Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampiainen pitää minua vankina omassa kodissani

Vierailija
29.06.2016 |

Kuulostaa varmasti naurettavalta, mutta olen allerginen ampiaisille ja pelkään niitä yli kaiken. Nyt olen jumissa huoneessani, koska helvetin iso ampiainen kipittelee seinällä ja jos yritän lähteä, alkaa pörräämään ja lentelemään uhkaavasti sikssakkia. Pelkään että se pistää, jos yritän pakoon. Ja mulle se pistos on paljon pahempi kuin jollekkin muulle. Pitäisi nähdä kaveriakin pian, mutta ampiainen on eri mieltä nähtävästi.

Nyt vinkkejä miten saan sieppaajani hengiltä, kiitos! Ja mielellään oikeasti niitä vinkkejä, eikä provonhuuteluja. Mä en edes tänne palstalle kirjottaisi, jos ei olisi ihan pakko.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kaveri apuun? Käy avaan sille varovasti ovi just ku se tulee. Vasta sillon ku se tulee, että saat heti apua jos amppari pistää.

Vierailija
2/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet paljon suurempi, joten pärjäät varmasti.

Lyö ampiaista aikakaus- tai kokoon käärityllä sanomalehdellä. Hesari oli aiemmin hyvä ase.

Minä pyydystän ampiaiset juomalasin alle seinältä tai ikkunalta ja ujutan postikortin lasin päälle. Lasi ulos ikkunasta ja ampiainen poistuu kotoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että nauran, mutta otsikko oli niin huvittava, ampiaisparalla on varmaan vähän toisenlainen käsitys tilanteesta :D

Ota peitto tms niskaasi ja hiivi ulos.

4/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkökärpäslätkä - sillä saat ampparin kiukkuisemmaksi, ei tehoa edes kärpäsiin.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
5/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kukaan kirjoita ellei ole pakko. Ja meillä kaikilla on.

Vierailija
6/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikeasti todella paljon ihanista neuvoista <3 Olin ihan varma, että huudettaisiin pelkkää provoa tai vittuiltaisiin, mutta näköjään ihmisiin voi vielä hädässä luottaa :)

Koitan nyt ettiä jotain, millä hutmauttaa amppari paremmille metsästysmaille. Avasin myös ikkunan, mutta ei se hirviö tajua lähteä.

Lähellä olisi muuten imuri, voinko imuroida ampiaisen vai onko liian riskialtista?

AP

Vierailija
7/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen ei pistä ellet huido sitä, silloin amppari puolustautuu. Olen myös allerginen, en koskaan huido niitä, eivät pistä. 

Vierailija
8/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla pyydystää sen juomalasiin tai lasipurkkiin, jonka suulle painat paksun pahvin tai vastaavan alustan, sitten viet ulos. Jos et uskalla mennä niin lähelle, niin imuri on aika tehokas. Itse sain sellaisella herhiläisen pois kattoikkunasta. Oli muuten vielä ällöttävämpi otus kuin ampiainen ja hankasi kovasti vastaan. Ampiainen on varmasti helpompi saada pois.

Vierailija
9/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö puhelimeen

Vierailija
10/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen puhelimeen, on mulla kännykkä siis tässä lähellä. Soitinkin poikaystävälle, joka nauroi vaan ja sanoi että kävele ulos :D Ei sillä, varmaan itsekin nauraisin jos en olisi minä. Naurettava pelkohan tämä on, mutta ei voi mitään.

Olisi jaloa tietysti pyydystää ampiainen ja viedä se hengissä ulos ja sinänsä kannustankin ettei edes hyönteisiä tapettaisi turhaan, mutta taitaa mennä niin päin että jos yritän kädet täristen pyydystää ampiaisen, niin se tappaa minut.

Kokeilen sitä imuria siis.

AP

Vierailija
11/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetapa paniikki, kävele ulos ei ampiainen SINUA vahdi. 

12/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mainitsit imurin, imuroi pois se,kyllä se ampparin vetää siinä missä banaanikärpäsetkin.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
13/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tosi iso, saattaa olla paarma eikä amppari :) Jos liikut hitaasti, hyvin hitaasti, se ei välitä. Älä huido sitä tai muuta, pysy rauhallisena. Kääri tyynnyliina tai joku vaate kaulan ympärille, ettei se pistä siihen ja pidä suu kiinni ettei mene sinne.

Vierailija
14/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vessassa oli yöperhonen. Tiiän, ettei ne ole vaarallisia, mutten silti uskaltanut mennä sinne. Pissasin sitten mukiin. True story.

Vierailija
15/15 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tietsikan vieressä iso lihava musta hämähäkki. Juoksin hakemaan kissan, ja osoitin hämppyä. Kissalla oli hauskaa. Varsinkin kun hämppy piti pudottaa monta kertaa suusta ja taputtaa tassulla. Sitten se syötiin tyytyväisen näköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi