Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies johon olen ihastunut jätti tylysti kun kuuli avioerostani!!!

Vierailija
29.06.2016 |

Olen ihan kamalan pettynyt ja surullinen. Kesä ja loma menivät uhan pihalle.

Tämä mies, jonka kanssa ollaan käyty treffeillä pari kertaa, ilmoitti eilen että tämä oli sitten tässä eikä jatkoa tule. Syy oli hänen mukaansa avioeroni syyt ja yksityiskohdat kun menin kertomaan niistä hänelle. Harmittaa jälkeen päin, sillä olin jo ehtinyt ihastua mieheen, joka olisi ollut ihan loistava kumppani mulle.

Onko mitään mahdollusuutta tai keinoa miten voisin vielä yrittää hänen kanssaan jatkoa. Nyt on hyvät neuvot tarpeen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt harvoin nyt vaan on toisessa ellei mies ollut väkivaltainen. Treffikumppani näki varmaan mitä tuleman pitää ja otti jalat alleen.

Exä ei ollut välivaltainen mutta ei paljon muutakaan. Oltiin neljä vuotta naimisissa, joista kahteen vuoteen ei ollut seksiä. En vaan tuntenut enää mitään häntä kohtaan. Mies halusi koko ajan tehdä jotain omia juttujaan, mitkä ei voinut vähempää kiinnostaa minua. Ap

Näetkö? Yleensä seksiongelmiin on joku syy. Yleensä se syy liittyy johonkin teidän väliseen kommunikaatioon tms.usein haluton osapuoli ei tajua sitä itsekään.

Vierailija
22/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei halunnut sua. Kirpaseehan se mutta etsi uusi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä avioero on syy. Ei halua eronnutta naista

Voi olla, mutten oikein usko. Kyllä syy tässä oli se, että minä laitoin eron vireille kun kyllästyin katselemaan exää. Ja sitten vielä se ero oli todella riitainen, kun exä ei olisi halunnut erota. Onneksi minulla on hyvät tyttökaverit, jotka tuki ja puolusti minua että pääsin irti exästä ja sain vietyä eron läpi. Ap

Vierailija
24/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt harvoin nyt vaan on toisessa ellei mies ollut väkivaltainen. Treffikumppani näki varmaan mitä tuleman pitää ja otti jalat alleen.

Näinkö tosiaan on?

Ja minä kun luulin lukeneeni täällä kymmenittäin kertomuksia miehistä, jotka todellakin muuttuvat eri persoonallisuudeksi papin aamenen jälkeen. Yksi saamattomaksi sohvatyynyksi ja toinen baarien kestokaljanlipittäjäksi ja vieraita lakanoita pöllyttäväksi tautipesäksi, sekä kotityöt ja lastenhoidot "muijalle" jättäväksi siaksi,  jne. jne. ohis

Mikä tekee sinusta ohiksen?

1) Selvennän, etten ole ap tai jo ennen tätä kertaa kommentoinut.

2) En kuulu tuohon jo edellä mainitsemaani av-mammajoukkoon, joka on ruotinut avioelämäänsä täällä.

3) Oletko hlö, jolle vastasin, ja siitä ärsyynnyit?

4) Selitätkö hieman kysymyksesi taustaa? Ohiksen määritelmä kenties auttaisi valaisemaan asiaa siten, etten käyttäisi kyseistä "titteliä" väärin???? Jotain muuta mainittavaa??? sama ohis

Vierailija
25/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kamalan pettynyt ja surullinen. Kesä ja loma menivät uhan pihalle.

Tämä mies, jonka kanssa ollaan käyty treffeillä pari kertaa, ilmoitti eilen että tämä oli sitten tässä eikä jatkoa tule. Syy oli hänen mukaansa avioeroni syyt ja yksityiskohdat kun menin kertomaan niistä hänelle. Harmittaa jälkeen päin, sillä olin jo ehtinyt ihastua mieheen, joka olisi ollut ihan loistava kumppani mulle.

Onko mitään mahdollusuutta tai keinoa miten voisin vielä yrittää hänen kanssaan jatkoa. Nyt on hyvät neuvot tarpeen.

Pari kertaa kävitte treffeillä ja nyt on sydän särki ja kesä pilalla? Trollihan tämä. Mutta opettavainen sinänsä: ne eksät eivät kuulu treffien puheenaiheisiin. Oma suhteeni on kestänyt kohta kaksi vuotta ja toissa viikonloppuna mies kysyi ensimmäistä kertaa haluaisinko kertoa miksi erosin avioeksästäni. Ja tämäkin vain siksi, että olimme tilanteessa, joka liittyi avioliiton aikaisiin asioihin.

Vierailija
26/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö tää mies itse sun eron syytä vai aloitko vuodattaa hänelle omasta aloitteesta?

Vierailija
27/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattu pari kertaa ja jätti tylysti. Ei parin ketraan voi jättää tylysti. Silloin kummallakin on oikeus lopettaa, jos siltä tuntuu. Ehkä olit huono sängyssä ja se oli sama syy kuin exälläsi.

Ei oltu edes ehditty sänkyyn. Olisin kyllä kovasti halunnut, mutten periaatteessa annan näin alkuvaiheessa. Eikä mieskään vongannut. Vähän halailtiin ja pussailtiin kyllä ja jo se oli niin ihanaa, et itku tulee kun miettii! Ap

On tossa pihtaamisessahan se todellinen eron syy oli.

Vierailija
28/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet vuodattanut lähes uudelle tuttavuudelle liian avoimesti erostasi. En haluaisi itsekään että ex puhuisi jokaiselle tutulle henkilökohtaisia asioita. Aikuistu. Hyväksy se, että tämä mies ei halua sinua.

Vierailija
29/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö tosiaan on?

Ja minä kun luulin lukeneeni täällä kymmenittäin kertomuksia miehistä, jotka todellakin muuttuvat eri persoonallisuudeksi papin aamenen jälkeen. Yksi saamattomaksi sohvatyynyksi ja toinen baarien kestokaljanlipittäjäksi ja vieraita lakanoita pöllyttäväksi tautipesäksi, sekä kotityöt ja lastenhoidot "muijalle" jättäväksi siaksi,  jne. jne. ohis

2) En kuulu tuohon jo edellä mainitsemaani av-mammajoukkoon, joka on ruotinut avioelämäänsä täällä.

4) Selitätkö hieman kysymyksesi taustaa? Ohiksen määritelmä kenties auttaisi valaisemaan asiaa siten, etten käyttäisi kyseistä "titteliä" väärin???? Jotain muuta mainittavaa??? sama ohis

En ole aiemmin kirjoittanut. Ohis ärsyttää aina. Näillä sinun kriteereillä jokainen voi olla ohis

Vierailija
30/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se uusi mies ei halunnut olla laastari..?

Vierailija
31/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ottaisi heppoisin perustein eronnutta.

Vierailija
32/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö tosiaan on?

En ole aiemmin kirjoittanut. Ohis ärsyttää aina. Näillä sinun kriteereillä jokainen voi olla ohis

Pitäiskö hieman nostaa tuota ärsytyskynnystä? :D Jos noin menee tunteelliseksi fiilistelyksi, niin lue vain kommentit, ja unohda noi ohikset kokonaan...

Ja edelleenkin täällä käytetään "ohista", jolla ilmaistaan esim. että tullaan täysin uutena kommentoijana tilanteeseen, kuten itse aiemmin tein.

Vierailija
33/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin yhdeltä mieheltä, että miksi erosit. Hän vastasi, että syy on henkilökohtainen. Se oli tosi kauniisti sanottu ja arvostin heti miestä enemmän. En pidä ihmisistä, jotka haukkuvat ex-kumppaneitaan. Ennen olin sellainen arvostelija itsekin.

Vierailija
34/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna. En minäkään alkaisi seukkaamaan miehen kanssa joka olisi jättänyt vaimonsa parin vuoden avioliiton jälkeen vain sen takia, että kyllästyi. Enkä itseasiassa ottaisi eronnutta ollenkaan kun naimattomiakin on saatavilla.

Vierailija
35/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö tää mies itse sun eron syytä vai aloitko vuodattaa hänelle omasta aloitteesta?

Kysyi kun heti alussa tuli puheeksi että olen eronnut. Kysyi siis hyvin tarkkaan kaikki asiat ja kerroin, että mies muuttui ihan täysin avioliiton aikana, ei huomioinut minua, halusi että tehdään hänen juttuja jne jne. Kerroin myös miten riitasta meillä tämän takia oli ja vaikea ero, kun mies ei olisi halunnut eroa vaan yrittää vielä. Ja miten minun kaveritytöt tuki minua tässä ja auttoi pääsemään irti exästä. Itseasiassa yksi kaveri järkkäsi minulle nämä treffit. Tää mies on joku sen puolituttu tms. Ap

Vierailija
36/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä olet kertonut näin avoimesti ventovieraalle. Tuo osoittaa vaan että olet tosi rajaton ihminen. Teidän suhteen päättyminen on yksityisasia. Etkö jo sitä ymmärrä.

Vierailija
37/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä olet kertonut näin avoimesti ventovieraalle. Tuo osoittaa vaan että olet tosi rajaton ihminen. Teidän suhteen päättyminen on yksityisasia. Etkö jo sitä ymmärrä.

No kun se mies oikein tenttasi minua näistä asioista. Tai siis sai minut purkamaan sydäntäni. Hänellä on sellainen vaikuts minuun. Ap

Vierailija
38/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt ihminen ei ruodi kahdenvälisiä asioita kolmansien osapuolten kanssa. Tässä tapauksessa kolmannen osapuolen utelukin oli kyllä moukkamaista, joten tuollaisen jälkeen juttu olisi kyllä minunkin puoleltani finito.

Vierailija
39/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ajattelee, että sinun kanssasi ei saa tehdä omia juttuja. Koska exäkään ei saanut.

Ihan hyvä syy, ettei mies halua tapailla

Vierailija
40/48 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaista, vaikeaa ja kaverit auttamassa irti... Niin julmalta kun kuulostaakin, oli liian sekava soppa miehelle! Pelkää varmaan että tulee vedetyksi mukaan johonkin... Ja miettii kuinka hankala sinä olet :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan