Millainen mies lopettaa tapailun kuultuaan naisen olevan eronnut?
Tapailtiin muutaman kuukauden ajan ja ihastusta oli puolin ja toisin ilmassa. Yksillä treffeillä tuli sitten puhetta entisistä suhteista ja kerroin avioerostani ja sen syistä. Avioeroni siis johtui siitä, että ex-aviomieheni alkoi vähitellen käyttää ensin henkistä väkivaltaa ja sai minut mm. uskomaan, että vika on aina minussa ja myöhemmin kuvaan tuli myös fyysinen väkivalta. Ystäväni avustuksella aloin pikkuhiljaa tajuta, ettei tämän miehen käytös ole normaalia.
Noiden treffien jälkeen mies laittoi minulle viestin, ettei hän halua jatkaa tutustumista, koska haluaa naisen, joka ei ole ollut naimisissa. Olin vähän ihmeissäni ja mielessä käynyt sekin, että oliko tuo vaan tekosyy lopettaa tapailu, vaikka mies kyllä vaikutti aidosti kiinnostuneelta ja kertoi myös olevansa ihastunut. Tämä ihmetytti siis lähinnä siksi, että tuolla deittisivustolla, jolla tapasimme niin minun profiilissani oli niissä perustiedoissa, jotka näkyvät ensimmäisenä niin mainittu, että olen eronnut.
Kommentit (71)
Joopa joo. Jos olet eronnut, huono, jos et ole tähän ikään mennessä ollut naimisissa, huono, et ole kelvannut kenellekään tai et kykene sitoutumaan. Miellytä siinä nyt sitten toista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään haluaisi jotain uhria ja ihmissuhdesotkuja ja läheisriippuvaista ongelmakimppua.
Sama homma. Miksi ihmeessä kertoa tuollaisia jollekin treffeillä.
Olisko pitänyt jättää vastaamatta, kun mies itse kysyi edellisistä suhteista ja kerrottuani avioerosta halusi tietää tarkemmin miksi olimme eronneet.
ap
Avauduit ihan liikaa noin varhaisessa treffailuvaiheessa. Ei kukaan halua kuulla toisen mielenterveysongelmista ja terapioista ensitreffeillä. Olisit voinut vastata kysymykseen neutraalisti, sanoa että eron syyt on monet ja ne on henkilökohtaisia, etkä mielellään ala niitä treffeillä puimaan. Minäkin jättäisin tapailun, jos mies alkaisi heti tilittää itsetunto-ongelmistaan ja terapioistaan.
Kyllä minä haluaisin, mitä pikemmin sen parempi. Onhan se olennaista tietoa. Toki alkuvaiheessa riittää ihan yleisen tason maininta, ei sitä treffikumppania tarvitse terapeuttina pitää.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Jos olet eronnut, huono, jos et ole tähän ikään mennessä ollut naimisissa, huono, et ole kelvannut kenellekään tai et kykene sitoutumaan. Miellytä siinä nyt sitten toista...
Niinpä!
Nainen menee naimisiin vain kerran tai sitten ei ollenkaan. "Kunnes kuolema erottaa"-kuulostaako etäisestikään tutulta? Ei kukaan järkevä mies ota akakseen toisen jämiä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen menee naimisiin vain kerran tai sitten ei ollenkaan. "Kunnes kuolema erottaa"-kuulostaako etäisestikään tutulta? Ei kukaan järkevä mies ota akakseen toisen jämiä.
Ei kaikki ajattele näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ajattele näin!
Ne ketä menee/aikoo mennä naimisiin ajattelevat, koska vannovat valat. Siihenhän koko homma perustuu. Usko pois monet miehet ajattelevat(vaikka muuta esittäisivät), ettei eronnut nainen ole mistään kotoisin. Itse kelpuuttaisin kyllä esim. panosuhteeseen. Mihinkään vakavaan ei ole sovelias ja sen on itse todistanut toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ajattele näin!
Ne ketä menee/aikoo mennä naimisiin ajattelevat, koska vannovat valat. Siihenhän koko homma perustuu. Usko pois monet miehet ajattelevat(vaikka muuta esittäisivät), ettei eronnut nainen ole mistään kotoisin. Itse kelpuuttaisin kyllä esim. panosuhteeseen. Mihinkään vakavaan ei ole sovelias ja sen on itse todistanut toiminnallaan.
Tarkoitin kylläkin, ettei kaikki miehet ajattele eronneesta naisesta, että hän on jonkun jämät.
67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ajattele näin!
Tarkoitin kylläkin, ettei kaikki miehet ajattele eronneesta naisesta, että hän on jonkun jämät.
67
Suurin osa ja kaikki järkevät. Ja kyllä ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ajattele näin!
67
Sulle ehkä ylivoimaista ymmärtää, että ei todellakaan ajattele noin lähellekään kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ajattele näin!
67
Sulle ehkä ylivoimaista ymmärtää, että ei todellakaan ajattele noin lähellekään kaikki miehet.
Suurin osa ja syystä.
Arvatkaa mitä, ei sillä välttämättä ollut oikeasti mitään tekemistä ap:n tai tämän eron kanssa. Oli tavannutkin jonkun toisen, tai päätti palata yhteen exän kanssa. Keksi hätävaleen ja pakeni paikalta.