Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi vanhemman miehen kanssa traumatisoi nuoren naisen.

Vierailija
28.06.2016 |

Nuorena on niin vietävissä ja miellyttämisenhaluinen. Sitten jälkeenpäin sitä tuntee itsensä likaiseksi. Aikuistuneena tajuaa tuollaisten miesten olevan hyväksikäyttäjiä. Alaikäisiä sentään suojaa laki, mutta parikymppiset ovat vailla suojelua. Fiksu yli 30-vuotias mies ei koske 18-24-vuotiaaseen naiseen, koska tuollaisissa tapauksissa seksi ei ole kahden aikuisen välistä tasavertaista seksiä. Onneksi suurimmalla osalla aikuista miehistä on moraali.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena on niin vietävissä ja miellyttämisenhaluinen. Sitten jälkeenpäin sitä tuntee itsensä likaiseksi. Aikuistuneena tajuaa tuollaisten miesten olevan hyväksikäyttäjiä. Alaikäisiä sentään suojaa laki, mutta parikymppiset ovat vailla suojelua. Fiksu yli 30-vuotias mies ei koske 18-24-vuotiaaseen naiseen, koska tuollaisissa tapauksissa seksi ei ole kahden aikuisen välistä tasavertaista seksiä. Onneksi suurimmalla osalla aikuista miehistä on moraali.

Tämä on yksi hauskimmista piloista, mitä olen lukenut. Parikymppinen helluntalaispoika esiintyy naisena. =)

Jees, tää on ihan tekaistu koko aihe :)

Vierailija
42/56 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 18v. tyttö on aikuinen nainen, ja tietää mitä haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hellanlettas pikku 18v. tyttöä joka on traumatisoitunut seksistä

Vierailija
44/56 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin tuon traumatisoitumisen ehkä paremmin jos tämän olis kirjoittanut joku 14v. teinityttö

Vierailija
45/56 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v. kun olin ensimmäisen kerran sukupuoliyhteydessä. Mies oli 27v. Tuntui niin turvalliselta hänen kanssaan. Mutta jälkeenpäin alkoi ahdistaa. -nainen 27v.

Vierailija
46/56 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 15v. kun olin ensimmäisen kerran sukupuoliyhteydessä. Mies oli 27v. Tuntui niin turvalliselta hänen kanssaan. Mutta jälkeenpäin alkoi ahdistaa. -nainen 27v.

Miksi alkoi ahdistaa ?

Vierailija
47/56 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on vanhemman miehen kullilla ja teinipojan kullilla ?

Vierailija
48/56 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on tasavertaista kun molemmat siihen suostuvat ilman painostusta.

Ei nyt jaksaisi tätä samaa provoilua jo kuudetta kertaa tänään eri otsikolla.

Juuri näin. Puhut asiaa

Vierailija
49/56 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on vanhemman miehen kullilla ja teinipojan kullilla ?

Se, että vanhemman miehen kulli antaa tytölle paremman tyydytyksen kun ei laukea niin herkästi kuin teikollien vehkeet. Tiedän kokemuksesta....-tyttö 18v.

Vierailija
50/56 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole iästä kiinni, jos molemmat haluaa, ei iällä ole merkitystä

Vierailija
51/56 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta itse olin eka kerran 13 v 25v miehen kanssa ja voin sanoa että molemmat kun haluaa ja on täydellä mukana niin se on taivaallista. Itse olen nykyään 27v nainen ja taivaalliselta se tuntuu vieläkin. Enkä saanut traumoja vaikka 14v olin erään 40v miehen kanssa taivaallista seksiä kesti 3 v .

Sitten hän joutui muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja nykyään tavataan satunnaisesti vaikka hän on naimisissa silti kaikki on ihanaa...

Vierailija
52/56 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MariaS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta itse olin eka kerran 13 v 25v miehen kanssa ja voin sanoa että molemmat kun haluaa ja on täydellä mukana niin se on taivaallista. Itse olen nykyään 27v nainen ja taivaalliselta se tuntuu vieläkin. Enkä saanut traumoja vaikka 14v olin erään 40v miehen kanssa taivaallista seksiä kesti 3 v .

Sitten hän joutui muuttamaan toiselle paikkakunnalle ja nykyään tavataan satunnaisesti vaikka hän on naimisissa silti kaikki on ihanaa...

Nuorelle teinitytölle se on varmaan ok, ja vanhemmalle miehellekkin, mutta mies joutuu oikeuteen alaikäiseen sekaantumisesta, vaikka kumpikin haluaisivat seksiä toistensa kanssa. Vanhempi nainen teinipojan kanssa on sitten aisia erikseen. Usein jätetään nainen tuomitsematta, koska on vain opettanut pojalle rakastelun aakkosia.

Vierailija
53/56 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MariaS kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorelle teinitytölle se on varmaan ok, ja vanhemmalle miehellekkin, mutta mies joutuu oikeuteen alaikäiseen sekaantumisesta, vaikka kumpikin haluaisivat seksiä toistensa kanssa. Vanhempi nainen teinipojan kanssa on sitten aisia erikseen. Usein jätetään nainen tuomitsematta, koska on vain opettanut pojalle rakastelun aakkosia.

Tuo ei voi pitää paikkaansa, kyllä se on pojallekkin yhtä traumaattista jos joutuu vanhemman naisen seksuaalisesti hyväksikäyttämäksi. Ja laki on varmasti sama kummallekkin sukupuolelle

Vierailija
54/56 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että vanhempi nainen teinpojan kanssa on opettaja, mutta vanhempi mies teinitytön kanssa on pedofiili

Vierailija
55/56 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi naurattamaan avus kun tänäänkin tein töitä päälle parikymppisten lääkärieden kanssa ja ihmisten hengestäkin oli kyse. Siinä pulpahti mieleen, että mokomat ei osaa omasta seksielämästään muka päättää fiksusti, mutta toisen henki on käsissä...

Vierailija
56/56 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisen miehen unelma on päästä 18-25v kanssa edes kerran eläissänsä vielä kokeilemaan. liian kauan aikaa kun oma oli 22v. menetinhän nteni vasta 22 iässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme