Kertokaa rehellinen mielipiteenne koostani! T. 166cm mies
Kommentit (46)
Noh ohan noi mitat ihan surkeita. Mutta eipä se fyysinen presenssi kaikkea merkitse.
Olet lyhyt mutta ei se kaikkia naisia häiritse.
Itse olen 168cm ja seurustelen samanpituisen miehen kanssa.
Mun näkökulmasta olet lähinnä kainalosauva.
T. Nainen 179 cm
Eipä mitään, sentin lyhempi ja kilo painavampi kuin minä. Ei juurikaan haittaisi pidemmän päälle, olis naama ainakin tarpeeksi lähellä ettei tarvis kurotella.
Harrastatko paljon liikuntaa? 53kg kuulostaa aika kevyeältä.
Olisit hyvänpituinen mulle, paitsi että mä olen mies ja sä aika varmasti hetero :D
eksäni oli saman kokonen
eksä ihan muista syistä eli eipä tuo lyhyys välttämättä haittaa
Olet kahdeksan senttiä minua pidempi ja hoikka.
Mun makuun aivan liian lyhyt ja etenkin laiha. Mieluummin vähän vatsaa kuin luiseva mies.
Oon 173cm itse ja vähintään 180cm pituisiin oon aikaisemmin ihastunut. Nykyinen mies on mua huomattavasti pidempi, tykkään!
Kokoisesi turvapaikanhakijat (työttömät, varattomat, ilman minkäänlaista statusta) ovat ymmärtääkseni kuuminta hottia suomalaisten naisten parissa.
No et voi pituudellesi mitään eli keskity vaikkapa itsetuntosi kehittämiseen vauvapalstailun sijaan!
Jos olet tunnettu räppäri, tai miljonääri ravintoloitsija, niin eipä ole haittaa naisrintamalla, vaan misuja riittää. Sen sijaan jos olet autonasentaja, tai levyseppähitsaaja, niin vähän huonompi juttu.
"Olit mulle liian laiha rakkaani, niin kuin kitaraani soitan kylkiluitasi", rehellinen vastaus on, että en halua itseni kokoista miestä. Saisit olla vähän pidempi ja painavampi.
"joku muu saa sinusta vielä hyvän miehen". Mutta mä otan mielummin sen edes keskimittaisen tyypin.
Sulla on sama kun mulla:80% ei tykkää kun sais olla enemmän kokoo, mut ei se haittaa koska 18% ei ole mitään väliä ja 2% jopa tykkää erityisen paljon. N, 70A, onnellisesti aviossa ja vientiä riittäisi tarpeeksi jos joskus radallekin palaisi.
Mut lisään, pituutta et voi saada mutta lihasta voit aina pumpata. Uniikki on hot ei vaan uran, vaan kropan takia. 19.
rehellisesti