Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys on suurin syy siihen miksi moni sanoo haluavansa kuolla

Vierailija
28.06.2016 |

Älkää jääkö yksin. Uskaltakaa tutustua uusiin ihmisiin. Jos teillä on sosiaalisia pelkoja (niin kuin itselläni) internet on hyvä vaihtoehto etsiä seuraa. Sitten kun tapaa toisen, voi ottaa rohkaisuryypyn ja ehdottaa alkoholin juomista toisellekin eli voitte yhdessä siemailla ja ottaa rennosti.
Itse en alkoholia juo muuten ollenkaan, mutta aina kun tapaan netissä tapaamani miehen livenä, otan vähän alkoholia, sillä se poistaa jännitystä.

Älkää jääkö yksin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta yksinäisyys ei välttämättä parane ihmisten seurassa. Mulla esimerkiksi on joku jatkuva yksinäisyyden ja tylsistymisen tunne vaikka viettäisin ihmisten kanssa aikaa.

Vierailija
2/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun kirjoittama. Tapailen itse miehiä tinderin kautta ja otan yleensä aina rohkasuryypyt ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kauhea ikävä myös ihmistä jota rakastin. Mihin sitä tämänkin kauniin päivän yksin käyttäisin

Vierailija
4/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Kyllä minä olen halunnut kuolla vaikka kuinka on ollut sosiaalisia suhteita ja välittäviä ihmisiä ympärillä. Ja niin on moni muukin sellainen halunnut kuolla ja kuollutkin. Kaikki on katsos OMIEN korvien välissä, siellä jossakin aivokemioissa on vika.

Vierailija
5/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Itsekin rohkaistunut ja laitoin ilmoituksen täältä avlta löytämälleni sivustolle ja olen nyt löytänyt pari uutta tuttavuutta. Kesällä on kiva sopia tapaamiset terassille ja ottaa juoma avuksi. Älkää jääkö yksin sen takia että tutustuminen pelottaa!

Vierailija
6/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kyllä joka aamu herätä. Miks teille naisille sen toosan antaminen on niin vaikeaa?

Vierailija
7/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyttä tai sen kokemista ei yhtään helpota se että nykyään psykologit ym. neuvovat vähän siellä sun täällä tavoittelemaan itsekkäästi onnellisuutta heittämällä ulos elämästä ne ihmiset, jotka syövät energiaa, joiden kanssa on raskas olla, jotka ovat negatiivisia, jotka sitä ja tätä.. Ihmiset, jotka eniten tarvitsisivat toisten ihmisten tukea, seuraa ja välittämistä jäävät yksin.

Vierailija
8/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kyllä joka aamu herätä. Miks teille naisille sen toosan antaminen on niin vaikeaa?

Oot kyllä säälittävä jos sun onnellisuus on kiinni tuosta. Toisilla on sellaisia oikeita ongelmia joihin ei joku vitun toosa tai kikkeli auta.

Vierailija
9/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyyttä tai sen kokemista ei yhtään helpota se että nykyään psykologit ym. neuvovat vähän siellä sun täällä tavoittelemaan itsekkäästi onnellisuutta heittämällä ulos elämästä ne ihmiset, jotka syövät energiaa, joiden kanssa on raskas olla, jotka ovat negatiivisia, jotka sitä ja tätä.. Ihmiset, jotka eniten tarvitsisivat toisten ihmisten tukea, seuraa ja välittämistä jäävät yksin.

Ehkä olet ymmärtänyt väärin. On paljon positiivisia, elämäniloisia yksinäisiä. Kaikki yksinäiset eivät ole negatiivisia valittajia. Toki ymmärrän "oikeat ongelmat" mutta henkilöt, jotka joka tapaamiskerralla valittavat omaa yksinäisyyttään tai pahaa oloa eivät kenties ole sitä parasta seuraa.

Vierailija
10/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun tuntee yksinäisyyttä ihmisten keskelläkin? Tuntuu mahdottomalta löytää ihmisiä jotka olisivat samalla aaltopituudella.

Vierailija
11/11 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten kun tuntee yksinäisyyttä ihmisten keskelläkin? Tuntuu mahdottomalta löytää ihmisiä jotka olisivat samalla aaltopituudella.

TÄMÄ! En ole löytänyt vielä yhtäkään samaa sukupuolta (nainen) olevaa ihmistä, joka olisi samalla aaltopituudella kanssani. Tunnen yhden miehen, joka on niin samalla aaltopituudella kanssani, mutta hän on valitettavasti sukulaiseni mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan