Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvallisuusalan käyneet!

Vierailija
28.06.2016 |

Onko tarjolla muuta työtä kuin vartijan hommia? Jos on niin mitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestyksenvalvoja, arvokuljettaja, turvatarkastaja, tehtäviä on monia

Vierailija
2/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarjolla ja tosiaan ehkä pääset etenemään toimistolle tekemään jotain paskaduunia paskalla palkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulaemäntä, hälytyskeskuspäivystäjä. Olen kumpaakin tehnyt opiskelujen ohessa, ihan kivoja hommia, mutta palkka on mitä on.

Vierailija
4/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aulaemäntä, hälytyskeskuspäivystäjä. Olen kumpaakin tehnyt opiskelujen ohessa, ihan kivoja hommia, mutta palkka on mitä on.

Aulavartijana olin monia vuosia ja ai että kuinka kamalaa duunia se oli. Häken päivystäjillä 3-vuoro työtä ja pitkiä vuoroja enkä niiltäkään mitään hyvää ole kuullut.

Vierailija
5/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko aulavahtina vartijakorttia?

Vierailija
6/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
7/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko hälytyskeskuspäivystykseen käydä joku erillinen kurssi vai riittääkö turvallisuusalan tutkinto? Millainen työnkuva?

Vierailija
8/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain paikoissa tarvii, joissain ei.

Koulutuksesta riippuen ja toki myös työkokemuksesta, on tarjolla myös töitä palvelukeskuksissa, erilaisissa hälytyskeskuksissa (en tarkoita häkeä), operaattorina niin isoissa vartioimisliikkeissä kuin ihan yksittäisissä yrityksissä, jotka vain sattuvat hallinnoimaan kulunvalvontaansa itse, turvallisuuskartoittajana jne jne.

Lisäksi esim. lukkoliikkeissä on usein myös avainhallintaa ja sen ylläpito on työtä, jota voi hakea.

Kaikkea mahdollista siis, joka liittyy kiinteistöturvallisuuteen, Suomessa henkilöturvaamista on aika vähän tarjolla.

Vierailija
9/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Kertokaa lisää, mielenkiintoni heräsi. Siis lukkoliikkeessäkö voi myös työskennellä? Tuo tieto on minulle uutta

Vierailija
10/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila ja tulli

Vierailija
11/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneille. Kertokaa lisää, mielenkiintoni heräsi. Siis lukkoliikkeessäkö voi myös työskennellä? Tuo tieto on minulle uutta

Kyllä voi, esim. siellä avainhallinnassa ja tietenkin ihan vaikka siinä tiskillä tai vaikka ohjelmoida digitaalisten lukkojärjestelmien avaimia tai tehdä avaimia (vain Abloyn avaimet täytyy tilata, muut voi tehdä itse mikäli vain löytyy laitteet).

Avainhallinta on kuitenkin ihan turvallisuusalaa ja jopa ihan mielenkiintoista työtä mikäli sen haluaa ja viitsii tehdä kunnolla.

Vierailija
12/13 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi, esim. siellä avainhallinnassa ja tietenkin ihan vaikka siinä tiskillä tai vaikka ohjelmoida digitaalisten lukkojärjestelmien avaimia tai tehdä avaimia (vain Abloyn avaimet täytyy tilata, muut voi tehdä itse mikäli vain löytyy laitteet).

Avainhallinta on kuitenkin ihan turvallisuusalaa ja jopa ihan mielenkiintoista työtä mikäli sen haluaa ja viitsii tehdä kunnolla.

Onkohan hankala päästä töihin jos ei ole työn puolesta yhtään kokemusta?

Vierailija
13/13 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hankala päästä töihin jos ei ole työn puolesta yhtään kokemusta?

Tähän en ikävä kyllä osaa vastata. Koulutus auttaa kyllä, mutta kyllä nuo hommat on tietyllä tavalla aika spesiaaleja ja voisin kuvitella, että tarvitsee jotain alan kokemusta ensin. Tämä ihan siitä syystä, että turvallisuusala on sen verran laaja kokonaisuus, että sen "tajuamista" ei voi opettaa koulussa. Hyvä pohja oikeasti on aloittaa vartijana ja edetä siitä eteenpäin.

Mä olen käynyt itse aikoinaan pelkät vartijakurssit ja tänä päivänä palkkani alkaa kolmosella. Ei monen mielestä täällä tietenkään hyvä palkka sekään, mutta mun mielestä varsinkin tällä koulutuksella on. Ja saan tehdä töitä virka-aikaan, ei tarvi vääntää töissä lisien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi