Joko teillä on turkin lippu profiilikuvassanne?
Samaisella lentoasemalla oli ystäväni edellisenä päivänä ja sukulaiseni aamulla. Molemmat suomalaisia.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Samaisella lentoasemalla oli ystäväni edellisenä päivänä ja sukulaiseni aamulla. Molemmat suomalaisia.
Ja mun poika oli just viikko sitten. Tosin ei olisi ollut pääovien lähistöllä, kun odotti jatkolentoa Helsinkiin. Oon ollu siel kentällä ite usein just jatkolentoa odottamassa. Siellä monta turvatarkastusta. Mietin just et Antalyan kentällä tais olla eka tarkastus heti kun astut ovesta sisään. Turkissa kauppakeskusten sisäänkäynneilläkin metallinpaljastimet ja vartia.
Islamilaisen terrorismin esiintyminen islamilaisessa maailmassa ei jaksa kovin paljoa liikuttaa. Jos joku länsimaalainen on vielä niin tyhmä, että matkustaa muslimimaahan, niin omaa vikaa sekin.
Ei ollut Norjan eikä Ranskan lippua, enkä laita nytkään mitään lippua. Toki olen pahoillani tapauksesta ja tuomitsen kaikenlaisen terrorin.
Ei sitä oikein saa ilman sitä kuunsirppiä ja tähteä...
Jaa, mihinkä profiilikuvaan sellainen lippu nyt pitäisi tunkea... Ei tule, eikä ole. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Islamilaisen terrorismin esiintyminen islamilaisessa maailmassa ei jaksa kovin paljoa liikuttaa. Jos joku länsimaalainen on vielä niin tyhmä, että matkustaa muslimimaahan, niin omaa vikaa sekin.
Juuri näin. Noilla alueilla kun paukkuu niin sen ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä aloituksessa pistää alapeukuttamaan?
Ei tule niinkuin ei tullut Pariisin lippuakaan. Jotenkin kuvotti jo silloin miten ihmisarvot korostuivat liputtajilla sillä missä se huoli ja murhe aikaisemissa ja tulevissa terroristiteoissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Noilla alueilla kun paukkuu niin sen ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä.
Lentoasema oli Euroopassa. Istanbul on metropoli. Kaukana mistään savimajaislamisteista. Istanbul on todella kokemisen arvoinen upea sivistyksen kehto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun poika oli just viikko sitten. Tosin ei olisi ollut pääovien lähistöllä, kun odotti jatkolentoa Helsinkiin. Oon ollu siel kentällä ite usein just jatkolentoa odottamassa. Siellä monta turvatarkastusta. Mietin just et Antalyan kentällä tais olla eka tarkastus heti kun astut ovesta sisään. Turkissa kauppakeskusten sisäänkäynneilläkin metallinpaljastimet ja vartia.
Antero Vartia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoasema oli Euroopassa. Istanbul on metropoli. Kaukana mistään savimajaislamisteista. Istanbul on todella kokemisen arvoinen upea sivistyksen kehto!
Euroopan ja Aasian rajalla oikeastaan näkee usein määriteltävän.
Ei ole!
Eikä ollut Ranskankaan terrori-iskun jälkeen. Pidän tätä epämiellyttävänä massailmiönä, jossa kohotetaan van lähinnä omaa egoa.
Ei ole sateenkaaren värejäkään, vaikka ilman muuta olen seksuaalisen tasa-arvon kannalla.