Miksei 17v naisella ole instagramia?
Aika outoa mielestäni. :/
Häpeileekö ulkonäköään?
N16
Kommentit (22)
Miksei minulla 36v olevalla ole juhannushiprakkaa
Mul on ainaki mut en oo nainen vaa tyttö :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla? :D
Miksi ei pitäisi olla? Voi postata kuvia, saada kehuja jätkiltä, tavata jätkiä,, tehdä uusia kavereita, jakaa hauskoja meemejä jne..ap
Mika kirjoitti:
Miksei minulla 36v olevalla ole juhannushiprakkaa
Juhannus meni jo, älykääpiö. Äläkä muutenkaan enää kirjoittele tänne. Et ole ollenkaan hauska, jos sitä yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pitäisi olla? Voi postata kuvia, saada kehuja jätkiltä, tavata jätkiä,, tehdä uusia kavereita, jakaa hauskoja meemejä jne..ap
Jos sitä ei kiinnosta postata juttuja nettiin, sitä ei kiinnosta jätkät, sillä on jo tarpeeksi kavereita ja meemejä voi postailla muuallakin?
Siksi, koska hänellä on sen sijaan jotain muuta ja jotain parempaa, nimittäin elämä.
Ainakaan parempien piirien 17-vuotiailla ei ole mitään instagramitilejä törötys- ja herutuskuvia varten. Eikö niitä löydy lähinnä rupulähiöiden nuorisolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reps.
Vittu, että pitää olla tyhmä! "Onko jotenkin outoa?". On varmaankin outoa nykypäivänä, että jpku on älykkäämpi eikä yritä nostella itsetuntoaan pistelemällä jtn naurettavia kuvia päivästä toiseen. Saisi olla noita enemmänkin. Kumpa te nuoret ymmärtäisittte, kuinka naurettavaa tuo on. Sitten kyllä osataan hävetä jtn täysin typeriä turhuuksia, mutta tuossa ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö oikeasti kuinka naurettava olet? 😂
Ihminen joka hakee noita kehuja on säälittävä surkimus ja sitäkin säälittävämmäksi muuttuu jos alkaa vielä siitä tuollaiseksi jos joku on viisas eikä ole instagrammissa.
"Saada kehuja jätkiä, tavata jätkiä..." voi apua mikä myötähäpeä!!!
Mistäs tiedät vaikka olisi montakin tiliä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua oon Pirkko 49 vee, enkä oo tajunnu tehä noit juttui! OMG! Oon vaan jakanut jotain koiran kuvia ja luontojuttuja ja sit mansikkakakusta. En oo ollenkaan kässäny tota juonta.. häpee 29ckjlfw32! nolous!½)½)=
Miten mä kestän1902380¨'´+
Itse en tehnyt instagramia yksityisyyden suojelemiseksi. Kaikki aina järkyttyvät kun kuulee ettei mulla ole ig. Tosiaan onhan se traagista että voi olla kaunis ilman niitä 1000000 selfietä joka päivä :o
Ja ilman sitä instaakin löytyy miehiä usko pois.
Koska hän on fiksu ja epänarsistinen nuori. Ja muuten, get a life, pikkupillu.