60-LUVUN ESIKOT: VIIKKO 9
Huomenta, uusi viikko alkuun!
Meidän perheessä on sitten oksennustauti sairastettu, täydessä iskussa ollaan taas molemmat. Mies jo lähti töihin, minä kanssa kohta.
Viikonloppuna huomasin, että kevät on alkanut! Lauantaina tuuli oli kääntynyt etelään ja oli semmoinen lempeä ilma. Ja eilenhän taas oli ihana auringonpaiste, lämmitti oikein. Ja aivan semmoinen keväänsininen ilta.
Kp on 17 ja piinaviikko taas kerran alussa. Kumma kyllä ei vain tällä kerta piinauta yhtään, vaikka minulla on kolme raskausoierettakin: finni sekä oikeassa että vasemmassa poskessa ja vielä otsallakin.
Onko muilla mitään uutisia? -paide-
Kommentit (22)
Pietulle! Ihanaa, että tälle porukalle tulee välillä hyviäkin uutisia.
Omat vatsakivut ovat lähes tyystin kadonneet, samoin öklötys, olo ei ole kummoinenkaan. Pari tippaa " värillistä valkovuotoa" elikkäs jotain vaaleanruskeaa tuli taas tänään, mutta ei sitten muuta. Tästä vm. jutskasta täytyy kyllä sanoa, että ennenkuulumatonta, mutta eipä ole eka kerta, kun minun ruumiini keksii ennenkuulumattomia oireita ja sitten kumminkin menkat pamahtaa päälle ihan ajallaan. Kp nyt kumminkin 21/23. Ken elää, se näkee...
-paide-
piti tulla onnittelemaan pietua hyvistä ultrauutisista ja toivottamaan oikein hyvää lomaa!