Seksikurssi miehelle?
Järjestääkö jokin taho tällaisia sinkkumiehille? SPR tai Martat? Tulen aina jätetyksi sen jälkeen, kun olen ollut naisen kanssa kerran tai kahdesti sängyssä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tarvetta olis suomalaismiehille!!!
Mä osaan tyydyttää naisen, joten mulle ei ole kurssi tarpeen paitsi ei kertaus koskaan pahaa tee..mutta jos naisille on vastaavaa kurssia tulossa niin voisin olla se kenellä saa harjoitella 😉
Mukavanoloinen poikkeus ääliöiden joukossa.
Hyv sitäpaitsi jos osaat.. luulenpas, että jokunen oli valmis myö testiinkin. T. se jonka kaikki miehet haastettu ties mihin lähestymiskieltoihin.. tosin luulen , etteä ne kaikki exät haluaisvat kOVANA lähestyä minua.Hahhhaaa
Siinä kyseisessä viestissä oli pointtina se, että se olet sinä, kelle niitä lähestymiskieltoja on määrätty, koska olet psyko... yhtään ei kyllä yllätä, että meni yli hilseen...
Siis, ei tarvitse etsiä joukkoja taakse, kun ilmiselvän näkee ihan lukemalla viestitkin.
Siinä kyseisessä viestissä oli pointtina se, että se olet sinä, kelle niitä lähestymiskieltoja on määrätty, koska olet psyko... yhtään ei kyllä yllätä, että meni yli hilseen...