Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko VAASASSA äitiysvaatteita muualla kuin H&M:llä?

27.02.2006 |

Olen menossa käymään keskivikkona ja en nyt yhtään muista onko muualla kuin H&M:llä äitiysvaatteita myynnissä?

Jos on niin mitä hintaluokkaa ja missäpäin liike sijaitsee?

Kiitos etukäteen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kans vähän aikaa sitten vaasassa ostoksilla.. Lastentarvike liikkeessä voi olla.. mutta en kerennyt siellä käydä :(

Minä en löytänyt muualta ku henkka maukalta!

Mutta positiivisesti yllätyin, siellä oli tosi kivan näköisiä vaatteita mammoille.. Yhdet housut ja paidan ostin :) Uusi reissu täytyy tehdä keväämmällä kun näkee miten valtavaksi kasvan!

Vierailija
2/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää nuorekkaita vaatteita käy klikkaamassa osoitteessa

http://www.mama-licious.com/ Tämä on Vero Moda upouusi äitiysvaatemallisto. Mallisto on mielestäni hyvin edullinen. Itse ole käynyt Turussa shoppailemassa vaatteita ja ovat olleet todella käytössä!!

Terkuin; Areza rv 29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KappAhlissa on ollut joskus aikaisemmin, mutta ne on vähän piilossa siellä, mikäli niitä vielä on. Aika huonot on valikoimat, jos ei satu HenkkaMaukan mallistosta pitämään.

Vierailija
4/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kierrellä ja katsella :)

En pääse muualle kuin Vaasaan joten Vero Modan mallisto jää kokeilematta.

Vierailija
5/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexillä on kaupungin citarin yläkerassa. Sitten kappiksessa on sielä alusvaateosaston perällä. Ja tosiaankin hempalla. H&M:stä olen ostanut suurimman osan ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
6/8 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli81:

Lindexillä on kaupungin citarin yläkerassa. Sitten kappiksessa on sielä alusvaateosaston perällä. Ja tosiaankin hempalla. H&M:stä olen ostanut suurimman osan ja olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
7/8 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta? Ei ole ennen ollut! Mutta kiva jos nyt on...

8/8 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut tuota mama-licious -merkkiä joustavaa mustaa kangasta olevat äitiyshousut nyt ja viime raskaudessa samanlaiset h&m:ltä ja täytyy sanoa, että henkkamaukan housut ovat laadukkaammat&kestävämmät!!! Nuo mamalicioukset on purkaantunu lahkeista ja reiänkin olen saanut kulutettua REITEEN. Henkkamaukan housut taas ovat edelleen hyvässä kunnossa ja mitoituskin tuntuu jotenkin soppelimmalta, eivät pääse valumaan kuten nuo toiset. Eli tässä vähän vertailutietoa...