Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmavaivat -cuplaton?

26.01.2006 |

Meidän pienellä on kovasti ilmavaivoja, en ole keksinyt mitään ruoka-ainetta omassa ruokavaliossani joka niitä aiheuttaisi, mitkä aineeton teillä saaneet vauva mahan kiertämään?

Terkkari kertoi apteekista löytyvän cuplaton -nimistä rohtoa josta ehkä on apua, ehkä ei, onko kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme kokeilleet, mutta en tiedä onko ollut apua. Tytön mahavaivat kyllä vähenivät, mutta samaan aikaan hän kyllä oppi röyhtäisemään, joka taas vähentää mahavaivoja. Nyt jätettiin cuplaton pois, koska tyttö huutaa ihan hirveesti (koliikki) ja jotkut kertoi, että cuplaton on heillä jopa pahentanut tilannetta, joten nyt tällä hetkellä ollaan ilman cuplatonia. Hain tänään rela-tippoja, joista joillekin on ollut hyötyä. Ne on maitohappobakteereja ja niitä saa apteekista. Saas nähä tepsiikö. Tämä on niin hankalaa, kun toisella toimii toinen ja toisella toinen. Et pitää vaan itse kokeilla. sitten oli vielä joku kolmaskin, mitä voi kokeilla. E muista nimeä, mutta oli joku dy....

Vierailija
2/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva alkoi muutaman viikon ikäisenä olla hyvin levoton ja itkuinen. Niinpä kokeilin cuplatonia. Se ei poistanut ilmavaivoja kokonaan, mutta helpotti vauvan oloa. Cuplaton-tipathan toimivat siten, että ne poistavat ilmakuplien pintajännitystä, näin ollen kuplat " yhdistyvät" niin, ettei mahassa kierrä monta kuplaa, vaan muutama isompi. (Näin olen ymmärtänyt.) Annoin tippoja melkein joka imetyksen yhteydessä - kun sitten pierut tulivat pihalle jossain vaihessa päivää, niin aikamoisia ääniä pääsi pienen vauvan pienestä pepusta... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun poitsu täyttää pian 3 kuukautta, masuvaivat alkavat helpottamaan enkä tarvitse enää tippoja. Tämäkin tietysti vaihtelee vauvasta riippuen. Toivottavasti saat jonkun helpotuksen vauvasi mahavaivoihin!