aina arvioivat väärin ihan tahallaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty, ilman muuta sektio. Osassa sairaanhoitopiirejä on luovuttu kokonaan käännösyrityksistä.

Vierailija
2/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä, että miksi pitää kopeloida jo niin aikaisin jos kerta lapsen asennolla ennen rv 35 ei ole väliä ja aina kun kopeloinnin päätteeksi ovat tulleet siihen tulokseen et vois olla perätilassa niin sanovat, että mutta vauva ehtii vielä kierähtää monta kertaa, vielä on paljon tilaa että ei huolta. Miksi sitten edes vaivautuvat kopeloimaan?!

Itsellä nyt rv 29 ja pt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä eroa, onko kopeloimassa noin 3000 synnytystä hoitanut kätilö vai ensimmäistä kesäänsä töissä oleva terveydenhoitaja tai kätilö.

Vieläkö äitiysneuvoloissa on kätilöitä vai onko se muuttunut, niin kuin aikanaan uhkailtiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan