Miten toiset voivat olla niin kauniita lihavinakin
kun itse näytän aivan hirveältä. Selasin juuri fb:ssa erään xxl-kokoisen suomalaisen naisen kuvia, valehtelematta yksi kauneimpia ihmisiä mitä olen koskaan nähnyt. Osasi kantaa itsensä täydellisesti, tyyli oli aivan mahtava ja siis ne kilot vaan sopi hänelle. Mä olen suunnilleen samaa kokoa ja olen vaan aivan järkyttävän ruma kasa. Ja siis normaalipainoisena/lievästi ylipainoisena olin ihan kaunis, mutta mulle tämä pyöreys ei vaan sovi. Johtuuko se kasvoista? Pitääkö olla pyöreät kasvot ja siro nenä että pyöreys sopii ihmiselle? Mulla kun on aika soikeat kasvot ja nenä on isohko. Olen myös huomannut, että jos on tummat hiukset ja ruskeat silmät, pyöreys sopii helpommin. Mulla nyt perus maantienharmaa oma väri ja silmät hailakanvihreät.
Mutta että voi olla kaunis lihava nainen! Vau!
Kommentit (6)
Kauniilla kasvoilla ja rasvan kertymistavalla on merkitystä. Joillain naisilla on isot rinnat ja rehevä vartalo, toisella on hirmuinen läskimaha, tukkijalat ja neljätoista leukaa.
Liikunnalla on mielestäni merkitystä. Minun kroppani muotoutui ja kapeni kuntosalilla ja kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla kasvoilla ja rasvan kertymistavalla on merkitystä. Joillain naisilla on isot rinnat ja rehevä vartalo, toisella on hirmuinen läskimaha, tukkijalat ja neljätoista leukaa.
Liikunnalla on mielestäni merkitystä. Minun kroppani muotoutui ja kapeni kuntosalilla ja kävelyllä.
Mä olen liikunnallinen läski, mulla tuppaa vaan se läski kerääntymään eniten mahaan ja käsiin sekä kasvoihin, eli tosiaan sekin vaikuttaa. Hoikempana sen huomaa parhaiten, olen täysin tissitön ja perseetön ja vartalonmuoto muistuttaa kalapuikkoa. Lievästi ylipainoisena mulla oli edes vähän "kurveja", mutta nykyään olen vaan täysin säkki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen liikunnallinen läski, mulla tuppaa vaan se läski kerääntymään eniten mahaan ja käsiin sekä kasvoihin, eli tosiaan sekin vaikuttaa. Hoikempana sen huomaa parhaiten, olen täysin tissitön ja perseetön ja vartalonmuoto muistuttaa kalapuikkoa. Lievästi ylipainoisena mulla oli edes vähän "kurveja", mutta nykyään olen vaan täysin säkki. Ap
Y-, X- ja sympaattinen kalapuikkovartalo :)
Vähähiilihydraattisella pitäisi mahaläskin ilmeisesti lähteä. Proteiinia kitaan ja salille?
Olen ihmetellyt samaa. Näin tänään n. 20kg ylipainoisen nuoren naisen, ja lyön vetoa että normaalipainoisena hän olisi näyttänyt paljon vähemmän viehättävältä. Nyt todella nätti.
Itse jos lihon 5 kiloakin, naamani piirteet katoavat ja vartalosta tulee pötkö. Jos taas laihdun 3, olen entistä kuumempi. Olen normaalipainoinen, liikunnallinen ja luonnostaan tiimalasin mallinen (hoikkana) en kumminkaan kovin uhkea.
Kasvojen mittasuhteet on varmaan se, mikä eniten vaikuttaa. Ja ehkä se joku luontainen uhkeus - lihoneena jotkut ovat entistä muodokkaampia, joillekin ne läskit todella on joka mielessä ylimääräistä.
Voin kai sen verran vihjata, että kyseessä on erään mentalistin sisko. Ap