Mies johon olen ihastunut jätti tylysti kun kuuli avioerostani!!!
Olen ihan kamalan pettynyt ja surullinen. Kesä ja loma menivät uhan pihalle.
Tämä mies, jonka kanssa ollaan käyty treffeillä pari kertaa, ilmoitti eilen että tämä oli sitten tässä eikä jatkoa tule. Syy oli hänen mukaansa avioeroni syyt ja yksityiskohdat kun menin kertomaan niistä hänelle. Harmittaa jälkeen päin, sillä olin jo ehtinyt ihastua mieheen, joka olisi ollut ihan loistava kumppani mulle.
Onko mitään mahdollusuutta tai keinoa miten voisin vielä yrittää hänen kanssaan jatkoa. Nyt on hyvät neuvot tarpeen.
Kommentit (48)
Otsikko on harhaanjohtava. Jos olette tavanneet muutaman kerran, kyse ei ole silloin mistään seurustelusta eikä mies ole silloin sinua voinut jättääkään. Ihan tavallista, että muutamien treffien jälkeen jompikumpi toteaa, ettei natsaa. Syy voi olla jokin muukin kuin se, mitä ääneen sanotaan. Jos kesäsi siitä menee pilalle, niin kannattaa sitten lopettaa koko deittailu.
No tietysti kerroin tuon myös varottavana esimerkkinä siitä, millaista suhdetta en enää halua. Mutta tämän miehen kanssa ei varmaan olisi tullut mitään ongelmia. Oli herrasmies, osasi kuunnella, oli fiksu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitkä ne eron syyt oli?
Tämä. Voidaan ruotia että oliko ukko tyhmä vai ei.
jep. haiskahtaa että akka itte on harvinaisen pölö
Miten niin? Puhuttiin existä ja kerroin vain että mulla on takana riitaisa avioliitto ja ero. Että mum exä osoittautui ihan erilaiseksi ihmiseksi mitä oli antanut ymmärtää. Olikin kiinnostunut ihan muusta asioista kuin minä. Eli ei ollut mitenkään minun vikani!
Tämä ihastus puolestaan oli ihan juuri minun tyyppiäni, sellainen ulospäinsuuntautunut ja dynaamisen oloinen, mutta jotenkin kuitenkin herkkä. Ap
Monestiko olet jo tähän viestiisi kirjoittanut sanan minä , eri sijamuodoissaan?
Laskepas huviksesi. Ja sinäkö olet siis taivaan lahja kaikille mahdollisille miehille, ja sinun "saamisesi" on kaikkien miesten lopullinen tavoite, niinkö?
Tein vapaana ollessani aivan samoin naisille joiden kuulin olleen naimisissa ja eronneen.
Kertoo suoraan sellaisen naisen rehellisyyden ja selkärankaisuuden.
Minulle eronneeseen sekaantuminen on aviorikos. Voisin ehkä tehdä poikkeuksen, jos avioeron taustalla olisi väkivaltaisuutta exän taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyt harvoin nyt vaan on toisessa ellei mies ollut väkivaltainen. Treffikumppani näki varmaan mitä tuleman pitää ja otti jalat alleen.
Exä ei ollut välivaltainen mutta ei paljon muutakaan. Oltiin neljä vuotta naimisissa, joista kahteen vuoteen ei ollut seksiä. En vaan tuntenut enää mitään häntä kohtaan. Mies halusi koko ajan tehdä jotain omia juttujaan, mitkä ei voinut vähempää kiinnostaa minua. Ap
Ehkä tätä uutta miestä kiinnosti samat asiat kuin vanhaa miestä jonka takia hänestä erosit ja hän ei nähnyt syytä jatkaa tämän takia.
Mä en kyllä lähtisi kertomaan eron syitä ja yksityiskohtia parin tapaamiskerran jälkeen...
Meillä esim. edellisen exän kanssa yksi syistä on klassinen erilleen kasvaminen, joka on vielä melko neutraali mutta kuulostaa tasan tarkkaan tekosyyltä ja siksi en sitä mainitsisi. Etenkin, kun takana on muitakin syitä joita en halua ruotia puolituntemattomalle, saatika ihmiselle josta olen kiinnostunut.
Enkä haluaisi sitä kuulla toiseltakaan osapuolelta. Ja minulle hyvin tärkeää on myös, että exän kanssa on ihan ok väleissä, siis ettei ainakaan jauha paskaa exästä ja kerro, miten paska ex oli syystä X ja Y - en halua saada sellaista kuvaa, että aiempi/aiemmat parisuhteet oli ihan paskoja ja ex varsinkin oli se ihan paska. Vaikka näin olisikin, on sen kertomisen aika paaaaljon myöhemmin kuin deittien aloitusvaiheessa.
Juuri näin. Itsetutkiskelun aika ap:lla!