Mies johon olen ihastunut jätti tylysti kun kuuli avioerostani!!!
Olen ihan kamalan pettynyt ja surullinen. Kesä ja loma menivät uhan pihalle.
Tämä mies, jonka kanssa ollaan käyty treffeillä pari kertaa, ilmoitti eilen että tämä oli sitten tässä eikä jatkoa tule. Syy oli hänen mukaansa avioeroni syyt ja yksityiskohdat kun menin kertomaan niistä hänelle. Harmittaa jälkeen päin, sillä olin jo ehtinyt ihastua mieheen, joka olisi ollut ihan loistava kumppani mulle.
Onko mitään mahdollusuutta tai keinoa miten voisin vielä yrittää hänen kanssaan jatkoa. Nyt on hyvät neuvot tarpeen.
Kommentit (48)
Eipä tuollaisen perään kannata haikailla, koska joko ei siis voi hyväksyä menneisyyttäsi tai sai niistä hyvän syyn lopettaa tapailun. Jos noin suoraan sanoi niin unohda ja etsi uusi.
Vierailija kirjoitti:
No mitkä ne eron syyt oli?
Tämä. Voidaan ruotia että oliko ukko tyhmä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis eron syythän oli mun exässä, mutta minä laitoin eron vireille. En nyt viitsi ja jaksa tässä selittää kaikkea. Hän ei ollut yhtään sellainen, millainen luulin hänen olevan. Meillä ei sitten ollutkaan mitään yhteistä, joten rakkaus loppui itsestään muutaman vuoden jälkeen.
Tämän ihastuksen mielestä vissiin en olisi saanut jättää sitä nahjusta. Ihastus sanoi, että olisi epäreilua jatkaa, koska ei halua parisuhdetta minun kanssa sen perusteella, mitä olen kertonut itsestäni ja exästä.
En nyt oikein ymmärrä miten tässä näin kävi? Ap
Tavattu pari kertaa ja jätti tylysti. Ei parin ketraan voi jättää tylysti. Silloin kummallakin on oikeus lopettaa, jos siltä tuntuu. Ehkä olit huono sängyssä ja se oli sama syy kuin exälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eron syythän oli mun exässä, mutta minä laitoin eron vireille. En nyt viitsi ja jaksa tässä selittää kaikkea. Hän ei ollut yhtään sellainen, millainen luulin hänen olevan. Meillä ei sitten ollutkaan mitään yhteistä, joten rakkaus loppui itsestään muutaman vuoden jälkeen.
Tämän ihastuksen mielestä vissiin en olisi saanut jättää sitä nahjusta. Ihastus sanoi, että olisi epäreilua jatkaa, koska ei halua parisuhdetta minun kanssa sen perusteella, mitä olen kertonut itsestäni ja exästä.
En nyt oikein ymmärrä miten tässä näin kävi? Ap
Fiksu mies. Näkee kuinka olet semmoista klassista kyllästyjä-tyyppiä. Omia tunteitaan suojellakseen lopetti heti alkuunsa. Riski on että hylkäät hänetkin kuin rukkasen heti kun vähän alkaa taas kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tavattu pari kertaa ja jätti tylysti. Ei parin ketraan voi jättää tylysti. Silloin kummallakin on oikeus lopettaa, jos siltä tuntuu. Ehkä olit huono sängyssä ja se oli sama syy kuin exälläsi.
Ei oltu edes ehditty sänkyyn. Olisin kyllä kovasti halunnut, mutten periaatteessa annan näin alkuvaiheessa. Eikä mieskään vongannut. Vähän halailtiin ja pussailtiin kyllä ja jo se oli niin ihanaa, et itku tulee kun miettii! Ap
Syyt harvoin nyt vaan on toisessa ellei mies ollut väkivaltainen. Treffikumppani näki varmaan mitä tuleman pitää ja otti jalat alleen.
Jos jo muutaman tapaamis kerran jälkeen alkaa ruikutus siitä millainen nahjus ex oli, minäkin harkitsisin uutta tapaamista. Samalla tavallahan sitä kävisi minunkin kanssa, valitetaan sit vaikka av:llä millainen ääliö se tapailtu ihastus oli kun ei ymmärtänyt jatkaa tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep. haiskahtaa että akka itte on harvinaisen pölö
Siis ihan oikeesti!! Muutaman kerran tapaillut ja tollanen parku! Voin kertoa, että itselläni vasta parku pääsi kun seurustelin 8v miehen kanssa ja paljastuikin ettei hän ollutkaan virallisesti eronnu vaimostaan vaikka aina puhui ex-vaimosta. Molempien tunteet oli kuitenkin syvät, mutta en pysty enää luottamaan meheen vaikka kuinka vannoo, että jättää kyllä vielä tänä vuonna eropaperit että malta nyt odottaa vielä vähän. Juu, en ala vaikka sydän on riekaleina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep. haiskahtaa että akka itte on harvinaisen pölö
Miten niin? Puhuttiin existä ja kerroin vain että mulla on takana riitaisa avioliitto ja ero. Että mum exä osoittautui ihan erilaiseksi ihmiseksi mitä oli antanut ymmärtää. Olikin kiinnostunut ihan muusta asioista kuin minä. Eli ei ollut mitenkään minun vikani!
Tämä ihastus puolestaan oli ihan juuri minun tyyppiäni, sellainen ulospäinsuuntautunut ja dynaamisen oloinen, mutta jotenkin kuitenkin herkkä. Ap
Sun kannattaa ap olla yksin. Olet kyllästyjä kuten kolmistaan blogin Karoliina. Muutama vuosi aina miehen kanssa, kyllästyt ja vaihdat uuteen. Mies ei halunnut sellaista kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Syyt harvoin nyt vaan on toisessa ellei mies ollut väkivaltainen. Treffikumppani näki varmaan mitä tuleman pitää ja otti jalat alleen.
Exä ei ollut välivaltainen mutta ei paljon muutakaan. Oltiin neljä vuotta naimisissa, joista kahteen vuoteen ei ollut seksiä. En vaan tuntenut enää mitään häntä kohtaan. Mies halusi koko ajan tehdä jotain omia juttujaan, mitkä ei voinut vähempää kiinnostaa minua. Ap
Siinä varmaan tuli miehelle liikaa infoa kerralla, kun aloit muutaman kerran jälkeen vuodattamaan avioerotarinaasi. Hän ehkä ajatteli, että päätyy itsekin kertomukseksi seinällesi. Minullekin kävi nykyisen kanssa vähän samalla tavalla - vuodatin liikaa eksästäni ja siitä lähtikin sitten ilmiriita... jatkoimme siis yhdessä, mutta alku oli tosi takkuinen. Nyt jos saisin elää saman uudelleen, en a) puhuisi eksästäni ja b) antaisin hänen mennä enkä taistelisi. Jos te kuulutte yhteen, te päädytte yhteen. Eli anna hänelle vähän ilmaa ja ehdota uutta tapaamista myöhemmin, jos tosiaan haluat itse vielä häntä tavata. Äläkä jatkossa puhu eksästäsi. :) Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Näinkö tosiaan on?
Ja minä kun luulin lukeneeni täällä kymmenittäin kertomuksia miehistä, jotka todellakin muuttuvat eri persoonallisuudeksi papin aamenen jälkeen. Yksi saamattomaksi sohvatyynyksi ja toinen baarien kestokaljanlipittäjäksi ja vieraita lakanoita pöllyttäväksi tautipesäksi, sekä kotityöt ja lastenhoidot "muijalle" jättäväksi siaksi, jne. jne. ohis
Ehkä avioero on syy. Ei halua eronnutta naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö tosiaan on?
Ja minä kun luulin lukeneeni täällä kymmenittäin kertomuksia miehistä, jotka todellakin muuttuvat eri persoonallisuudeksi papin aamenen jälkeen. Yksi saamattomaksi sohvatyynyksi ja toinen baarien kestokaljanlipittäjäksi ja vieraita lakanoita pöllyttäväksi tautipesäksi, sekä kotityöt ja lastenhoidot "muijalle" jättäväksi siaksi, jne. jne. ohis
Mikä tekee sinusta ohiksen?
Vierailija kirjoitti:
Siinä varmaan tuli miehelle liikaa infoa kerralla, kun aloit muutaman kerran jälkeen vuodattamaan avioerotarinaasi. Hän ehkä ajatteli, että päätyy itsekin kertomukseksi seinällesi. Minullekin kävi nykyisen kanssa vähän samalla tavalla - vuodatin liikaa eksästäni ja siitä lähtikin sitten ilmiriita... jatkoimme siis yhdessä, mutta alku oli tosi takkuinen. Nyt jos saisin elää saman uudelleen, en a) puhuisi eksästäni ja b) antaisin hänen mennä enkä taistelisi. Jos te kuulutte yhteen, te päädytte yhteen. Eli anna hänelle vähän ilmaa ja ehdota uutta tapaamista myöhemmin, jos tosiaan haluat itse vielä häntä tavata. Äläkä jatkossa puhu eksästäsi. :) Onnea!
Mutta tämä mies oikein tenttasi minua avioliitosta ja erosta ja kyseli että mikä meni pieleen ja millainen exä oli. Ja sitten totesi vaan että okei, tämä oli sitten tässä.
En olisi itse sanonut mitään. Ap
Uutta putkeen. Meni jo