Tykkäättekö naiset jos teitä kannetaan?
Menin tapailemani naisen luo, nappasin ovelta syliin, kannoin makuuhuoneeseen ja heitin sänkyyn. Se meni ihan sekasin pelkästään tuosta. Seksi oli hyvää. Niin että tykkäättekö te jos iso ja voimakas ukko kantelee teitä?
Kommentit (25)
Kertokaas nyt miehet, miten helppoa naisen nostaminen ja varsinkin kantaminen on? Jos kannettavalla painoa on sellaiset 50-60 kg ja pituutta yli 170 senttiä. Tietysti tämäkin riippuu niin monesta asiasta, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt miehet, miten helppoa naisen nostaminen ja varsinkin kantaminen on? Jos kannettavalla painoa on sellaiset 50-60 kg ja pituutta yli 170 senttiä. Tietysti tämäkin riippuu niin monesta asiasta, mutta silti.
Sehä riippuu oikeastaan ihan täysin miehestä. Mutta jos on vaikka joku raksarane/muu fyysistaä työtä tekevä tai sitten muu ukko joka voimailee salilla, niin ei 50-60kg oikeastaan tunnu missään. Varsinkin jos nainen ottaa vielä kaulalta/harteilta kiinni ja vähän keventää. Olalla tuntuu vielä vähemmän, mutta se on sitten kannettavalle sen verran epämukavaa ettei oikein ole järkeä.
En, koska miehet aliarvioivat painoni. Saatan olla laiha, mutta olen myös pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on reilusti yli 60 kg painoa ja pituutta se 170 cm ja helposti ainakin oma mies nappaa syliin ja kantaa. Raajojen pituus vaikuttaa varmasti, mutta hurja muskelimies ei tarvitse olla.
Tykkään. Olen pienen kokoinen kyllä, ettei sen pitäisi olla vaikeaa. Jos mies ei jaksaisi, pitäisin kyllä ihan luuserina. Kantamisesta tulee hyvä mieli. Se on hellyyttä ja riehakkuutta yhtä aikaa.