Minusta otettu salaa kuvia!
Mitä ihmettä teen kun minusta on otettu alastonkuvia huomaamattani. Todella raiskattu olo. Pelkään, että minut tunnistaa kuvista ja että ne leviävät.
Kommentit (26)
ihan rauhassa. ei sun ikäloppua läskipersettä ketään halua nähdäkään
0/5 kyllä kesti et joku keksii hei mua on kuvattu
Miksi ottaa _ajastuksella_ kuvia jos puhelin on kädessä? :D 0/5
Siis esim jos olisi kuvannut kauempaa tai kun oli kauempana minusta jossain vaiheessa. Ei itse panon aikana ollut hänellä kädessä.
Ajattelin ilmoittaa, että mies soitti ja kertoi ettei ottanut mitään kuvia. Halusi vain kiusata minua kun nauttii siitä. ( tietty en kai aivan varma voi olla, mutta en tosiaan kuullut mitään epämääräistä ääntä tai että olisi minua osoittanut kännykällä.)Tämä muistutuksena muille, että kannattaa olla tarkkana ettei tällaista pääse tapahtumaan. Kiitos asiallisille kommentoijille. - Huolestunut
Vierailija kirjoitti:
Siis esim jos olisi kuvannut kauempaa tai kun oli kauempana minusta jossain vaiheessa. Ei itse panon aikana ollut hänellä kädessä.
Ajattelin ilmoittaa, että mies soitti ja kertoi ettei ottanut mitään kuvia. Halusi vain kiusata minua kun nauttii siitä. ( tietty en kai aivan varma voi olla, mutta en tosiaan kuullut mitään epämääräistä ääntä tai että olisi minua osoittanut kännykällä.)Tämä muistutuksena muille, että kannattaa olla tarkkana ettei tällaista pääse tapahtumaan. Kiitos asiallisille kommentoijille. - Huolestunut
Hyvä, että asia selvisi, mutta kertoo kyllä paljon ihmisestä, jonka mielestä on ok härnätä tuollaisilla asioilla. Toivottavasti mies puhui totta.
Tein ison virheen kun panin hänen kanssaan. En tiedä mikä minuun meni sillä hetkellä vaikka tiesin miehen kusipäisyydestä. Tämäkin olisi voinut jäädä katkeransuloiseksi muistoksi, mutta jos mies otti kuvia olen todella pahassa pulassa. Olen tuntenut hänet vuosia, mutta en olisi uskonut hänen tekevän jotain tällaista kuitenkaan. Hän ei ole vieläkään mitään minulle vastannut. - Huolestunut