Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** HAAHUT VKO 9 ***

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirpula; Ihanaa, että viiva oli vahvistunut!!! Toivottavasti kaikki menisi nyt loppuun asti hyvin! bdbdbdbdbdbdbdbd

ON: Nyt sain vihdoin ja viimein miehestä ulos tiedon, että alkaako meillä yritys kun lääkäriltä lupa heltiää vai ei. Vastaus oli myöntävä :)! Sen voimalla tässä nämä viimeiset viikot jaksaa! Toivottavasti enää olisi jäljellä 5 viikkoa....

Vierailija
22/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pikapikakirjoitus!

Neronja: IHANAAAAAA, että oli pikkuisella kaikki kunnossa!!! Voi, että oon onnellinen sun puolesta ja voit jo varmaan hiukan huokaista helpotuksesta:)

Maria80: No hyvä että antoi mies oikean vastauksen! Mä kans oon pelänny, et äijä alkaa yhtäkkiä perumaan koko " vauvaprojektia" , kun oli se keskenmeno ja oon ollut niin maassa. Kyl ainakin vielä näyttäis olevan mukana..

(.) Minä malttamaton tein jo tänään testin (kp24/28) ja negaa se oli. Piti odottaa lauantaille mut sit vaan kuitenki hätäilin.. Aconin kympillä testasin ja viimeksi muistaakseni tässä vaiheessa näkyi jo hailakka haamu. No, aattelin et testaan viel maanantaina uusiks, jolloin menkkojen pitäis alkaa.. Ei oo kyl minkäännäköisiä raskauteen viittaavia oireita et taitaapa taas siirtyä haave ainakin kuukaudella eteenpäin..

T:Liliane

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjensta!

Pitkästä aikaa lueskelin kuulumisianne (viikkoon...olipas pitkä aika..), vaikka yritin pysyä täältä poissa.

Ihanaa, kun joku oli taas plussannut:)ONNEEAAA!!!

Ja nyt omaan napaan:

Mun kiertohan on km:n jälkeen ollut 27, 26 ja 24. Ennen km:a 27-28-31. Nyt kp25 ja outoja/tuttuja oireita.

Kp23 huomasin aamulla rintojen kasvaneen ja kiinteytyneen(joka naisen unelma). Menkkakivut oli myös aika vahvat koko päivän. Yleensähän mun menkat alkaa samana päivänä, kun kivut tulee. Hätähousuna testasin apteekin omalla negan.

Kp24 rintojen " kasvu" jatkui. Menkkavihlonnat oli huomattavasti pienemmät kuin kp23, mutta alavatsalla painon tunne ja lievä kuvotus aamulla.

Tänään, kp25, rinnat kuten eilen, menkkavihlontaa vähän ja painon tunne alavatsalla. Jälleen hätähousuilu iski ja Clearblue:lla nega.

Nyt kyrsii (huom..vihaan tota sanaa, mutta se kuvaa olotilaa)...Ärsyttävää odottaa menkkoja...Missä viipyy..kaikki oireet ovat..Pupuiltiin kp7, kp9 ja kp 17 ja uskoin kyllä oviksen menneen ohi siinä kp12-14 paikkeilla...

Muutama kysymys kanssasisarille:

Kauanko siis oviksesta menkkoihin? Onko se 14 pv?

Kauanko se kiinnittyminen kestää?

Voiko kierrot vaihdella niin, että jos lyhyt kierto (24), niin seuraava onkin pitkä? Ja kuinka paljon teillä on siinä tapauksessa heitellyt?

Kiitos vastauksista! Ja aaaaaauuuhhh, taas vihlasi..

