Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain vastuuton ihminen tekee lapsen alle 25-vuotiaana.

Vierailija
29.06.2016 |

Parikymppinen on vielä ihan lapsi itsekin. Kasvakaa nuoret ensin aikuisiksi ja tehkää ne lapset vasta sitten.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vain olen vastuun aina kantanut itsestäni ja lapsistani. Vastuutonta minusta ei saa tekemälläkään, anteeksi nyt vain ikis.

T. 25-vuotias kahden lapsen äiti.

2/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitte tosi vastuuton ihminen, kun tein alle 25 vuotiaana kaksoset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tunnollisesti olen lapseni hoitanut ikis :)

Vierailija
4/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika :D täälläkin yksi täysin vastuuton 24v kahden lapsen äiti. Ihan vastuuttomasti eletään ja vastuuttomiksi kasvatan lapsetkin. Kyllä näille vastuuttomasti aina nauran :) anteeksi vain.

Kyllä lapset kuuluu tehdä alle 25 vuotiaana. Minulla ei olisi enää kroppakaan kestänyt lapsientekoa kolmekymppisenä.

Terv. Vastuullinen, onnellinen ja kiitollinen liian nuori äiti. ;)

Vierailija
5/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen on vielä ihan lapsi itsekin. Kasvakaa nuoret ensin aikuisiksi ja tehkää ne lapset vasta sitten.

Huh, onneksi mä jouduin lapsettomuushoitoihin ja ehdin täten täyttää 25v kuukausi ennen kuin esikoiseni syntyi! :D

Vierailija
7/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikis se ei sitten koskaan kyllästy tähän aiheeseen :D Siitä olen kyllä samaa mieltä,että ihmisten pitäisi kasvaa ensin itse aikuisiksi,ennen kuin tekevät lapsia.Joskus säälin ystäväni lasta,kun ystävä elää vielä kolmekymppisenä "villiä nuoruutta",antaa lapsen mahdollisimman usein muaalle hoitoon päästäkseen shoppailemaan ja baariin.

Sen sijaan aikuistumisella ja iällä ei ole mitään selvää yhteyttä,jotkut ovat syntymävanhoja ja toiset ikiteinejä,eivät ihmiset automaattisesti aikuistu tietyssä iässä.

Vierailija
9/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kovin moni tee niin nuorena lapsia. Eli sikäli voit olla huoletta, tuo ilmiö kuului johonkin 1960-luvun Suomeen, mutta ei enää nykypäivään... Nykyään 1. lapsi hankitaan silloin kun nainen on 28-35. Miehet puolestaan 30-38.

Vierailija
10/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos lapsen "saa"? Ei siis ajateltu että nyt tehdään vaan ehkäsy petti. Pidin sitten lapsen 23-vuotiaana ja hyvin on mennyt. Parhaillaan opiskelen yliopistossa.

Vierailija
11/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva enää parikymppisenä lapsia hankkii. Nykyään yleensä ensimmäinen siinä 30v tienoilla jos siis edes lapsia haluaa :)

Vierailija
12/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki naiset "ennen vanhaa" olivat vastuuttomia?? Voi sua ap.

Vierailija
13/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta..tein jopa kolme alle 25 vuotiaana.. mites on sitten mennyt. 

Meillä on lapset valinneet omat tiensä. Vanhimmalla on oma yritys, missä tekee töitä ja työllistää jopa nuoremman veljensäkin. Kolmaskin on  sairaanhoitaja, eikä päivääkään työttömänä. 

Omat talot ja tavarat.. Olen minä sitten noista melkoisia hulttioita saanut kasvatettua, kiitos vain.

Vierailija
14/14 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme