Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te haukutte miehiänne, jotka pettävät? Eivät he yksin petä

Vierailija
28.06.2016 |

vaan joku reiällinen siellä on ollut toisena osapuolena. Ilman tätä toista osapuolta ei pettämistä olisi tapahtunut. Mies on halujensa vietävissä, tämä on biologinen fakta eikä sitä feminologiat yms. muuksi muuta.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se toinen on todennäköisesti täysin tuntematon minulle, joten ei ole mitään syytä alkaa häntä haukkumaan.

Ja jos se olisikin tuttu, ei ole siltikään: poikaystävään olisin luottanut ennen, tähän toiseen en. Poikaystävä tuhoaa koko suhteen, kun luottamus menee.

Paitsi että oikeasti en osaisi pysyä näinkään asiallisena ja haukkuisin molemmat. :-) Mutta näin järjellä ajateltuna...

Vierailija
2/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eli pankkiryöstäjäkään ei ole syyllinen, jos hänellä on rikoskumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se toinen osapuoli (jota en tunne) olisi minut pettänyt? Molemmat sukupuolet ovat halujensa vietävissä, joten turha siihen on vedota. En näe, että henkilökohtaisesti naisena olisin myöskään vastuussa kaikkien maailman miesten aviollisesta uskollisuudesta.

Vierailija
4/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin toisena naisena voin kertoa, että minä en ole pettänyt omia puolisoitani milloinkaan, enkä nyt sinkkuna ole tilivelvollinen kenellekään, varsinkaan tuntemattomille aviovaimoille. Nih.

Vierailija
5/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toiset osapuolet ei ensinnäkään aina tiedä, että se seksikumppani on varattu. Häntäkin on siis voitu vetää linssiin. Mutta mun ei tarvitsisi haukkua pettävää miestä. Ei ns olisi sen jälkeen enää mun mies ;)

Vierailija
6/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastuu pettämisestä on pettäjällä itsellään, ei se toinen osapuoli ole vastuussa pettäjän parisuhteesta. Karuja tosiasioita, mutta ei sitä toista naista/miestä voi syyttää pettäjän uskottomuudesta, kyllä se on jokaisen ihan oma valinta.

Vierailija
7/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen osapuoli ei ole minulle millään tavoin tilivelvollinen eikä hänen tarvitse olla minua kohtaan lojaali. Puolison sen sijaan täytyy. Oletpa yksinkertainen, jos et tätä tajua.

Vierailija
8/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haukuin mieheni ja sen pillun mihin pani ja miehen äidin kun kasvatti kusipään. Kaikki saivat ansionsa mukaan,

Vierailija
9/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vastuu pettämisestä on pettäjällä itsellään, ei se toinen osapuoli ole vastuussa pettäjän parisuhteesta. Karuja tosiasioita, mutta ei sitä toista naista/miestä voi syyttää pettäjän uskottomuudesta, kyllä se on jokaisen ihan oma valinta.

Kyllä sitä toista osapuolta voi syyttää petturuudesta jos oli petetyn hyvä ystävä.

Vierailija
10/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että mieheni on luvannut uskollisuutta mulle.Se toinen nainen ei oo luvannut mitään mulle.

Vierailija
11/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä toista osapuolta voi syyttää petturuudesta jos oli petetyn hyvä ystävä.

Miten se ystävyys siihen vaikuttaa? Itse pettäjä on silti valintansa vapaaehtoisesti tehnyt pettämisen suhteen. Tai jos ei ole vaan pakotettuna niin kyseessä onkin sitten rikos.

Vierailija
12/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajua mikseivät nämä muita haluavat miehet ja naiset vain kysy lupaa muiden panemiseen. Parisuhteessa pitäisi pystyä kaikesta mm omista haluistaan puhua. Tämä toimii joillain pareilla ihan hyvin.

Vierailija
13/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahtaa olla feminologia?

Vierailija
14/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tahdottomana halujensa vietävissä, ellei kärsi mielisairaudesta. Eli turha jankata noita vanhoja vääriä uskomuksia muka miesten suuremmasta seksintarpeesta. Molemmat sukupuolet ovat yhtä halukkaita ja vaihtelunhaluisia tutkimusten mukaan, paitsi että naiset tutkitusti kyllästyvät yhteen ja samaan mieheen nopeammin kuin miehet yhteen ja samaan naiseen. Eli periaatteessa biologisesti naiset kaipaavat enemmän vaihtelua. Myös moniavioisuus on naiselle yhtä hyödyllistä kuin miehelle. Mies hedelmöittää useita naisia, nainen kilpailuttaa useiden miesten spermaa niin, että paras ja vahvin siittiö niistä voittaa.

Vierailija
15/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta et toinen nainen ei oo vastuussa miehen parisuhteesta mut minkälainen moraali täl naisel on? Matala?

Vierailija
16/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On totta et toinen nainen ei oo vastuussa miehen parisuhteesta mut minkälainen moraali täl naisel on? Matala?

Miksi vaivaat päätäsi toisen naisen moraalin tasolla? Vain sinä ja miehesi olette vastuussa teidän parisuhteestanne.

Vierailija
17/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tajua mikseivät nämä muita haluavat miehet ja naiset vain kysy lupaa muiden panemiseen. Parisuhteessa pitäisi pystyä kaikesta mm omista haluistaan puhua. Tämä toimii joillain pareilla ihan hyvin.

Tuleehan siitä paha mieli, jos kysyy lupaa ja saa vastaukseksi joko "ei" tai "sen kun menet, mutta minä otan sitten eron". Niin paljon kuin toinen haluaisi saada vierasta ja pitää oman puolison.

Vierailija
18/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaivaat päätäsi toisen naisen moraalin tasolla? Vain sinä ja miehesi olette vastuussa teidän parisuhteestanne.

Luuleekohan ap, että mies pettää vain ja ainoastaan jonkun satunnaisen ihastusnaisen kanssa?  Ookkona kuullut maksullisista naisista?

Vierailija
19/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pettäjä on vastuussa omasta parisuhteestaan, ei se nainen/mies /lammas jonka kanssa petetään. Pettäjä tekee tietoisen valinnan olla uskoton puolisolleen, kolmas osapuoli on tähän täysin syytön. Hänen vastuulla ei ole pettäjän parisuhde.

Olen sinkkuna elellyt jo pidempään. Varatun matkaan en lähde, tosiasia kuitenkin on, että suurin osa miehistä ei kerro olevansa varattuja.

Vierailija
20/47 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt pettää aina kun voivat se on biologiaa. Mun mies sattuu olemaan sen näköinen ja sellaisessa asemassa, että hänelle tilaisuuksia tulvii.

Kyllä minä niitä toisia, joista olen saanut tietää, enemmän haukun kuin miestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi