En kehtaa mennä rannalle näillä imetetyillä riipputisseillä :(
Jäljellä vain nahka. Kuppikoko pieneni ceestä beehen imetyksen jälkeen. Rintaliivit pitää olla tosi topatut että täyttyy kuppi, bikineitä en oo löytänyt sopivia ja tarpeeksi topattuja. Itku tuli kaupan sovituskopissa, ei näillä kehtaa enää edes uimaan mennä. Jos pienennän vielä kuppikokoa, se näyttää todella naurettavalta koska olen harteikas ja kupit tulee tuohon keskelle kehoa eikä ylety kainalon lähellekkään. Silikonit tuntuu ainoalta ratkaisulta tällä hetkellä mutta otan ne vasta kun kaikki lapset on tehty, jos otan. Saako e-pillereillä rinnat kasvamaan? Nyt kaikki vertaistuki ja ratkaisut esiin! Tiedän että oon arvokkaan työn tehny rinnoillani mutta se ei vähennä sitä tosiasiaa että nämä läpyskät on nyt kamalat ja epäkäytännölliset!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että joku sinua siellä katsoisi?
En kuvittele vaan tiedän. Ja katson kyllä takaisinkin ;)
No sitten et mene. Mitä me sun tisseille voidaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähes sama! Kun hedelmöitin vaimoni raskaaksi, niin palleistani tuli kauheat riippupallit. Aikaisemmin täyteläisen kiinteät ja pyöreät pussit ovat muuttuneet ilmassa heiluviksi venyneiksi hernepusseiksi. En kehtaa rannallekaan mennä, kun jos pallit sattuvat valahtamaan lahkeesta näkyville. Jollain rouvaihmisellä voi silloin päästä oksennus.
Voi ei :( ootko kokeillut jonkunlaisia henkseleitä? Verkkopussi voi myös auttaa!
Aloituksen tarkoitus ei ollut pohtia ap:n tissien tilannetta, vaan tarkoituksena oli herättää kateutta, kun ap:lla on timmi kroppa vaikka sata lasta. Vaihtoehtoisena tavoitteena oli löytää riipputissisiä kanssakärsijöitä, joiden rinnalla ap voi kuitenkin tuntea ylemmyyttä, koska hän on sentään timmi ja häntä rannalla katsoo kaikki ihaillen tai kadehtien.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jäät himaan. En halua nähdä nuo sun rumat tissit!
Et varmasti, kun oman naisesikin verhoat kaapuun niin että silmät vaan näkyy. Ootko varma ettet ole homo?
Onpas pinnallista.
T. Ylipainoinen hylje, joka kuitenkin nauttii auringosta
https://www.google.fi/search?q=boobs+after+breasting&client=ms-android-…
noin minulle kävi. Kolmas kuva
Hoh hoijaa mitä kommentteja! Ihan tavallisen vartalon omistan mutta tissit on miinuspuoli kun en löydä sopivia bikiniyläosia. Ehkä tämä av on väärä paikka tätä pohtia. Ap
Voi kuule aloittaja, itku se voi tulla mistä vain. Omat rinnat eivät kasvaneet sen jälkeen kun täytin 12, eli mitään pyöreyttä ei ikinä tullutkaan. Ne olivat todella pienet a-kupit. Asia ahdisti niin paljon, että hankin silarit. Kaikki on mennyt ihan hyvin eikä komplikaatioita ole tullut, mutta jotenkin häiritsee että olen mennyt näin radikaalisti leikkauttamaan itseäni vain kuuluakseni johonkin muottiin. Aiemmin tuntui, että en voi olla jotenkin "ehyt nainen" 12-vuotiaan kropalla. Nyt koko prosessi tuntuu turhamaiselta. Mitä merkitystä sillä on, millainen olen median luomien määritelmien ja odotusten mukaan? Mitä olennaista "tissittömyys" estää minua tekemästä? Mitä minä pelkään menemällä rannalle pienirintaisena? Miksi minua voisi edes kiinnostaa jonkun tuntemattoman aliarvioiva katse? Miten se vaikuttaisi arkeeni ja elämääni? - Ei mitenkään. Jos joku haluaa määritellä arvoasi, hän keksii siihen kyllä keinon: työsi perusteella, vaurautesi peusteella, vaatteidesi perusteella, juoruja tehtailemalla jne. Jos taas itse haluat saavuttaa jotain enemmän, Suomessa kuka tahansa voi kouluttautua vaikka lääkäriksi ja tuntea itsensä arvokkaaksi sitä kautta - jos sattuu kokemaan arvokkuuden muiden silmissä tärkeäksi (en tarkoittanut, ettei kys. ammattiin hakeutuvilla olisi muita motiiveja, tottakai on.) Kaiken analysoinnin jälkeen kuitenkin päätin, että tulevan vuoden aikana hankkiudun näistä silareista eroon. Tissit roikkuvat varmasti ja arjet jäävät, mutta minua ei yksinkertaisesti enää tarpeeksi kiinnosta ajatella täydellisiä tissejä. Haluan keskittyä johonkin muuhun.
Olisihan se mukavaa jos olisi pyöreät, täyteläiset ja kauniit c-kupin tissit. Elämässä on kuitenkin niin paljon muitakin asioita, joista voi iloita ja jotka voivat tuottaa hyvää oloa, että miksi keskittyä vain yhteen jota ei itse voi saada. Pitää olla kiitollinen siitä mitä itsellä on ja mitä omalla työllä voi saavuttaa. Uskon, että onnellinen voi olla vasta sitten kun lopettaa kaiken sen: kodin täytyy aina olla tiptop kun joku tulee kylään, kynsien täytyy aina olla siistit ja lakatut, julkisilla paikoilla täytyy aina olla huoliteltu ja hymyilevä blaablaa. Tietynlainen spontaanius, irtautuminen tiettyjen normien ja odotusten noudattamisesta sekä kultainen keskitie ylipäätään ovat jotain tavoittelemisen arvoista. En tarkoita, että koti saisi olla sikolätti kun vieraita tulee kylään enkä kehota jättämään rationaalista pitkän tähtäimen suunnittelua pois, mutta jossain määrin pysähtymään ja keskittymään intuitioon sekä sen osittaiseen toteuttamiseen.
En ehkä onnistunut pukemaan asiaa niin hyvin sanoiksi, mutta toivottavasti pointti tuli selväksi. Ihminen kyllä tekee mistä tahansa syyn ollakseen onneton ja riittämätön, jos on tehdäkseen. Toiset ne porskuttavat onnellisina ilman raajaa tai kuuloa. Laittaahan se miettimään, onko vika silloin korvien välissä vai itse ominaisuudessa.
Victorias secretillä on hyviä biksuja, netistä tilaamaan vaan
tissit kehiin vaan, miehille kelpaa kaikki.
Rannoilla käy niin paljon erinäköisiä ja -kokoisia ihmisiä että en usko kenenkään edes huomaavan sinun riipputissejäsi. Omanikin ovat kammottavat mutta en ole jaksanut vaivata päätäni asialla vaan olemme lasten kanssa käyneet ihan hyvällä mielellä rannalla.
Osta selaiset vähän urheilurintsikoiden mallinen bikiniyläosa ja mieleisesti alaosa. Ei valu tissit sivusta, alta, edestä tai yltä. Oikein hyvännäköiset ja sporttiset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähes sama! Kun hedelmöitin vaimoni raskaaksi, niin palleistani tuli kauheat riippupallit. Aikaisemmin täyteläisen kiinteät ja pyöreät pussit ovat muuttuneet ilmassa heiluviksi venyneiksi hernepusseiksi. En kehtaa rannallekaan mennä, kun jos pallit sattuvat valahtamaan lahkeesta näkyville. Jollain rouvaihmisellä voi silloin päästä oksennus.
:'D Tämä oli päivän paras heitto, kiitos!
Asia ratkeaa olemalla menemättä rannalle tai hankkimalla joko itsetunnon tai silikonit.