Mikä tekee naisesta kiihottavan?
Mikä olemuksessa, eleissä ymv saa ihan arkisissa tilanteissa teidän kiinnostumaan jostain naisesta?
Kommentit (49)
Ehdottomasti hymyilevä ja iloinen luonne. Sellaista jonka mielestä kaikki on paskaa paitsi kusi - tyyppiä on vaikeampi pitää viehättävänä.
Ja ehkä vähän vastavirtaan täällä mutta kyllä kauniit alusvaatteet on parempi kuin täysin alasti. Jotain pitää jäädä vähän arvailun varaan
Vierailija kirjoitti:
Naisen itsevarmuus ja se että sanoo ja tietää mitä tahtoo seksissä.
3 minuuttia.
Pitäisikö se täräyttää heti ensikohtaamisessa?
Aa joo. Jätkä ilmottaa: Btw: Jokainen on sitten vastuussa omasta orkustaan. Ettäs tiedät.
Keski
näistä pikarunkkua
luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hymyilevä ja iloinen luonne. Sellaista jonka mielestä kaikki on paskaa paitsi kusi - tyyppiä on vaikeampi pitää viehättävänä.
Ja ehkä vähän vastavirtaan täällä mutta kyllä kauniit alusvaatteet on parempi kuin täysin alasti. Jotain pitää jäädä vähän arvailun varaan.
Mun miesexä pukeutui. Crossdressing.
Puvun alla stringit ja toppi.
Vieras nainen tokaisi ohi mennessään: "saisin sinut laukeamaan välittömasti suuhuni, kun painaisin sormeni sisääsi". Kuulin tuon kommentin muutama vuosi sitten ja vieläkin tuli mieleen.
Todella iso muodokas ja kiinteä perse sekä isot tissit ja tärkeintä että menee naidessa täysin hallitsemattoman extaasiin, mutta valitettavasti tällaisia naisia tapaa erittäin, erittäin harvoin.
Sopivasti itsevarma, muodokas sekä ehdottomasti nahkahousut jalassa 👍
Mut saa syttymään nainen, joka on: feminiininen, sopivan sporttinen(näkyy esim ryhdistä), hänen katse kertoo heteromiehen kaipuusta, aito hymy jne.
Otsikossa mainittu kiihottava nainen on ihan eri asia kuin leipätekstissä mainittu kiinnostava nainen.
Minä havaitsen kaunottaren, eli kiinnostukseni syttyy, aina kun nuori hoikka kaunotar esittelee itseään, eli on pukeutunut provokatiivisesti, paljastavasti.
Seksuaalisesti nuori hoikka kaunotar kiihottaa minua kun ollaan tilanteessa jossa hän antauu minulle, ja jopa siinä vaiheessa kun hän vasta on antautumassa minulle.