Painoni on noussut vajaan kahden vuoden aikana kymmenen kiloa, mutta..
Kun olen syönyt ihan reilusti vain todella laadukasta ruokaa ja treenannut paljon, olen painon noususta huolimatta onnistunut kadottamaan pömppövatsan, minkä luulin olevan lähes mahdotonta, sillä se oli ollut minulla aina niin kuin kaikilla naisilla suvussani. Olen niin iloinen! Ennen vihasin vatsaani, nyt se on kaunis ja timmi. :)
Kommentit (10)
Onnea saavutuksesta! Av ei ehkä kuitenkaan ole paras paikka tälle ketjulle. Suurin osa kirjoittajista on ylipainoisia ja saat varmaan vain haukkuja ja kommentteja kuinka "pömppö on kaunis ja naisellinen, ettäs tiedät!"
Vierailija kirjoitti:
Onnea saavutuksesta! Av ei ehkä kuitenkaan ole paras paikka tälle ketjulle. Suurin osa kirjoittajista on ylipainoisia ja saat varmaan vain haukkuja ja kommentteja kuinka "pömppö on kaunis ja naisellinen, ettäs tiedät!"
Ai, minusta näyttää siltä että sinä olet ainoa joka tuollaista on kirjoittanut...
Ap:lle onnea hienosta tilanteesta! :)
Hei ap, annat minullekin toivoa, kiitos. Minulla kanssa suvussa pömppövatsaa. Itse olen tässä kk sitten aloittanut kunnon tehotreenin.
Kauan sulla meni aikaa, että vatsassa alkoi tulost näkymään? Tuntuu, että kroppa muokkautuu eniten muualta, mutta se vatsa aika hitaasti ja just navan ympäriltä mitattuna ei juuri ollenkaan. Olen treenannut jonkin verran aina, enkä ole mikään karkkihiiri ollut ikinä. Ruoka siis laadukasta ollut aina...
Kiitos "onnitteluista". :)
4: En oikeastaan tehnyt tätä tarkoituksella ja tavoitteellisesti, sillä luulin pömppiksestä olevan lähes mahdotonta päästä eroon, koska todella monta kertaa olin yrittänyt ja epäonnistunut. Tarkoitan, että pari vuotta sitten olin kyllästynyt väsyneeseen ja epämiellyttävään olooni, minkä arvelin johtuvan melko huonosta ruokavaliostani. Aloin vain askel kerralla muuttamaan ruokavaliota parempaan suuntaan, lopulta lisätty sokeri ja turhat hiilarit olivat todella minimissä. Tein lihaskuntotreeniä noin kolmesti viikossa ja aerobista? noin viidesti/vk vajaan kahden vuoden ajan, ja sen kummemmin en seurannut painoa ja vartaloa, sillä tein kaiken parantaakseni oloani. Vasta viime aikoina huomasin tämän muutoksen, kun viimeiset pömppiksen merkit katosivat. :D
Minulla myös rasva lähtee viimeisenä vatsasta! Se on todella tuskastuttavaa ja siitä syystä olinkin luovuttanut kaikilla edellisillä yrityksilläni laihduttaa. Arvelen onnistuneeni nyt siitä syystä, että en laihduttanut ja näännyttänyt itseäni, vaan todella "lihoin" tuon kymmenen kiloa mutta osa rasvasta taisi vain muuttua lihakseksi. Muutos tapahtui siis oikeastaan todella hiljalleen ja melkein huomaamattani. :) Välillä tapahtui toki taukoja ja repsahduksiakin, ja en pitänyt itselläni liian tiukkaa kuria, jotta jaksoin jatkaa tapojeni muuttamista.
Ap
Löysät lantiopohjanlihaksetkin voi aiheuttaa pömppövatsaisuutta
Upea saavutus! Kitukuurit ei kannata, vaan elämäntapa jota voi pitää yllä.
Olisiko lisää tarkempia vinkkejä meille muillekin miten onnistuit??
Joo uskon kanssa että nuunopeasti tämä ei tapahdu. Kiitos vastauksestasi ap. Olen myös itse yrittänyt kaikenmaailman näännytyksiä, jotka ei oikeen edes mahaan vaikuttanut.
Nyt aion jatkaa kuten sinä teit ja ottaa rennosti. Sopivasti liikuntaa, ruokaa ja lepoa:) kyllä se maha sit joskus lähtee ja mielellään muut kehon osiot saa kasvaakin, kuten varmasti kohdallasi on käynyt. Varmasti kaunis lppputulos, onnea
Oon onnistunut myös ja vinkkejä:
- Jätin hiilarit pois paitsi kaura, hedelmät herkkuina, ja joskus ruista
- Paljon rasvaa eri muodoissa
- Proteiini tärkeää
- Useasti liikuntaa. Pienikin määrä antaa vauhtia aineevaihdunnalle
- Lihaksia kehittävä liikunta tosi tärkeää
- Personal trainer
- Kärsivällisyyttä ja sinnikkyyttä
voi kateus! voisinpa minäkin....