Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ei tee aborttia, vaikka käsken.

Vierailija
29.06.2016 |

18-vuotias tyttäreni on raskaana ja mielestäni abortti on ainoa vaihtoehto. Hän kuitenkin haluaa pitää lapsen. En voi hyväksyä asiaa sitten millään. 18-vuotias on vasta lapsi itsekin! Miten saan painostettua tytön muuttamaan mielensä? 18-vuotias on lapsi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut Ikis hei. Sähän olet kertonut saaneesi omankin esikoisesi 18-vuotiaana. Ihan kelpo ikä.

Vierailija
2/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas. Törmäsit juuri todellisuuteen. 18-vuotias on nuori, mutta ei lapsi. Jos hän päättää pitää lapsen, hän myös saa sen pitää. Ja hänhän on itse päätöksestään vastuussa, et sinä mitenkään ensisijaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kajahtanut jos pakotat oman tyttäresi luopumaan omasta lapsestaan. Luultavasti tämä oli kyllä provo ja huono sellainen.

Vierailija
4/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole "käskyttämisen" paikka. 

Puhut rauhallisesti realiteeteista, mitä vauva tuo muassaan. Päätös on täysin hänen. 

Vierailija
5/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tyttären päätös.

Vierailija
6/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keho, oma elämä, oma päätös.

Voit riehua, kiukutella, saarnata ja katkaista välit. Aborttiin et voi painostaa.

Voit myös istua alas, juoda kupposen kahvia/teetä ja pohtia hetken aikaa maailman menoa. Sen jälkeen on helpompi myöntää, että maailma ei muksuun kaadu, vaikka se onkin iso elämänmuutos.

Vierailija
7/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi 16-vuotias, niin kukaan ei voisi väkisin hänen kroppaansa kajota ja pakkoabortoida. Ihmisellä kun sattuu olemaan itsemääräämisoikeus. Onnea isovanhemmuudesta!

Jos tappelet asiasta ja koitat väkisin kääntää tytön päätä, niin siinä menetät vaan oman lapsesi ja mahdollisuutesi olla lapsenlapsesi kanssa tekemisissä. Tyttö kaipaa nyt tukea ja ymmärrystä, ja varmasti apua kun vauva syntyy. Ole sinä hänelle rakastava äiti, eikä kontrolloiva, etäinen ihminen.

Vierailija
8/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö pitää lapsen jos haluaa. 

Tuleva mummo voi taas pohtia millaisen suhteen haluaa lapsenlapseensa. 

Vierailija
9/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei. Mutta, olen nuori kahden lapsen äiti, neuvoisin etsimään sukulaisen/ystävän/tuttavan jolla on pieni vauva. Oma tyttäresi saisi itse tutustua oikeaan vauvaperheen arkeen ja tehdä näin oman päätösensä. Itse pelkäsin aivan jumalattomasti uutta tuntematonta, mutta olen tällä hetkellä niin kiitollinen elämäntilanteesti. Lapset kuuluu tehdä nuorella iällä, koulut&ammatin ehtii myöhemminkin. Ei se elämä siihen lopu vaan siitä se oikea elämä vasta alkaa! Katuisin kauheasti jos oma äitini olisi saanut minut abortoimaan lapseni. Joten neuvoisin, että annat lapsesi tehdä itse päätöksensä, mutta voit auttaa häntä näkemään millainen elämänmuutos lapsi on. Millaiseen vastuuseen hänen on kasvettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi