Mikä tekee naisesta kiihottavan?
Mikä olemuksessa, eleissä ymv saa ihan arkisissa tilanteissa teidän kiinnostumaan jostain naisesta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse.
Ja suipot rinnat on ihanat, ei mitkään lätyt
Hyvä peppu, pieni, kiinteä, muodokas, ja siihen litteä vatsa. Muulla ei sitten olekaan väliä. :)
Bebamies kirjoitti:
Hyvä peppu, pieni, kiinteä, muodokas, ja siihen litteä vatsa. Muulla ei sitten olekaan väliä. :)
Pitääkö naisen olla alasti ollakseen kiihottava ?
Itsevarma ja älykäs "johtajatyyppi" yhdistettynä hyvään ulkonäköön on niin kiihottava, että ajatuksestakin alkaa pullottaa housuissa.
Keinuvat keikkuvat lantiot. Treenattu pylly ja sääret. Litteä vatsa, kapea vyötärö. Silmiin katsoen, semmoinen vähän viekas, rietas, leikittelevä hymy. Sit mennään.
Ihraa pitää olla vähintään 30 kg ylipainoa. Kunnon kurkea eli ihramakkaroita
Vierailija kirjoitti:
Bebamies kirjoitti:
Mielellään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bebamies kirjoitti:
Mielellään....
ei suinkaan, pitkä kesämekko, minimekko, uimapuku, bikinit, urheilutrikoot, kieltämättä se mikä paljastaa muodot
kiihottaa myös pelkkä naisellinen olemus, olen kurvittarien perään saa olla myös olipainoa mutta vartalossa pitää näkyä vähän myös liikunta, pieni miinus jos tissejä ei ole, keinuvat naiset tietysti korkkareissa saa hakkaamaan ja kuolaamaan kuten myös tavis heinäpellon tyttö pikkusortseissa.
tukan värillä ei väliä mutta jotenkin täysblondit tuntuu vähän aneemiselta mikäli ei ole yhtään päivetystä samoin överinaiset rusketuksineen ja meikkeineen yök, miät luomumpi kaunis sitä herkumpi.
istukaasyliinkiitos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bebamies kirjoitti:
Mielellään....
ei suinkaan, pitkä kesämekko, minimekko, uimapuku, bikinit, urheilutrikoot, kieltämättä se mikä paljastaa muodot
kiihottaa myös pelkkä naisellinen olemus, olen kurvittarien perään saa olla myös olipainoa mutta vartalossa pitää näkyä vähän myös liikunta, pieni miinus jos tissejä ei ole, keinuvat naiset tietysti korkkareissa saa hakkaamaan ja kuolaamaan kuten myös tavis heinäpellon tyttö pikkusortseissa.
tukan värillä ei väliä mutta jotenkin täysblondit tuntuu vähän aneemiselta mikäli ei ole yhtään päivetystä samoin överinaiset rusketuksineen ja meikkeineen yök, miät luomumpi kaunis sitä herkumpi.
Luomu, tarkoitat siis että häpykarvat myös tallella ?
Kauniit kasvot, hyvä kroppa ja ennen kaikkea itsevarmuus, ikä ja se että tietää mitä haluaa ja kertoo mistä tykkää.
Kiihottava nainen on alle 18 vuotias, pystyt rinnat ja kaunis häpykarvoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan 14v. tyttönen, jolla on rinnat vasta nupullaan, ja häpykarvoitus hento ja suloinen...
Mä sain kerran tuon ikäistä, jessus kun oli ihana pakkaus. Vanhempana miehenä osasin niksit tuottaa myös tytölle orgasmin. Kiljui suoraa huutoa kun tuli....
Kaikki aina vastaa, että itsevarmuus. Onhan se, mutta kyllä se epävarma ja ehkä ujokin on ihana! Saa tuntea itsensä vahvaksi ja varmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki aina vastaa, että itsevarmuus. Onhan se, mutta kyllä se epävarma ja ehkä ujokin on ihana! Saa tuntea itsensä vahvaksi ja varmaksi.
Mutta eihän ujous poissulje itsevarmuutta 🤔 Olen itse introvertti ja hyvin ujo, mutta täysin sinut itseni ja ympäristöni kanssa. Olen sitä mitä olen, enkä häpeile (=epävarmuus?) itseäni. Yhtälailla ulospäin suuntaututunut ekstrovertti voi olla hyvin epävarma itsestään, vaikka se usein kätkeytyykin hyvin sosiaalisuuden taakse, mutta tulee kyllä esiin hyvinkin nopeasti.
Itseä viehättää kiltit naiset joissa on salainen, villi puoli. Tämän takia pidän seksikkäinä naisia, jotka eivät pukeudu tyrkysti. Naisen varovaiset katseet, mahdollinen punastuminen on eroottista. Pinkeiden nännien näkyminen ohuen paidan läpi on seksikästä. Pidemmälle mennessä naisen painautuminen minua vasten on hyvä vihje, varsinkin tiiviimpi painautuminen haluni huomaamisen jälkeen.
No naisenhan täytyy tietenkin olla pitkä, lihaksikas laatikkoleukainen avaruuskirurgi monimiljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan 14v. tyttönen, jolla on rinnat vasta nupullaan, ja häpykarvoitus hento ja suloinen...
Mä sain kerran tuon ikäistä, jessus kun oli ihana pakkaus. Vanhempana miehenä osasin niksit tuottaa myös tytölle orgasmin. Kiljui suoraa huutoa kun tuli....
Miten kertoa, että on ollut suurimman osan elämästään surkean huono rakastaja kertomatta, että on ollut suurimman osan elämästään surkean huono rakastaja. Ja tuo loppukin taisi olla vain mielikuvituksesi tuotetta.
Äsken asioin eräässä erikoisliikkeessä. Myyjänä oli ihana Tosi Nainen.Tumma , aistikas, sopivan muodokas, katsoi syvälle silmiin, ystävällinen ja hyvä myyjä.Eroottisuus ihan hehkui hänestä ja hän on varmasti ihana rakastelija, sen voi arvata.