Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikurssi miehelle?

Vierailija
29.06.2016 |

Järjestääkö jokin taho tällaisia sinkkumiehille? SPR tai Martat? Tulen aina jätetyksi sen jälkeen, kun olen ollut naisen kanssa kerran tai kahdesti sängyssä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR järjestää kursseja mutta vain pakolaisille. Painopiste on harjoituksissa ja toistoissa.

Vierailija
22/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minusta et kuulosta yhtään menetetyltä tapaukselta. Kursseja ei ole, mutta tilaapa netistä jostain nettikirjakaupasta vaikka kymmenen seksiopasta miehille. Anatomian tiedot ja niiden tiedot, niin olet taidoillasi ja tiedoillasi top 0,00001% joukossa miehistä. Lisäksi tuo asenne, että haluat naisen nauttivan, niin olet ihan huippusaalis kyllä. En keksi mitään muuta parannettavaa, kuin että rentoudu ja ota rauhallisesti ja luota itseesi.

Kannattaa aluksi esim. suudella naisen kaulaa näykkien ja lämmitellä vaikka vartaloa puristellen ja sivellen 15-30 min ennen mitään seksin aloittamista. Ei siis hyökätä heti alapäähän. Muista sanoa naiselle, että hän on kaunis ja seksikäs, kun näet hänet ekan kerran alasti. Se nainen on myös hermostunut ja miettii, että pidätkö hänestä.

Sitten vaan harjoittele vaikka kotona tyynyä vasten mielikuvaharjoitteluna sellaisia varmoja otteita eli ei pelokasta epävarmaa hiplausta vaan niin, että kosketat naiseen esim vyötäröön tms mihin kosketkaan, niin rohkeasti ja itsevarmasti koko kämmenellä. Älä kysele, että saako tehdä näin ja näin tms, mikä vaikuttaa epävarmalta. Mutta opettele samalla havainnoimaan, että mistä ko nainen näyttää pitävän ja tee sitä enemmän, ja jos näyttää, ettei pidä jostain, niin älä sitten tee sitä. Eli pitää oppia lukemaan ja havainnoimaan, mistä ko nainen tykkää.

Uskon että pärjäät hyvin kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen sinä sitten olet sängyssä? Mitä teet? Miten?

Haparoiva ja epävarma tietysti, kun on vähän kokemusta ja hirveät paineet niskassa. Lämmittelen naista kunnolla ja yleensä nainen sanoo, että voin tulla jo sisään tai sitten kysyn sitä itse. En ikinä työnny kuivaan naiseen. Kesto riippuu vähän paineista voin tulla melko heti tai sitten en ollenkaan. Naiselle yritän kumminkin aina antaa orgasmin vaikka sormettamalla.

Ap

Pahin virheesi on että yrität miellyttää naista. Naiset pitää siitä että otat määrätietoisesti sen mitä haluat. Eli pyrit miellyttämään seksissä vain lähinnä itseäsi.

Vähän kuin tansiessa, sinä viet ja nainen vain nauttii menosta.

Toki poikkeuksiakin on naisissa, mutta näin pääasiassa.

Miksi naiset sitten täällä valittaa,kun mies ei huomioi naista ollenkaan, vaan runkkaa naiseen?

Ap

Se huomioiminen pitää suorittaa ennen ja jälkeen seksin, ei sen aikana. Tällä huomioimisella nainen tuntee itsensä tärkeäksi. Jos käyt pelkästään panemassa naista ja häivyt, naiselle tulee olo että kävit vain runkkaamassa häneen.

Vierailija
24/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haparoiva ja epävarma tietysti, kun on vähän kokemusta ja hirveät paineet niskassa. Lämmittelen naista kunnolla ja yleensä nainen sanoo, että voin tulla jo sisään tai sitten kysyn sitä itse. En ikinä työnny kuivaan naiseen. Kesto riippuu vähän paineista voin tulla melko heti tai sitten en ollenkaan. Naiselle yritän kumminkin aina antaa orgasmin vaikka sormettamalla.

Ap

12 jatkaa. Tapailen juuri itse miestä, jolla taitaa myös olla kovat paineet. Toivoisin niin, että hän sanoisi sen minulle ihan suoraan. Tällä hetkellä tilanne on patissa vaikka haluaisin häntä ihan hulluna - siitä huolimatta että ensimmäinen seksikerta oli huono. Hän kuitenkin väistelee ja välttelee, luultavasti juuri niiden paineiden vuoksi. En halua mitään muuta enempää kuin saada sanottua tuolle miehelle, että paineisiin ei ole minkäänlaista syytä ja että en tule jättämään leikkiä kesken kovinkaan helposti. Haluaisin opetella hänen kanssaan kaiken, ihan rauhassa ja ilman niitä paineita, toisesta nautiskellen. Hän taas tuntuu ajattelevan kovasti niitä laukeamisia, asentoja ja tekniikoita.

