Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta otettu salaa kuvia!

Huolestunut
29.06.2016 |

Mitä ihmettä teen kun minusta on otettu alastonkuvia huomaamattani. Todella raiskattu olo. Pelkään, että minut tunnistaa kuvista ja että ne leviävät.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ison virheen kun panin hänen kanssaan. En tiedä mikä minuun meni sillä hetkellä vaikka tiesin miehen kusipäisyydestä. Tämäkin olisi voinut jäädä katkeransuloiseksi muistoksi, mutta jos mies otti kuvia olen todella pahassa pulassa. Olen tuntenut hänet vuosia, mutta en olisi uskonut hänen tekevän jotain tällaista kuitenkaan. Hän ei ole vieläkään mitään minulle vastannut. - Huolestunut

Vierailija
22/26 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rauhassa. ei sun ikäloppua läskipersettä ketään halua nähdäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 kyllä kesti et joku keksii hei mua on kuvattu

Vierailija
24/26 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa _ajastuksella_ kuvia jos puhelin on kädessä? :D 0/5

Vierailija
25/26 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esim jos olisi kuvannut kauempaa tai kun oli kauempana minusta jossain vaiheessa. Ei itse panon aikana ollut hänellä kädessä.

Ajattelin ilmoittaa, että mies soitti ja kertoi ettei ottanut mitään kuvia. Halusi vain kiusata minua kun nauttii siitä. ( tietty en kai aivan varma voi olla, mutta en tosiaan kuullut mitään epämääräistä ääntä tai että olisi minua osoittanut kännykällä.)Tämä muistutuksena muille, että kannattaa olla tarkkana ettei tällaista pääse tapahtumaan. Kiitos asiallisille kommentoijille. - Huolestunut

Vierailija
26/26 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis esim jos olisi kuvannut kauempaa tai kun oli kauempana minusta jossain vaiheessa. Ei itse panon aikana ollut hänellä kädessä.

Ajattelin ilmoittaa, että mies soitti ja kertoi ettei ottanut mitään kuvia. Halusi vain kiusata minua kun nauttii siitä. ( tietty en kai aivan varma voi olla, mutta en tosiaan kuullut mitään epämääräistä ääntä tai että olisi minua osoittanut kännykällä.)Tämä muistutuksena muille, että kannattaa olla tarkkana ettei tällaista pääse tapahtumaan. Kiitos asiallisille kommentoijille. - Huolestunut

Hyvä, että asia selvisi, mutta kertoo kyllä paljon ihmisestä, jonka mielestä on ok härnätä tuollaisilla asioilla. Toivottavasti mies puhui totta.