Kroppaansa hermostunut,

Jumppis

Vierailija
24/37 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neronja: onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ihanan pitkälle olet sinäkin jo päässyt! Tsemppiä myös jatkoon! :)

Maria: hyvä homma, että hcg oli negaa. Hienoa, että miehes antoi myöntävän vastauksen vauvahaaveisiin, ettei tarvi itseään epätietoisuudella piinata! Kevättä kohti mennään, nyt on jo maaliskuu ja kohta se huhtikuukin sieltä tulee.. :)

Pirpula: upeaa, että plussa on vahvistunut! Onnea siitä! :)

Nonna: toivottavasti työstressi alkaisi piakkoin helpottamaan! Ja myös flunssa menisi sivuutte! Peukut on maanantaille pystyssä, että hoidot saataisiin hyvin alkuun ja niistä se ihanin tuloskin mahdollisimman nopeasti! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Katri: onpa nyt harmi, että menkat noin odotuttaa! Ei taida olla yhtään toivoa, että ne olisivat raskauden takia myöhässä vai mitä?

Kaksonen: hieno homma, että pikkuinen tuntuu kyydissä hyvin pysyvän! :) Koskas sinulla se ultra olikaan?

Liliane: harmi, että testi näytti negaa! Toivotaan, että tulos vielä muuttuisi! bd bd bd bd bd bd

Jumppakärpänen: eikös oviksesta menkkoihin mene yleensä 10-16 päivää ja yleisin on se 14 ja kiinnittyminen tapahdu noin 6 vrk:n kuluttua hedelmöittymisestä.. Ja kyl kai kierrot voi vaihdella 24:stä 29 varsinkin jos ei muutenkaan ole tarkat kierrot. Mulla ennen keskenmenoa oli tarkat 28 päivän kierrot ja sen jälkeen on vaihdellut 24-29 välillä, viime kierrot olleet lyhyemmän mukaan eli 24-25.. Toivottavasti oli jotain apua. Ja jos joku toinen tietää paremmin, niin en väitä vastaan. Harmi, että testit näyttänyt negaa, toivottavasti sinullakin tulos vielä muuttuisi! Jos ei nyt niin sitten seuraavassa tai sitä seuraavassa kierrossa! bd bd bd bd bd bd

Terveiset kaikille!

-Sani, menossa kp6/n.25

Vierailija
25/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aurinkoinen päivä näyttää tulevan tästäkin päivästä. =) Ihanaa. Tulee itsekin paremmalle tuulelle, kun näkee auringon paistavan.

Maria: Ihana kuulla, että miehesikin haluaa yrittää teille omaa nyyttiä. Toivottavasti nyt vain se lääkärikin antaa teille luvan yrittää. Tsemppiä! =)

Jumppakärpänen: Oireesi kuulostavat kyllä lupaavilta. Toivottavasti se on sitä itseään. =) Eikös se ole niin että oviksesta menkkoihin on yleensä 10-16vrk:ta.. Itselläni on ollut tuo 14vrk aikas usein. Testaile tuossa vaikka viikonloppuna uudestaan niin jos sitten se testi näyttäisi vaikka sen plussan! =) Hirmuisesti plussa onnea! bd bd

Lilianne: Ikävää että se testi näytti negaa, mutta jos kuitenkin oli liian aikaista testailla. Toivottavasti testi nyt kuitenkin vielä näyttäisi sinullekin plussaa! =) bd bd

Sani: Se alkuraskauden ultra olis nyt maanantaina.. Eli kauaa kun se on. Niin kovasti jo toivon tuon maanantain olevan, että näkisi että onko todellakin kaikki hyvin Asukillamme. =) Olo on ainakin ollut sen mukainen, että kyllä siellä masussa jotain elämää täytyy olla.

Nonna: Toivottavasti flunssa ei ole iskenyt sinuun..

Oma napa: Tänä aamuna sitten oli TODELLA huono-olo. Heräsin tosi aikaisin, kun tulin aamuksi töihin. En pystynyt edes kunnolla syömään puuroa saatikka sitten juoda mitään. Nieleskelin ja yökkäilin aikani, sitten täytykin nopeasti mennä vessaan. Onneks kerkesin sinne asti, nimittäin ylös asti tuli tällä kertaa. Huh hu. Oli tosi heikko-olo ja täyty tulla töihin.

Olin ehkä n. ½-tuntia ollut töissä, kun iski kamala nälkä. Onneksi oli eväitä mukana.

Sitten tuossa joku aika sitten kun kävin vessassa, siellä yökkäilin, tosin tällä kertaa ei tullut mitään ylös.

On ollut todella heikko olotila ollut tämän aamun. Ja, nyt sitten närästää oikein kunnolla.

Nyt täytyy kai uskoa, että jotain elämää tuolla masussa on. =) Pakko, mistä muuten tämmöinen olotila. Eilen en oikein uskonut että olisin raskaana, kun oli vähemmän oireita, mutta tämä päivä on kyllä osoittanut toisin.. =)

Ultra olisi tosiaan maanantaina, vielä kun jaksaisi muutaman päivän tässä kärvistellä niin sitten näkisi tuon Asukin, mahdollisesti.

Onkos teillä jo viikonlopun suunnitelmia kun se tuossa jo melkein ovelle kolkuttelee...? =) Itse olen töissä, joten mitään erikoista ei ole suunnitteilla.

Toivotan kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista torstaita!!! =)

Kaksonen76 ja Asukki 6+0 (7.vko alkoi...!)

Vierailija
26/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sani vastauksesta!

Rintojen " pullistus" jatkuu edelleen...Paino on kyllä noussut muutaman kilon kuukauden aikana, mutta tuskin se nyt näin rintoihin reagoisi..No, pieniä nippailuja vatsassa, joten odottellaan nyt kärsivällisesti tätiä jo neljättä päivää..

Mieli vaan on aina jo matkassa ja viime yönä näin unen, jossa plussasin..Voihan olla, että ovis oli kp17, jolloin viime maanantain vatsanippuilut olisi kiinnittymiskipuja (päivä6 pupuiluista).Ja rinnathan reagoi myös maanantaina ekaa kertaa ja siksi testit ei vielä näytä plussaa...No, aika kaukaa haettu, mutta toivoa ei saa menettää...:)

Hyvää päivänjatkoa kaikille,

omanapainen

Jumppis

ps.naurattaa jo itseekin tämä hermoilu

Vierailija
27/37 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liliane; Toivottavasti nega johtui vain liian aikaisin tehdystä testistä! Plussaonnea! bdbdbdbdbd

Jumppakärpänen; Eikös nuo apteekin oma ja clearblue ole sellaisia vähemmän herkkiä testejä? Jospa hormonia ei vain ole vielä riittävästi näyttämään plussaa noilla testeillä. Täällä pitelen peukkuja, jospa vaikka se vielä plussaksi muuttuisi! bdbdbdbddbdbd

Kaksonen76; Kyllähän nuo oireet saavat raskauden tuntumaan todellisemmalta. Tsemppiä ja voimia! Muistat vain juoda paljon, varsinkin jos tulee oksennus tulee usein...

ON: kp taitaa olla n. 15/28-30. Ovista vielä bongaillaan, limoja ei ole vielä näkynyt ja lämmöt sahaa ylös alas....

Vierailija
28/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on???

Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä on? Me ei olla sitten suunniteltu yhtään mitään. Koko viikko ollaan tässä oltu lennossa ja joka päivälle on ollut ainakin pari " ohjelmanumeroa" , että jos nyt sitten vaikka viikonlopun saisi vain OLLA. Katsotaan...

Vierailija
29/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan hermot riekaleina! Rinnat paisuu paisumistaan ja maha nippaillut jo viidettä päivää..Muita oireita ei ole..Koko ajan fiiliksenä menkkojen alkaminen, mutta ei juuri edes valkovuotoa tule..Outoa!Olen nyt kehitellyt teorian jostain kohtutulehduksesta! Onko luontoäidin pakko nyt näin kiusata..

Testit kävin ostaan, mutta just nyt ei jaksais negaa nähdä, koska sitä vaan jossittelisi jotain raskaushormooneista ja liian aikaisin testaamisesta...

Viikonloppu kuluukin siivoillessa ja pari suurta koulujuttua pitäisi aloittaa..Damn! Ei kyllä huvittaisi yhtään..

Jotain positiivistakin: Päivät tuntuu ihanan pitkiltä, kun on valoisaa..On ihan kuin uusi ihminen:)

Valoisaa perjantai-iltapäivää,

Jumppis

Vierailija
30/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, taas on perjantai ja viikonloppu edessä. =) Onkin pitkä viikko takana kun miehellä on ollut iltavuoroa töissä. Kotiin on tullut vasta kahdeksan kieppeillä.

Sani: En kyllä usko raskaana olevani, sillä ei olla nyt varsinaisesti yritettykään ja kumit on ollu käytössä.

Kaksonen: Vieläkö pahoinvointi jatkuu yhtä pahana? Maanantainakos sulla oli se ultra? Tsemppiä siihen ja tulehan sitten kertomaan ultrakuulumiset. ;)

Tosiaan on ollut kumman hiljaista. Mihinkäs kaikki haahut on hävinny, kun ei näy eikä kuulu?

ON: Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkavaksi. No jo on kumma, kun eivät suvaitse saapua. Oireita on kuin alkuraskaudessa, mutta sehän ei voi olla mahdollista kun ollaan kumin kanssa oltu. Olen ollut normaalia väsyneempi, on paleltanut ja vähän on lämmötkin kohollaan. Lisäksi on kuvotusta ja vatsaa turvottaa. Rinnatkin ovat kylmänarat ja kipeät.

Maria kyseli viikonlopun suunnitelmista. Meillä ei mitään erityistä ole. Huomenna pitäisi käydä kaupoilla, mutta siinä se sitten onkin. Niin ja puhtaat petivaatteet pitäis vaihtaa. Ihan vaan kotona ollaan.

Tuota lunta on nyt sadellut koko päivän. Toivottavasti ei sitä nyt kovin pitkään tule, sillä on tota talvea jo ihan riittämiin ollut. Tulis vain kevät ja kesä äkkiä... =)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
31/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu taas iski ja puhdas nega.

Eli kp27/23-26-ennen km:a 28-31..Vi..tut..aa..

Poistuu nuolemaan haavojaan ja miettimään, miksi menkkakipuja jo viidettä päivää...

Vierailija
32/37 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp9/26-28 ja voista aletaan odottelemaan pikku hiljaa saapuvaksi taloon. Tänään huomasin limojen tulevan pikku hiljaa kehiin.

Meillä ei ihmellisiä suunnitelmia ole viikonlopulla. Huomenna viedään tytöt appivanhemmille hoitoon niin päästään miehen kanssa salille treenamaan yhdessä. Muuten kotona ollaan.

Mieli on maassa sillä sain tietää eilen että täti kuoli aamulla. Hautajaiset tiedossa, ei kiva!

Vierailija
33/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolopputerrorismi pinoa kohtaan päättyy onneksi. Täti tuli ryminällä, hyvä näin, koska nyt pääsee taas hangessa eteenpäin.

Kp29 vaihtui kp1, joten vähän on kierrot sekaisin. Ensi kierrossa ajattelin pongailla limoja oikein ajatuksella. Nyt ainakin meni oletettu ovis ihan metsään.

Kai se näin on, että raskauden/km:n jälkeen myös kuukautiskierto/oireet voivat muuttaa muotoaan. Siksi olinkin ennalta järkevä ja kirjoitin omista tuntemuksista kp23-kp1 listan. Nyt voin sitten ensi kuussa palata listaan ja nähdä, että samat jutut ne tapahtuivat myös viime kierrossa, joten turha mennä testaileen/panikoimaan liian aikaisin.

Lippu korkealla tytsyt! Kyllä me kaikki onnistutaan vielä!

Jumppis, jota naurattaa oma panikointi:)

Vierailija
34/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... joka testasi tänään kp 28/28 tyylipuhtaan negan Aconin kympillä... Eli nyt vaan menkkoja odottelemaan ja toivottavasti ensi kuussa sitten tärppää... Olin jo tässä muutaman päivän kuvitellu itselleni vähän oireitakin mut silti vaisto sanoi etten oo raskaana.

T:Liliane

Vierailija
35/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti taas tulla katsomaan kuulumisia vaikka kuinka oonkin yrittänyt vähentää tätä vauvakuumetta... Eipä tunnu onnistuvan. Superonnittelut plussanneille ja extrahalaus neronjalle hienoista ultrakuulumisista!

Minulla vaan vastoinkäymiset jatkuu jatkumistaan. Ei vieläkään plussaa vaikka yritystä on ollut ihan satasella kohta vuoden. Luulen että nyt on päällä neljäs emätintulehdus peräjälkeen. Lääkäri sanoi että jos labratulos nyt on positiivinen niin täytyy lähteä tarkempiin tutkimuksiin. Ja kuulemma joillakin se voi muuttua jopa krooniseksi tulehdukseksi. Eipä ainakaan auta tämä tilanne meidän vauvahaaveita, kun nuo moninaiset lääkkeet muuttaa kohdun limakalvoa " huonommaksi" raskauden alkamisen kannalta. Tiistaina mulla on polilla aika prolaktiinikontrollin takia ja aion kyllä kysyä siellä myös noista tulehduksista. Siellä saan myös tietää onko lääkitys auttanut yhtään noihin prol. arvoihin. Pessimistinä luulen että arvot on edelleen koholla...

Lisäksi menkat on taas myöhässä (kp 37/32-34) enkä ole raskaana. Olen tehnyt jo kolme testiä ja niin puhdas nega on kuin vain voi olla. Vaikka ajoituksenkin piti olla oikea ja kaikkea. Ja jotta olo olisi oikein kurja niin lähipiirissä on tulossa vauvoja pilvin pimein: Pomo, kaksi entistä työkaveria, paras ystävä... Ja itsellä on tietysti huono omatunto siitä ettei osaa vain iloita toisten puolesta. Olen ikävä ihminen kun masennun toisten onnesta. :o(

Anteeksi että olen taas näin surkea ja kiitos että saan edes täällä purkaa murheitani kun mieskään ei oikein jaksa enää kuunnella...

Vierailija
36/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä päivät menee nopeasti, nyt jo taas yksi viikko takana niinkin voisi sanoa, kun on kerta sunnuntai. =)

Katri: Nyt on muutamana päivänä vain tehnyt huonoa, mutta sellaista päivää ei ole vielä ollut toista mikä oli torstai aamu. =) Välillä etoo kaikki ja taas hetken päästä söisin vaikka mitä.

Kyselit että koska se ultra on, huomennahan se olisi alkuraskauden ultra. Ja, jännittää/pelottaa ihan älyttömästi. Se on vasta illalla, kun me mennään yksityiselle. Tulen kuitenkin kertomaan kuulumiset sitten kun tiedän jotain. =) Mies odottaa kovasti että hän näkee meidän Asukin.

Oma napa: Päivä kerrallaan tässä on menty ja nopeasti tämä aika on mennyt, vaikka alussa ajattelin että eihän tästä tule mitään. =)

Silloin kun sain sen plussan, 15.2. niin ei millään uskonut sitä todeksi. Nyt siitäkin on kulunut sitten jo pari viikkoa.

Huomenna olisi tosiaan se alkuraskauden ultra yksityisellä, toivomme kovasti miehen kanssa, että näemme jo meidän Asukkimme sykkeen. Toisaalta pelottaa, mutta sitten myös jännittää kovasti.

Huonoa oloa on ollut pikkusen, mutta ei niin pahana kuin sillon torstaina oli. Väsymys on ollut kova ja kylmän väreitä menee koko ajan. Olen mittaillut lämpöjä kaikesta huolimatta ja kohollaan ovat, mikä on tietysti hyvä merkki myös tuosta raskaudesta. Kovasti olen nyt tästä raskaudesta luottavaisin mielin, kun siihen testiinkin tuli niin selkeä viiva ja melkein vahvempi kuin kontrolliviiva. Jotenkin tuntuu niin erillaiselta kuin aikaisemmat raskaudet. Ja, rinnat on ollut todella arat viime aikoina. Tänään mies sano, että kyllä ne on kasvanut kun " kävi käsiks" rintoihini tänään kun olin pukemassa. =)

Tulen huomenna sitten vaikka illalla vielä kertomaan ne ultra kuulumiset.. Toivottavasti ovat hyviä uutisia.

Nyt jatkan työn tekoa...

Palaillaan ja oikein ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille! =)

Kaksonen76 ja Asukki 6+3

Vierailija
37/37 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä nyt tälläin kerran viikossa käynyt jotain pientä kirjoittelemassa. Lukenut olen kyllä pitkin viikkoa teidän kuulumisia aina, mutta en sitten ole kirjoitellut mitään kun ei kertakaikkiaa ole ollut mitään kirjoiteltavaa.

Nyt sen verran, että ovis on tikutettu tänään ja simppoja laiteltu liikenteeseen eilen ja tänään. Ja huomenna pitäs vielä skarpata. No ihan kiva nähdä, että ainakin tuo ovis nyt tuntuisi löytyvän tikuttamalla, vaikka ei hän se silti satavarma ole, että ovis tapahtuu vaikka tapapaksut viivat tikkuun saisikin. No ainakin ite on paremmalla mielin ja usko kova, että eiköhän se sieltä tule.

Miehen kanssa tässä ollaan vielä vetkuteltu sitä etelänmatkan tilaamista, mutta varmaan piahkoin se matka varataan. Kyllähän sitä sillain ihan riskillä joutuu sit lähtemään jos tärppi käy, niin pelottaa että miten reissu sitten menis. Jännittäiskö ja pelkäiskö sitä vain, että km-vuoto alkais taas. Viikkoja nimittäin olis just sit se 6-7 kasassa kun pitäs olla reissussa jos nyt tästä kierrosta tärppi kävis. Tai sitten ehtisin vielä seuraavassakin kierrossa just raskautua ennen matkaa. Saas nyt nähdä miten käy. Paniikissa olen kun mikä, mutta olen sen jo päättänyt, että pakko yrittää elää mahd. normaalisti ja jos se tärppi tulee, niin sitten lähdetään raskaana reissuun...mutta reissuun lähdetään se on melki sata varma, jos vaan matka saadaan. Kun näitä asioista elämässä ei oikein voi kauheesti itse järjestää. Pitää ottaa asiat siinä järjestyksessä kun ne sit tulee. Lentämisestäkään ei " kai" pitäs mitään alkuraskauden komplikaatioita tulla kun multa nyt ei ainakaan sitä tukostaipumusta löydetty niistä verikokeista. Toivottavasti pitivät tulokset paikkansa.

Mutta...niin kun sanottu...mitä mä tuota mietin vielä kun voi olla, että lähden reissuun ihan ilman raskautumista....mikä on luultavasti todennäkösempää kun se että flaxi kävis. Eli olen päättänyt miettiä sitä vasta sitten kun/jos on ajankohtaista. =)

Eli eipä tänne muuta kun taas vaan odottelua, seuraava etappi sitten taas kahden viikon päästä.

Voimia ja jaksamista kaikille...tädin yllättäneille ja plussan saaneille. Kaikki me sitä tarvitaan.

Tulen taas jossain vaiheessa moikkailemaan. =)

titi75