Itse olen sanonut naisille sen suoraan, mutta eipä siitä ole ollut apua.

Ap

Olen pahoillani, että jotkut naiset ovat noin typeriä.

t. 12

Vierailija
25/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus katoaa varmaan parhaiten kokemuksen kautta. Toisin sanoen: Mene nussimaan! Ihan sama, onko maksullista vai niin sanotusti "maksutonta" seuraa. Toistoja, toistoja, toistoja.

Vierailija
26/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli seksi on sinulle suoritus eikä nautintoa, hauskanpitoa, rentoutumista? Mitä jos seuraavalla kerralla menisit sänkyyn vasta, kun olet siihen valmis ja kykenet ottamaan sen hauskanpidon ja nautinnon kannalta?

Ei ole, mutta henkiset paineet vähän vaikeuttavat nauttimista. Varmasti voisin rentoutua, nauttia ja pitää hauskaa paremmin, jos olisi tiedossa, ettei tämän kerran jälkeeen tule jätetyksi ja seuraava mahdollisuutesi seksiin on kuukausien päästä.

Ap

Puhut seksistä, et rakastelusta, sinulle se on suoritus ja saavutus, ei jotain jota tehdään ihmisen kanssa josta pitää kovasti ja jolle haluaa hyvää. "seuraava mahdollisuutesi seksiin on kuukausien päästä", sanot - ei että olet taas yksin, tai että tämä ihana ihminen jonka tapasit katoaakin elämästäsi... ei taida kauheasti olla tunnetta pelissä näissä sinun seksuaalisissa kohtaamisissa. Et vaikuta niinkään surevan sitä, ettei sielunkumppania löydy, vaan ettet löydä ketään säännölliseen seksiin.

Vierailija
27/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis peruslassukka,

ei naiset semmoisia jaksa

naiselle käy enemmin huono mies

joka osaa kuin hyvä mies joka ei osaa.

get it?

ihan naimisesta että lantion pyöritystä

kannattaa kokeilla samalla kun.

nai siis reunoja!

Vierailija
28/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua siis kuvailujen perusteella olla jätetty siksi, että olisit huono pano. Mun kanssa nainen kun nainen yleensä laukeaa, mutta suhdehistoria hyvin rikkinäinen. Mikäs siinä. Hauskaa on ollut.

Vierailija
29/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakkilehmä kirjoitti:

SPR järjestää kursseja mutta vain pakolaisille. Painopiste on harjoituksissa ja toistoissa.

SPR:ltä turvikset saavat ihan käytännön kursseja.

Vierailija
30/42 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin. Ole kärsivällinen ja anna itsellesi aikaa. 

Vierailija
31/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kurssia tarjolla?

Vierailija
32/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarvetta olis  suomalaismiehille!!!

Vierailija
33/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan tyydyttää naisen, joten mulle ei ole kurssi tarpeen paitsi ei kertaus koskaan pahaa tee..mutta jos naisille on vastaavaa kurssia tulossa niin voisin olla se kenellä saa harjoitella 😉

Vierailija
34/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan tyydyttää naisen, joten mulle ei ole kurssi tarpeen paitsi ei kertaus koskaan pahaa tee..mutta jos naisille on vastaavaa kurssia tulossa niin voisin olla se kenellä saa harjoitella 😉

Mukavanoloinen poikkeus ääliöiden joukossa.

Hyv sitäpaitsi jos osaat.. luulenpas, että jokunen oli valmis myö testiinkin. T. se jonka kaikki miehet haastettu ties mihin  lähestymiskieltoihin.. tosin luulen , etteä ne kaikki exät haluaisvat kOVANA lähestyä minua.Hahhhaaa

Vierailija
35/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu.. On tullut tapailtua ukkomiehiä ja eronneita joilla vuosikymmenien parisuhde taustalla.

Paskinta seksiä ikinä!

t. Btm

Vierailija
36/42 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavanoloinen poikkeus ääliöiden joukossa.

Hyv sitäpaitsi jos osaat.. luulenpas, että jokunen oli valmis myö testiinkin. T. se jonka kaikki miehet haastettu ties mihin  lähestymiskieltoihin.. tosin luulen , etteä ne kaikki exät haluaisvat kOVANA lähestyä minua.Hahhhaaa

Hyvä jos testaajia riittäisi.. niin monta kertaa otetaan uusintoja, että varmasti sujuu..

Vierailija
37/42 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

holeinone kirjoitti:

Löydätkö oikean reijän?

Ei vääriä olekaan.

Vierailija
38/42 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jossain pääkaupunkiseudulla ole ainakin joku terapeutti, joka ilmeisesti opastaa ihan ns. kädestä pitäen?

Vierailija
39/42 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ja missä?

Vierailija
40/42 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi