Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistä että pankista soitetaan ja pyydetään tulemaan keskustelemaan raha-asioista?

Vierailija
29.06.2016 |

Äsken sain sellaisen puhelun Nordeasta. Ja olisivat halunneet että tulen yksin vaikka meillä on miehen kanssa yhteinen tili toki minulla on omakin tili. Onko tämä ihan normi tapa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pankkien markkinointia. Myyvät rahastoja.

Vierailija
2/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koittavat keksiä siellä itselleen  jotain tekemistä, kun muuten asiakkaita ei enää palvella tiskillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pankkien markkinointia. Myyvät rahastoja.

Ok.

Vierailija
4/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvätuloisille soitellaan?

Vierailija
5/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Siellä on kampanja rahastoista, luottokorteista, vakuutuksista, lainoista, eläkesäästämisestä tms. ja haluavat kaupata sinulle kyseistä tuotetta. 

Vierailija
6/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla on nyt joku kampanja vissiin, ehkä tarvitsevat lisää sijoittajia ja uusia asiakkaita.

Vierailija
7/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soiteltiin, kun olin pienituloisempi ja köyhempi. Nyt ei ole enää vuosiin soiteltu. 

Vierailija
8/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain jokin aika sitten samanlaisen puhelun. No, menin paikan päälle ja eipä se mitään tärkeää ollut. Tilillä olevia rahoja oltiin kovasti kärkkymässä sijoitukseen.

Muistaakseni pari tonnia on sellainen keskiarvo suomalaisen käyttötilillä. Joten jos on enempää kuin tuo, niin olisiko pankilla samaa asiaa sinullekkin?

Vierailija
9/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Danske soittelee vähän väliä. Menin kerran, koko homman tarkoitus oli, että ne yritti myydä mulle rahastojaan.

Vierailija
10/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitetaan kerran vuodessa ja ehdotetaan tapaamista, olen kuulemma joku extra special asiakas (kun on niin iso asuntolaina). Pari kertaa olen käynyt juttelemassa, pankki koittaa aina myydä rahastoja/eläkevakuutusta/tms.

Vierailija
11/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin omat rahastothan on yleisesti ottaen...

Vierailija
12/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, Nordean tai edeltäjän asiakas olen ollut vauvasta. Ovat kutsuneet kun tilille on kertynyt ylimääräistä tai muuton jälkeen. On muuten suhtautuminen ollut hyvin erilaista taloustilanteestani riippuen. Työttömänä tunsin tuovani vain hiekkaa pankkiin, varakkaampana hetkenä olin toivottu asiakas.

Vierailija
13/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle soittavat silloin tällöin ja mielellään se sinne menee. Ainoa huono puoli on se, että haluaa minut mukaan. Kerran virkailija hätkähti, että ai vaimo on mukana. Minulle ei soitella, olen ilmeisesti laittanut täpän johonkin kohtaan verkkopankissa, että ei saa. Näin DanskeBankissa.

Vierailija
14/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vaihtui henkilö (vaihtui tosi usein!) jonka vastuulla tili/laina-asioittemme käsittely oli, tuli tervehdyspuhelu. Ja pyyntö tulla keskusteluun, voitaisiin katsoa rahastoja tai eläkesäästämistä tai jotain. Kiusallista, mutta keksin viimeksi pyytää että voisiko laittaa papereihini tiedoksi että minä otan yhteyttä, jos näitä toiveita herää, minuun päin ei saa mainostarkoituksessa sieltä soitella. Tepsi, pariin vuoteen ei ole kuulunut mitään!

Joudun pitämään töissä oman puhelimen auki (ei työpuhelinta, mutta pitää silti olla puhelimitse tavoitettavissa), joten en voi ottaa vastaan päiväsaikaan mitä kuuluu? -puheluita pankiltani.

Vierailija
15/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin vuosien väleinhän ne soittelee. Ja kyllä näin 800e kuukausituloillakin. Kieltävä vastaus näyttää olevan vaikea pala niille, edellisellä kerralla kävin ja ei kai siinä muuta oikein ollut kun haluttiin myydä vakuutuksia tai jotain, nyt hiljan sanoin etten tosiaan ole muuttamassa mitään nyt lähiaikoina.