Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Villatakki lanteilla ?

okkettaa
28.06.2016 |

Ettekö te naiset tajua että lanteille kiedottu villatakki tai collari on sama kuin laittaisitte pikkulasten pyörästä sen oranssin viirin päähänne ja siinä lukisi: mulla on ISO Per**e.

Todella törkeän näköistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sen pitäisi mua kiinnostaa mitä muut mun perseen koosta ajattelee?

Vierailija
2/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni ja littana perse ja siksi laitan villatakin lanteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hyvältä näytä, mutta on joidenkin mielestä käytännöllistä.

Vierailija
4/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että luulevat persettä isoksi kuin näkevät ohivuodon housuissa, mikä on tilanne jossa lanteille kiedottu takki tai paita pelastaa väliaikaisesti.

Vierailija
5/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kyse on neuletakista eikä villatakista. Viilaan nyt pilkkua kun aihe on typerä. Mä laitan neuleen yleensä hartioille mutta joskus solmin vyötäröllekin eikä kiinnosta kyllä tuntemattomien mielipiteet mun peffasta. T. Hoikka kahden lapsen äiti

Vierailija
6/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanpa pitämään uhallakin villatakkia/-puseroa lanteilla tästä lähtien. Kiitos vihjeestä!

Vierailija
7/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että kyse on neuletakista eikä villatakista. Viilaan nyt pilkkua kun aihe on typerä. Mä laitan neuleen yleensä hartioille mutta joskus solmin vyötäröllekin eikä kiinnosta kyllä tuntemattomien mielipiteet mun peffasta. T. Hoikka kahden lapsen äiti

Mulla on useimmiten merinovillatakki, koska ilman sitä ei Suomen kesässä tarkene.

Vierailija
8/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun pitäisi päinvastoin olla iloinen, että noin helpolla tunnusmerkillä voit välttää joutumasta juttusille itsellesi epämieluisan ihmisen kanssa?

Vierailija
9/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD 

Kaikkea ihmiset jaksavatkin ajatella ja arvostella. 

Arkijärjen käyttö on sallittua. Esim tällainen skenario: aikaisin aamulla, kun on ollut viileää, on villatakki ollut yllä. Päivän mittaan lämpenee, joten villatakki on turha. Se ei mahdu laukkuun. On kolme vaihtoehtoa: kantaminen käsivarrella, jolloin se sitoo yhden käden, mikä on kauppakasseja ja lapsia roudaaville naisille hankalaa. Muut vaihtoehdot ovat harteille tai vyötärölle sitominen. Harteilla se voi olla hiostava. Vyötärö/ lanteet on siis tässä tapauksessa kätevin. 

Mutta tietysti pitää aina muistaa, että keskuudessamme liikkuu vapaina ihmisiä, jotka traumatisoituvat muiden ihmisten perseistä!  

Vierailija
10/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole.... Mulla on esim silloin villatakki lanteilla kun päivällä lähtee liikkeelle ja on lämmintä, illalla pitää laittaa villatakki päälle. Enkä halua kantaa isoa kassia mukanani, joten mikäs vaihtoehto?

Vierailija
11/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöliisyys onkin yliarvostettua, kun pitäisi miettiä miltä joku näyttää.

Vierailija
12/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten sitä persettä ei varmaan tarvitse nolosti yrittää piilotella, vai mitä?

Vierailija
13/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten sitä persettä ei varmaan tarvitse nolosti yrittää piilotella, vai mitä?

Jaa, sä siis kuvittelet, että sitä takkia pidetään lanteilla piilottelemisen ilosta? :D Mä pidän ainakin just tossa aikaisemmin keerotun syyn vuoksi: päällä se lämmittää liikaa eikä laukkuun mahdu...

Vierailija
14/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat :D

Vierailija
15/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka siksi, että saisit kullia jos on hyvät perät.

Vierailija
16/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso perse, ei se villatakin lanteilta pois ottaminen pienennä sitä yhtään...

Vierailija
17/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huppari lanteilla joskus ihan vaan siksi, että on kuuma, ja siinä se kulkee mukana helpoiten, jos ei voi jättää mihinkään. Ei kiinnosta miltä mun perse näyttää :D

Vierailija
18/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lanteilla villatakilla ja collarilla on ihan sama vaikutus. Perse näyttää isolta.

Ellei sitten katsoja tajua, että vaate on lanteilla käytännöllisyyssyistä, eikä siksi että joku tarkkailee muiden perseitä ja arvioi niitä vauva.fiissä.

Voi kehveli mikä aloitus, ja voi p* että tähän aikaani käytin.

Vierailija
19/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan sen (ja muunkin) aina pois, jos vastaan tulee joku, jolle haluan näyttää persettä. Se vastaantulija saa sitten arvioida, onko hyvä ja saa pisteyttää ja tutustua tarkemminkin jos haluaa. Kaikki naiset tekee noin.

Ehkä kukaan ei vielä ole halunnut näyttää sulle persettä. Sun kannattaa vaan odotella rauhassa. Älä pidätä hengitystäsi kuitenkaan.

Vierailija
20/21 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan sen (ja muunkin) aina pois, jos vastaan tulee joku, jolle haluan näyttää persettä. Se vastaantulija saa sitten arvioida, onko hyvä ja saa pisteyttää ja tutustua tarkemminkin jos haluaa. Kaikki naiset tekee noin.

Ehkä kukaan ei vielä ole halunnut näyttää sulle persettä. Sun kannattaa vaan odotella rauhassa. Älä pidätä hengitystäsi kuitenkaan.

Eikö olisi helpompi vaan nostaa helma ylös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi